-Birisini tanımak için bir bakış, bir hareket , bir cümle yetmez bazen...-
Benim karakterlerimi buradaki yazılanlarla değil bundan sonra yazılıcaklarla tanıyacaksınız aslında
+Yasemin Karaca; Ben Yasemin Karaca 17 yaşındayım,
11. sınıf öğrencisiyim, çok açık olmasa da doğal sarı saçlarım, koyu kahve gözlerim var. Boyum yaşıtlarıma göre orta kalıyor, kilom anneme göre tam, bana göre ise 2-3 fazlalığım var.
Annem ve babam ayrı, ayrılalı 3-4 yıl oldu. tek çocuğum, babam asker, annem ise bir klinikte diş hekimi.
Annem Konya da yaşıyor, biz babamla 1-2 yıl önce Mersin'e yaşıyorduk, babamın tayini çıkınca Ankara'ya geldik.
Burada 2 katlı bir evde yaşıyoruz, evimizin yakınlarında Sebahat abla oturuyor, eve gelip işleri hallediyor .. kahvaltı, ütü falan. Babamla çok önceden tanışıyorlar mış, o yüzden babam Sebahat ablaya çok güvenir.Benim bir hastalığım var, ilerleyen zamanlarda ne olduğunu öğrenirsiniz. Hastalığımdan dolayı okuduğum okulların çoğu özel bazen halsizleşiyorum, bazen bir yerim ağrıyı veriyor,bedenim birden yorgun düşüyor ve uyku bastırıyor, bazense dinlenmem gerekiyor sonra da devamsızlık yapmam gerekiyor .
Devlet okulunda sıkıntı yaşarım diye özele gidiyorum.
Annem ve babam ayrı ayrı harçlık veriyor bu yüzden para konusunda sıkıntı yaşamıyorum. Okula kaydımı daha yaptırmadık, 2. dönemden itibaren artık başka okula gidiyor olucam ...Ve sizi de benim hikayeme davet ediyorum Uzaktan her şeyi mükemmel gibi olan benim hikayeme davet ediyorum Benim de sonunu bilmediğim hikayeyi beraber öğrenelim mi??
+Batuhan Karadağ;
17 yaşında 11. sınıf öğrencisi
Babasının müdürü olduğu okula, Karadağ kolejine gidiyor, çoğu kişiye göre karakteri zıt, yaptıkları ve o anki durumu insanları hayrete düşürüyor.
Okulun sayılı çalışanlarından, tüm bilinenlerin aksine çalışkan olmasına rağmen en arkada oturur, sessizdir, fazla sessiz.
Çoğu öğrenci ondan sessiz olmasına rağmen çekinir, çünkü bakışları serttir, karadır, bakanı içine hapseder, korkutur.
Sessizliği kendisi tercih etmiştir,kendi istemiştir bunu
Hayat onu buna itmiştir.
Ondan yaşça büyük bir abisi var yurtdışında ve uzun bir süredir görüşümüyorlar.
Kumral saçlı, kömür gözlü ve ortadan biraz uzunca boyu vardı, ne zayıf ne kilolu, olması gerekendi.
Bakıldığında gayet iyiydi, formunda gözüküyorduHerkes Batu da gizemli bir şey olduğunu hissediyor ama kimse anlayamıyordu.
Sayılı arkadaşı vardı, bir elin beş parmağını geçmeyecek kadar.
Onun hayatına gireni o seçerdi,
İstemediklerini hayatına almazdı ve bu konuda oldukça haklıydı.
Sizde herkesin merak edip anlayamadığı bu gizemi merak ediyor musunuz?
O zaman benimle beraber bu gizemin sırrını öğrenmeye ne dersiniz?
Bu hikayenin sonunda beraber bu gizemi öğrenelim mi??+Emre Işık;
Ben Emre, 17 yaşındayım,
Batu'nun kankisiyim. Sinan, Batu ve ben birlikte takılırız, çocukluğumuzu biliriz birbirimizin, en güzel anılarımızı ve en kötü zamanlarımızı beraber atlattık ve atlatmaya devam ediyoruz. Birbirimizden başka arkadaşımız yok olmasına izin vermiyoruz.
Bizi böyle kabullenicek kişiler yine biziz, o yüzden bizi ne bir başkası kabul eder nede biz bir başkasını aramıza kabul ederiz.
Neden izin vermediğimizi öğrenmek ister misiniz, o zaman hikayemizi bizimle yaşamaya ne dersiniz ??+Sinan Bozkurt;
Ben Sinan, çok uzatmıyıcam, Emre ve Batuyla aynı sınıftayız, Batu zor zamanlar geçirdi, normalde çok neşeli bir insanken sanki hayat onun bütün hevesini aldı gitti ve artık o neşeli Batu yok , ama Emre ve ben , Batu eski haline dönsün diye uğraşıyoruz, ne kadar başarılı olduğumuz muamma tabi .
Emre grubumuzun komiğidir, her grupta olması lazım zaten böyle bir tip, ben ise bazen komik bazen ciddi, ben olaylar karşısında olması gereken gibiyim .
Biz üçümüz çok şey yaşadık.
En kötüsünü de geçen yaz yaşadık, bir kazaydı belki de ama sonuçta biz bu işe bulaştık .
Merak ediyor musunuz ne olduğunu?
Size anlatmamı ister misiniz?
Size anlatırsam ya sizde bu işe bulaşırsanız ?
Sizde bu işe bulaşıp sonunda ne olacağını öğrenmek ister misiniz?
O zaman sadece devam edinBizdeki bu küller ya yeniden alev alacak ya da birisi bu küllerin üzerine bir kova su dökücekti .
Kimse sonunu bilmiyorken bizimle öğrenir misiniz, bizim başlangıç olan sonumuza şahit olur musunuz??(Her son bitiş değildir, bazen bazı sonlar başlangıçtır belki de.)
Yıldız atarsanız çok sevinirim.
Yorumlarda kitap gidişatı hakkındaki görüşlerinizi lütfen paylaşın, şöyle olsun, şöyle olsa nasıl olurdu veya şu an iyi gidiyorsun diye yorum yazarsanız bende ona göre ilerlerim.
Umarım severek okursunuz🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Antagonist
Teen FictionKader her zaman olması gerekeni bir şekilde, bir zaman da ortaya koyar Siz ne kadar uğraşırsanız uğraşın bazen çabalarınız sadece ulaşacağınız sonucun zamanını değiştirir. bu sonuç ya daha erken yada daha geç olur , bunu ise bu yolda seçiceğiniz ka...