Şu yorumlar beni benden aldı jxnxpsks. Başka hiçbir serim 1000 yorumu geçmemiş abe kxkdkxkx. Neyse böyle devam. :3
Bakugou bu gün hastaneden taburcu olacaktı ve artık o konuyu konuşmanın zamanı gelmişti.
Ama bunu tam olarak nasıl açıklayacağını bilmiyordu?
Bu 2 günün içerisinde Todoroki Bakugounun yanında kalmış ve onunla ilgilenmişti. Sonuçta yaptığı kavgayı kendi babası olacak o adamla yapmıştı.Todoroki Fukuyoya herşeyi anlatmıştı ve tabii diğerlerine de.
Şimdi ise arabada ikisi de sessizce oturuyordu. Şoförle aralarındaki cam biraz olsun daha rahatlatıcı oluyordu. Sonunda söze Bakugou başlamıştı.
"Ben... Ben gerçekten özür dilerim Shouto! Lütfen beni affet!" deyip başını eğmişti.
"Bakugou ben-"
"Katsuki!" diye atıldı Bakugou
"Ohh doğru, Katsuki ben... Ben seni seviyorum evet ama bu beni zorlayacağın anlamına gelmiyor."
"Ben gerçekten üzgünüm! Ama elimde değildi ben seni onunla görünce kıskandım ve, ve... Dur bi saniye! Beni sevdiğini mi söyledin az önce?!"
"E-evet?"
"Cidden mi!?" deyip Todoroki'nin ellerini eline almıştı Bakugou.
"Evet? Bunu fark etmemiş miydin?"
"Şuan çok mutluyum! Shouto ben seni çok seviyorum lütfen beni affet! Sadece kıskandın ve normalde asla yapmayacağım şeyler yaptım! Lütfen beni affet, senden çok, çok, çok özür dilerim!"
"Ahh Katsuki..." deyip tebessümlebakmıştı başını eğmiş oğlana "Tamam seni affediyorum."
"Gerçekten mi!?"
"Evet" deyip gülümsemişti Todoroki, Bakugou ise anında ona sıkıca sarılmıştı.
"Ka-katsuki, nefes alamıyorum"
"Ahh üzgünüm..."
"Sorun değil"
"... Yani şimdi benim evimde kalıcaksan değil mi?!"
"E-evet, sanırım?"
"İyi! Çünkü o Fukuyonun evinde kalmanı istemiyorum!"
"Katsuki, Akira-sanla derdin ne senin?"
"Ne demek derdin ne?! Sana yavşıyor!" (evet müqüm sksksk)
"Ne? Bunu da nerden çıkardın?"
"Çok belli değil mi?!"
"Katsuki Akira-san'ın bir sevgilisi var zaten."
"Ha? Cidden mi!?"
"Evet... Bi kez olsun onu dinleseydin böyle olmayacaktı."
"Ahh üzgünüm..."
"Ve zaten sana aşık olduğumu biliyordu." dedi Todoroki kızrarırken. Bakugou büyükçe gülümsedi
"Demek bana aşık olduğunu?"
"E-evet." dedi burukça.
"Hislerimizin karşılıklı olması ne güzel!" dedi Bakugou ve Todorokiye bir kez daha sarıldı.
"Katsuki sakin ol!"
"Olamam!"
Eviit djjddj. Nabersiniz? Umarım iyisinizdir
Biraz kısa oldu ama yapçak bişey yok sonraki bölümü smut yapmak için herşey xkkdkdkd.
Sonraki bölüm Final bu arada. Ve bu hikayeden sonra şu night x Day'i bitirecem sonra da başka bir bakutodoya geçicem sonra da şu bakudekutodo muydu ismini unuttum sondlfnf. Neys rişte onu bitirip dekutodoya geçicem deku Seme bu arada.
Neyse çok spoiler verdim, ve gereksizce uzattım dkdkdkd
Umarım beğenmışsınızdır! ❣️
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! :3
Oy sınırı : 14 yorum sınırı : 200
Hepsi final bölümü olduğu için ve lütfen bölümle ilgili yorumlar da yapın (!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ˡᵒᵛᵉ ⁱˢ ʰᵉʳᵉ? ❥︎ ~BakuTodo~
FanfictionBir hiç gibi yaşayan bir çocuk ve neredeyse ölmek üzere. Peki ona kim veya kimler yardım edecek? Uke =Todoroki Tᴀᴍᴀᴍʟᴀɴᴅɪ