Fifteen

483 50 89
                                    

"Senden nefret ediyorum! Kardeşim olduğun için utanıyorum!"

"Böyle bir çocuk doğurmamış olmayı dilerdim."

"Anne, baba lütfen sakin olun!"

"Kes sesini Touya! Gay bir oğlum olması zaten beni uyandırıyor birde onu savunan bir oğlumun olmasını istemiyorum!"

"Ama-"

"Touya!"

"Ama baba lütfen o sadece bir erkekten hoşlandığını söylüyor. Kimseyle yatmadı!"

"Şimdi de sen mi başladın Natsuo!? Yatmadığını nerden biliyorsun!?"

"Baba lütfen ben kimsyele yatmadım! Hayatımda kimseyle yatmadım baba!"

"Bana baba deme!"

"Baba lütfen.. Ben öyle bir şey yapmadım. Lütfen..." Todoraki hızlıca gözlerini açtı. Ve yanında uyuyan Fukuyoya baktı, yanında mı yatmıştı?

Ayağa kalkıp su içti ve biraz hava almak için balkona çıktı. Sonbaharın hafif soğuk havası ve yağmurdan sonra oluşan güzel kokuyu içine çekti. Bu koku onu rahatlatıyordu.

Eski anıları hatırlamak istemiyordu, ama Bakugouyla olanlardan sonra hatırlamamak imkansızdı. Tam herşeyi unutmuşken bu olayın olması onu çok fazla yıpratmıştı.

O sadece bir erkekten hoşlanmıştı. Bu neden bu kadar hoşnutsuz karşılanıyordu?

Bunu babasına söylediği anda babasının ona bakan gözleriyle ayakta duramamış, ona kızacağını bildiği için ayaklarına kapanmıştı. Ama nafile, babası onu azarlamış, yerin dibine sokmuştu ve yetmezmiş gibi de ona vurmuştu! Hayatında ilk defa babasından dayak yemişti Todoroki.

Normalde babasıyla her zaman mesafeliydi, ama ona asla vurmazdı.

Ve bunlarda yetmezmiş gibi onu bir mal mış gibi sattı.

Onu kurtaran Bakugou ve diğerleriydi, ama şimdi bunları hatırlatan da Bakugou olmuştu.

Todoroki hep babasından korktuğu için kimseyle yatmak istememişti. Sadece bir gün aşık olursa sadece onunla sevilecek sadece onu öpecekti. Aşık olduğu kişi ona nazık davranırdı? En azından ikisi de istediği için yaparlardı. Ama böyle olmamıştı.

Evet Todoroki Bakugoya aşıktı, ve Bakugou da Todorokiye. Ama Bakugou onu zorlamıştı! Hemde birçok kez! Ona nazik olmayı bırak acımamıştı bile! Sadece kendisi düşünmüştü.

Şimdi Todoroki herşeyi yeniden yaşamak zorunda kalmıştı.

Bütün o hakaretleri, tokatları, o nefret ve acımayla bakan gözleri!

Herşeyi...

~~~

Bakugou ise Todorokiyi düşünmeden edemiyordu. Fukuyo onun evine girmesine izin vermiyordu. Çünkü Todoroki henüz hazır değildi.

Onunla konuşucağı zaman ona ne diyeceğini düşünüyor ondan binlerce kez özür dilemek istiyordu. Ona sarılmak, kokusunu içine çekmek istiyordu! Ama yapamazdı, en azından şimdilik...

Peki ya diğerleri?

Fukuyo sadece Todoroki'nin herşeyi unutup eski güler yüzlü haline dönmesini istiyordu.

Kirishima Bakugou ve Todoroki'nin barışmasını.

Kaminari ise Bakugouya kızmakla megüldü.

Ama herkesin tek isteği eskiye dönmekti.

Helöö kdkdkd.

Şimdi sonraki bölümden sonra bu kaos ortamını bitiriyorum. Çünkü yazarken boğuluyorum softlaşmak daha güzel dlmdşdmd.

Birde bu seriyi hızlıca bitirip diğer serilerde geçmek istiyorum çünkü taskaklarımda ki kitapların konusunu unuttuğum oluyor dkdkkdd

Neyse umarım beğenmışsınızdır! ❣️

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! :3

ˡᵒᵛᵉ ⁱˢ ʰᵉʳᵉ? ❥︎ ~BakuTodo~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin