İçeri ıslanmış biri gelmişti. Saçlarını ve yüzünü kapatan sihay kapşonluyla siyah bir pantolonu vardı. Islandığı için vücud hatları daha da belirginleşmiş, kasları belirgin olmuş bu kişi yaklaşık 19, 20 yaşlarında gibiydi.
İçeri umursamzca giren bu kişi kapşonunun şapkasını çıkarmış ve o güzel sarı saçları ortaya çıkarmıştı. Doğuştan gelen saçlarındaki siyah yıldırım işareti ise onu gerçekten havalı yapıyordu.
Daha içerideki çocuğu fark etmemiş olacak ki konuşmaya başlamıştı "Dışarısı çok soğuuuk dondum resmen!" herkes anına ona şaşkınca bakarken fark etmiş olacak ki onlara yüzünü dönmüş ve şaşkın ve utancın verdiği hafif yanak pembeleşmesiyle özür dilemiş ve yanlarına gitmişti.
"Merhaba ben Kaminari Denki!" bu kişi de kirishima kadar enerjik ama bir o kadar da umursamazdı.
Todoroki yavaşça kendine uzanan hafif nemli eli tutmuş ve "T-todoroki Shoto." demişti. Kaminari gülümsemişti
"Ee ben çok ıslandım da gidip üstümü değiştireyim sonra seninle biraz daha sohpet ederiz!" büyük bir gülümseme sunmuş ve ordan hızlı adımlarla uzaklaşmış kendi odasına girmişti.Geri döndüğünde hemen yanlarına oturmuş ve konuşulanları dinlemişti. Todorokinin oraya nasıl düştüğünü ve ne zamandır orda olduğunu konuşmuşlardı.
Todoraki oraya babasının onu reddetmesiyle birlikte oraya satmasını sonra ise yaklaşık 4 yıl kadar orda kaldığını anlatmıştı. Orda onu sevişmeye zorlasalarda todoroki her zaman kaçış yolunu buluyordu, ama sonu hep dayak oluyordu. Belindeki, kollarındaki, ve daha da farklı yerlerindeki kırbaç izleri todorokiyi gerçekten yıpratmıştı.
Bu konuşmadan sonra todorakinin gözleri dolmuş ve ağlamamak için dudağını ısırmaya başlamıştı.
Hepsi birden ayağa kalkmış ve todorokiyi gülümsemişlerdi. Todoroki onlara bakarken kirishima söze dalmıştı "Bizimle yaşayabilirsin todoroki sana asla zarar vermeyiz!" todoraki bunu reddetecek durumda değildi. Sonuçta onu satın almışlardı bakarlarlardı da?
Ona uzanan büyük eli tutmuş gülümseyerek başını aşağı eğmişti.
Bakugou ağzını açmış ve "Önce seni şu kıyafetlere kurtaralım sonra duş alır ve yemeğe geçeriz."bunu söylerken gerçekten enerjik konuşuyordu ve insanın neşesi yerine geliyordu.
Siyah yıpranmış atletle benzer t-şört ve yırtılmış bir pantolon giyiyordu todoraki. Ama onu güzel gösterebiliyordu bunlar bile.
Önündeki duran 3 adamı (3 idiot geldi aklıma mk lsmdldmd) takip etmeye başlamıştı. Neşesi yerine gelmiş bu narin ve zayıf çocuğu artık güzel bir gelecek bekliyordu...
Evet aw sonunda yazdım! Valla bi bırakmadılar beni amk bi arkadaşım aradı bi kuzenimden tirip yedim ve beni kıskandırmaya çalışıyordu dpdmşdmd. Neyse ama yazabildim sonunda hihi ksöslsms.
Umarım güzel olmuştur, oy vermeyi ve unutmayın! °3°
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ˡᵒᵛᵉ ⁱˢ ʰᵉʳᵉ? ❥︎ ~BakuTodo~
FanfictionBir hiç gibi yaşayan bir çocuk ve neredeyse ölmek üzere. Peki ona kim veya kimler yardım edecek? Uke =Todoroki Tᴀᴍᴀᴍʟᴀɴᴅɪ