O gün yaşananlardan sonra Todoroki Bakugoya daha yakın hissediyordu kendini. Sürekli onun yanında olmak istiyor, sürekli onun kokusunu içine çekmek istiyordu. Ama ikinci isteğini yapamazdı, şimdilik birinciyle idare etmek zorundaydı.
Sanki o masum çocuk yok olmuştu artık. O kendini bir hiç gibi gören, kendine bağırıldığında hep susan biri değildi. Artık değişmişti ve bunu Bakugou ve diğerleri değiştirmişti.
Artık onlara her derdini anlatıyor her zaman onlarla birlikte konuşuyor, eğleniyordu.
Ve şimdi de birlikte oturup sohbet ediyorlardı.
Diğerlerinden hem yaşça hemde boy olarak küçük olan artık onların sohbetine katılmış sadece onları dinlemekle kalmıyordu.
Artık akşam olmuştu ve her zamanki gibi bu günde yorulmuşlardı. Todoroki bu hafta kaminari de kalıyordu. Bu yüzden hazırlanmış ve kamiramiyi takip etmişti.
Eve vardıklarında alışık olmadığı bir sesle karşılaştı todoraki. Bu ses... Tanıdıktı?
Kim olabilirdi ki? Todoraki anlamsızca kaminariye bakıyordu. Kaminari gülümseyip "Ah üzgünüm söylemeyi unuttum. Bir arkadaşım da bu günlüğüne bende kalıcak ama merak etme yarın sabah gidiyor." todoraki kafasını sallamış ve Kendine gülümseyen neşeli yüze gülümsemişti.
Sonunda mutfaktan çıkan yakışıklı yüz Todoroki yi hem şaşırtmış hemde mutlu etmişti. Çünkü çok neşeli ve kendisine karşı bir sıcakkanlılıkla yaklaşmıştı.
Todoroki in yaşlarında olan bu çocuk hem kırmızı gözleri hemde gülüşüyle insanı mest ediyordu. (bu mest böyle mi yazılıyor aw hiç bilmiyorum dkdkdldl)
Onu da böyle düşünelim ismi Fukuyo Akira. Gerçek ismi değil ben uydurdum
İlk önce todorokiyle tanışmış, ona güler yüzünü göstermiş sonra ise az önce masaya koyduğu tencereyi açmış ve onları davet etmişti masaya.
Todoroki hala alışkın değildi ona bu kadar yakın davranılmasından. Bu yüzden pek tepki gösteremiyordu. Ama buna alışması gerekiyordu.
Yemeği bitirmiş ve biraz sohbet etmek için salona geçmişlerdi.
"Evet anlat bakalım Todoroki, bu salakların yanında eğleniyor musun?"
"Hey! Bunu Katsuki duyarsa gebertir seni!"
"Evet biliyorum bu yüzden duymaması lazım."
"Şey..aslında gerçekten eğleniyorum Fukuyo-san! Zamanım harika geçiyor!"
"Ah bana Akira de. Sevindim normalde bunlar bi işi beceremez ama seni mutlu etmişler"
"Bana bak söylerim hepsini Katsukiye!"
"Tamam tamam sustum söyleme!"
Todoroki onlara gülerken kaminari Fukuyo ya vuruyordu. Fukuyo ise özürlerinş savuruyor ve kahkaha atıyordu...
Evet az yazdım çünkü derslerden vakit bulamıyorum amk bir sürü yarıda bıraktığım hikaye var ve devam bile edemiyorum dldödlee.
Neyse sınır katıyorum 30 yorum gelirse yeni bölüm atarım gelmezse bb.
Oy atmayı unutmayın! ❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ˡᵒᵛᵉ ⁱˢ ʰᵉʳᵉ? ❥︎ ~BakuTodo~
FanfictionBir hiç gibi yaşayan bir çocuk ve neredeyse ölmek üzere. Peki ona kim veya kimler yardım edecek? Uke =Todoroki Tᴀᴍᴀᴍʟᴀɴᴅɪ