"Shouto! Nerdesin?"
"Banyodayım!"
"Tamam!" Bakugou ofisten geliyordu.
Todoroki ve Bakugou artık sevgili aşamasına geçmişlerdi. Ama tek sorun kavga ettikleri günden beri hala sevişmemişlerdi. Çoğu kez öpüşme ve koklaşma yaşamışlardı ama daha sevişmemişlerdi.
Ve şimdi bu gün o gündü!
Todoroki banyoda hazırlanıyordu. Bakugou ise üstünü değiştirip hiçbişey den habersiz yatağa geçti ve telefonunu açtı.
Biraz zaman sonra Bakugou artık sıkılmaya başlamıştı. Sevgilisini kucağına alıp kokusunu içine çekmek istiyordu.
"Shouto! Çıkmayı düşünmüyor musun?"
"Tamam geliyorum işte!" Todoroki kapıyı açmış ve Bakugoya bakmıştı.
Bakugou ise şaşkınlık ve kızarıklıkla ona baka kalmıştı. Elindeki telefon ise yere düşmüştü. Çünkü Todoraki'nin giydiği şey onu çok şaşırtmıştı. Todoroki ise kızarıklıkla ona bakmış ve
"Nasıl... Olmuşum?" demişti
Böyle düşünelim, tabii todorokinin üstünde!
"Sho-Shouto..."
"Olmamış mı?" dedi Todoroki yüzünü düşürerek.
"Ha-hayır! Çok güzelsin!" dedi Bakugou yerinden hızlıca kalkarak.
Yanında gitti ve Todorokiyi belinden tutarak kendine çekti.
"Ka-katsuki sakin ol!"
"Sen bu şekildeyken ben nasıl sakin olabilir!?" deyip dudaklarına yapmıştı Todoroki'nin.
Öpüşmeyi bitirdikten sonra Bakugou Todorakiyi kucağına aldı, Todorokiyse bacaklarını Bakugounun beline doladı ve kendilerini yatağa bıraktılar.
"Yapabilir miyiz?" dedi Bakugou yavru köpek gibi bakarken Todoroki'ye. Todoroki başını salladı, Bakugounun yüzünde büyükçe bir gülümseme oluştu ve Todorokiyi yatağa bırakıp üstünü çıkarmaya başladı.
İşi bitince Todorokinin iç çamaşırını çıkardı ve tül gecelikle kaldı sadece Todoroki.
Todorokiyi kucağına aldı ve elini kalçasına götürdü, sıktı ve Todorokiden boğuk bir inleme çıktı. Diğer elini de diğer tarafa koydu ve iki yandan sıkarak Todoroki'yi öpmeye başladı.
Parmaklarını yavaşça Todonun deliğine doğru götürdü ve yavaşça içine koydu. İki parmağıyla içinde makas haraketi yaparak deliğini genişletmeye başladı.
Todorokinin inlemeleri çoğalıyor, Bakugounun omuzlarını sıkıyordu. Bakugou bunun yeterli olduğunu düşünmüştü.
"İçeri giriyorum?" demişti
"Du-dur."
"Ne oldu?" Todoroki gecelikle beraber aldığı prezervatifi çekmeceden çıkardı, ağzıyla poşeti açtı ve Bakugounun penisine geçirdi.
"Ta-tamam şimdi girebilirsin."
"Ahh Shouto.. Şu an o kadar güzel görünüyorsun ki..." gülümsemiş ve Todorokinin yanağından öpmüştü.
"Giriyorum."
"Tamam..." Bakugou yavaşça içeri giriyordu, her defasında Todorokiden zevkle çıkan inlemeler Bakugouyu daha da zevke getiriyordu.
Bir süre daha devam ettikten sonra Todoroki gelmeye başlamıştı.
"Katsuki!"
"Efendim bebeğim?"
"Be-ben geliyorum!"
"Benim için gel bebeğim!" Todoroki kendinin ve Bakugounun göbeğine doğru boşalmıştı. Çok geçmeden bakugou da boşalmıştı.
İçinden çıktı ve penisindeki prezervativi çıkardı.
Bakugou kendini salmış ve Todorakinin üstüne düşmüştü.
"Katsuki?"
"Hm?"
"Çok ağırsın" Bakugou kendini yana attı ve Todorokiyi kucağına aldı.
"Çok güzelsin" Todoroki gülümsemiş ve Bakugouyu dudaklarından öpmüştü.
"Seni seviyorum katsuki!"
"Bende seni seviyorum Shouto." deyip Todorokiyi göğsüne doğru çekmiş ve yanda duran battaniyeyi üstlerine çekmişti...
Ve evet finaalll kxkdkdk.
Kısa bir final oldu üzgünüm ama napıyım direk smutla bitsin istedim dnjddf
Neyse umarım beğenmışsınızdır! Başka bir seride görüşmek dileğiyle! Djjdjd
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!:3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ˡᵒᵛᵉ ⁱˢ ʰᵉʳᵉ? ❥︎ ~BakuTodo~
FanfictionBir hiç gibi yaşayan bir çocuk ve neredeyse ölmek üzere. Peki ona kim veya kimler yardım edecek? Uke =Todoroki Tᴀᴍᴀᴍʟᴀɴᴅɪ