Two

1K 85 122
                                    

20'li yaşlardaki adam yediği dayaktan yıpranmış olan çocuğu kucağına alıp ordan ayrılmıştı.

Şimdi ise onu o büyük arabasına koymuş ve şoförün arabayı sürmesini emir etmişti.

Yıpranmış çocuğun yanına oturmuş ve maskesini çıkarmıştı. Yaklaşık 16 yaşında olan güzel ve narin çocuk yüzünü gördükten sonra şaşkına dönmüş, yüzü kızarmıştı.

O çok yakışıklıydı ve gerçekten mükemmel bir fiziği vardı. Şimdi bunları düşününce çocuğun yüzü kızarmıştı.

Yüzünü aşağı eğip sakin kalmaya çalışıyordu.

Bu 16 yaşındaki çocuk bir çok kez sex görmüştü ama daha önce hiç yapmamıştı. Bu yüzden çok fazla dayak yemişti.

Bir süre sonra yavaşça kafasını adamın omzuna dayamış ve uyuya kalmıştı. 20 li yaşlardaki adam ilk önce şaşırmış sonra ise gülümsemişti. Kafasını okşayıp cama dönmüştü. Dışarıdan cama gelen yağmur damlalarını izliyordu. Yavaşça akıyor ve gözden kayboluyorlardı.

Arabadan çıktıktan sonra o büyük ofise girmişlerdi. Ofiste sadece bir kişi vardı. Ve de aşırı enerjikti.

Saçları kırmızı, gözleri kırmızı adam onlara dönmüş ve büyük bir sevinçle ikisine de merhaba demişti. Giyindiği siyah ceket ve pantolonla gerçekten yakışıklı görünen bu çocuk herşeyden bir iyi yan bulabiliyordu.

İkisinin yanına koşup çocuğa ismini sormuştu hafifçe eğilerek "T-Todoroki Shouto" kısık bir sesle söyleyip utanarak başını eğmişti.

Ondan 4 yaş büyük olan adam "Ah memnun oldum bende kirishima Ejiro!" büyük bir neşeyle konuşan bu çocuk Todoroki ye özgüven vermişti. Hafifçe o büyük gülümsemeye karşılık vermişti.

"Bakugouyla tanıştın mı?" Todoroki şaşkınca karşısındaki adama bakarken adam göz ucuyla yanındaki sarı saçlıyı göstermişti.

Todoroki ismini bile bilmediği birinin omzunda uyumuştu. Ama buna kızaracak fırsat bırakmadan bakugou atlamıştı "Merhaba Todoroki ismimi sana söylemediğim için üzgünüm, sadece herşey çok hızlı gelişmişti. İsmim Bakugou Katsuki ."

Todoraki çok fazla dayak yediğinden fazla ayakta kalamamıştı. Biraz sendeledikten sonra onu kirishima tutmuş koltuğa oturmuştu.

Todorakinin oraya nasıl düştüğünü konuşurken içeri dalan ıslak bir bedenle herkes susmuştu.

Yine erken bitirdim ama olsundu dlmdğsmdl. Eğer akşam serin olursa (evet serin olursa kdmdlmd) bir bölüm daha atarım.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!
>3<

ˡᵒᵛᵉ ⁱˢ ʰᵉʳᵉ? ❥︎ ~BakuTodo~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin