1 ay geçmişti fakat Todoroki ve Bakugou bırakın barışmaya konuşmamışlardı bile!
Todoroki şimdi dışarı çıkıyordu. Uzun süreden sonra ilk kez dışarı çıkıyordu.
Alışverişini tamamlayıp süper marketten çıktı. Ama... Karşısındaki kişiyi hiç beklemiyordu!
Bu.. Bu babasıydı!?
Burda ne işi vardı onun?! Todoroki ona bakakaldı.
"Ba-baba..?"
"Bana baba dememin kaç defa söyledim sana Shouto! Senin ölmen gerekiyordu! Seni oraya sattım ki orda ölüp gidesin!" Todorokinin anında gözleri dolmuştu! Kendi öz babasından böyle birşey duymak onu bitiriyordu.
O sadece bir erkekten hoşlanmıştı. Ama şimdi ölmesi mi gerekiyordu yani?!
Todoroki'nin bacakları tutmuyordu yere düştü!
O an tesadüfen ordan geçen Bakugou onu yere düşerken görünce telaşlanmıştı! Todorakinin karşısındaki adama oldukça yapılıydı!
Hemen koşup yanına gitti. O an ki gördüğü şeyle şok olmuştu!
"Be-ben.. Ben sadece.. Sadece... Beni oraya sattın ama ben her defasında kaçtım, her zaman dayak yiyeceğimi bildiğim halde her zaman kaçtım! Sırf sana ihanet etmemeyim diye! Ama şimdi sen benim ölmem gerektiğini söylüyorsun! Keşke seni hiç dinlemeseydim, keşke orda ölüp gitseydim! "
" Shouto! "
" H-ha! Ba-bakugou!?"
" Sende kimsin lan?! " Bakugou Todorokiye doğru koştu ve ona sarıldı. Kulağına yaklaşarak konuştu
"Böyle söyleme Shouto! Sen olmasan benim yaşamım çok sıkıcı olurdu! Senden milyonlarca kez özür dilerim, lütfen beni affet! Kafam yerinde değildi."
"Hah birde yalan söylemeye başlamışsın bakıyorum! Bunun altında mı inliyorsun her gece?! Senin gibi bir oğlum olduğu için kendimden utanıyorum!"
"Ha-hayır bu doğru deği-"
"Ne saçmalıyorsun sen!? Eğer düzgün bir baba olsaydın, oğlunu anlardın! Şimdi ne hakla ona ölmesini söylersin?!"
"Ba-bakugou?"
"Şşhh." Todoroki şaşkınca Bakugouya bakıyordu. O... O Todorokiyi savunuyordu?
"Sen ne hakla bana bunları söylersin!?" Bakugou ayağa kalmıştı, Todorokiyi arkasına almış ve önünde duran yapılı bedene bakmıştı. İşi zordu, ama Todoroki için değerdi!
Uzun bir süre kavga ettikten sonra onları ayıran çevreden geçenler ve market çalışanları olmuştu.
Evet berabere kalmışlardı ama Bakugou daha fazla yaralanmıştı! Ve yere oturup kendini Todorokiye bırakmıştı.
"Bakugou!"
"Ahh lütfen bana Katsuki de! Seni seviyorum Shouto!" deyip gözlerini kapatmıştı. Todoroki o anki şokla hiçbişey yapamamıştı.
Bir kaç dakika sonra Enji'yi arkasına bakmadan sendeyeleyerek gittiğini gördü.
Ve o an aklı yerine geldi! Hemen ambulansı aradı ve Bakugouyu hastaneye götürdüler.
Bir kaç saat sonra Bakugou uyanmıştı. Baş ucunda bekleyen Todorokiyi görünce neler olduğunu hatırlamaya çalıştı.
"Ba- Katsuki! Uyanmışsın!"
"Bana katsuki de! Seni seviyorum Shouto!"
Gerçekten böyle mi söylemişti? Aşk insana neler yaptırıyor...
"İyi misin peki?"
"Evet evet iyiyim merak etme. Asıl sen iyi misin?!"
"Ahh ben.. İyiyim."
"Emin misin?"
"Evet merak etme iyiyim."
"Pekala..." Bakugou kendini düzelt ve yatakta oturur pozisyonu aldı, Todoroki'nin ellerini kendi ellerinin içine aldı ve söze başladı.
"Shouto.. Be-ben çok üzgünüm! O zaman kafam yerinde değildi, ve sen şu Akirayla çok yakınlaşmıştın! Be-ben kıskandım!" Todoroki şaşırmıştı. Ama yine de onu seviyordu. Bu kadar dargın kalamazdı ona. Hem o da onu seviyordu!
"Ba- Katsuki...bunu daha sonra konuşalım şu an da önemli olan senin dinlenmen!"
"Ama-"
"Ve! Teşekkür ederim." Bakugou önce şaşırmış sonra ise tebessüm etmişti. O da emindi ki Todoroki de onu seviyordu.
Ve doğru düşünüyordu...
Evet bi bölüm daha atarım dedim ve attım uuu zjjjzs.
Yazım yanlışlarım varsa özür kontrol etmeden attım.
Sonraki bölümü büyük ihtimalle yarın ya da sonraki gün atarım yani İnş kskkss
Diğer serilerime de bu gün yb atmam diye düşünüyorum ama yarın atarım belki?
Neyse umarım beğenmışsınızdır! ❣️
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! :3
Yorum sınırı : 100 yorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ˡᵒᵛᵉ ⁱˢ ʰᵉʳᵉ? ❥︎ ~BakuTodo~
FanfictionBir hiç gibi yaşayan bir çocuk ve neredeyse ölmek üzere. Peki ona kim veya kimler yardım edecek? Uke =Todoroki Tᴀᴍᴀᴍʟᴀɴᴅɪ