Thirteen

519 52 115
                                    

"Bu-bunlar gerçek mi?!" Todoroki başını sallamıştı.

"B-bu inanılmaz! Nasıl böyle şeyler yapabilir sana?!" Todoroki birşey dememişti.

"Seni zorlamış hemde en çok korktuğun şeyle! Gidip ona dersini vereceğim!"

"Hayır saçmalama Akira-san!"

"Ama ona dersini vermem gerekiyor!"

"Hayır lütfen! O her ne kadar bana bunu yapsada hayatımı kurtardı hemde 2 kez!"

"Ne demek 2 kez?"

"Ben kaçırılmıştım ve 3 kişiyle dövüşerek beni kurtardı."

"Ne?! Cidden mi?!" Todoroki başını salladı ve Fukuyo un sıkıca tuttuğu bileğini bıraktı yavaşça.

"Peki.. O zaman bundan sonra bende kalıyorsun!"

"Ama sana raha-"

"İtiraz istemiyorum!"

"Peki..."

~~~

"Ahh! Gerçekten ölmek istiyorum! Ama o da o piçle yakınlaştı!.."

"Saçmalama aq! Bu bunu asla affetirmez! Salak salak!"

"... Ahhg! Gerçekten ölmek istiyorum!" (kendi düşüncelerim bunlar kdmflmflf)

Bakugou oturduğu sahil kenarından kalkarak hafif yağmurlu havada yürümeye başladı. Yağmur iyice fazlalaşıyor ve sağanak yağmura dönüyordu. Ama şu an aklında sadece Todoroki ve ona yaptıkları vardı...

~~~
"Todoroki biraz dinlemelisin. "

"Ahh hayır hayır gerek yok."

"Bak bana bunları söylediğin için ne kadar uyandığını biliyorum ama yine de dinlenmek zorundasın. Hem sana söylemiştim zaten bana bu konulardan bahsedebilrisin."

"Peki.. Teşekkür ederim."

Fukuyo gaydı ve bunu todorokiye söylemişti. Todoroki ise bu sırrını ona söylediği için minnettardı. Ona güvendiğini gerçekten hissetmişti. Sonuçta o da Bakugoudan hoşlanıyordu, bu da onu gay yapardı. Ama hiç bahsetmemişti Fukuyoya Bakugoudan hoşlandığını...

Ama şimdi gerçekten dinlenmesi gerekiyordu. Ve Fukuyo onu kendi yatağına taşıdı. Üstüne battaniyeyi çekti ve saçlarını okşuyarak rahat bir uyku çekmesini sağladı.

"Shouto.?"

"Hm.."

"Katsukiyi hemen affetmiyceksin değil mi?"

"Hmm.."

Fukuyo yavaşça kıkırdadı "Peki"

Todoroki uykuya dalınca eğildi ve yanağından öptü. Sonra ise Bakugoyu bulmaya...

~~~

Fukuyo Bakugouyu xx sokağında yürürken görmüştü. Islanmış ve bitik bir durumdaydı. Onu gördüğü anda bağırdı;
"Bakugou!" Bakugou tepki vermemişti çünkü bu sesi biliyordu.

Fukuyo koşar adımlarla Bakugoya yürüyordu. Yanına geldiğinde kendinden 3 cm kısa çocuğa tiksintiyle baktı  ve yakasından tutarak ısalk bedeni sarstı

"Sen ne yaptığını sanıyorsun!? Nasıl böyle birşey yaparsın Todorokiye!?" Bakugou  cevap vermemişti ve Fukuyo hala Bakugounun yakasını turuyordu.

"Cevap ver seni..." Fukuyo sustu. Bakugou is ehiç tepki vermiyordu. Şu anda tek düşündüğü Todorokinin iyi olup olmadığıydı.

Fukuyo daha da sinirlenmiş ti yakasından tuttuğu bileklerini sertçe çekerek Bakugoyu itmişti. Dengesini kaybeden Bakugoua ise yere düşmüştü.

" Ahh sana acıyorum!" Fukuyo arkasına bakmadan çekip gitmişti. Bakugou ise sessiz sokakta yağmurun sesiyle başbaşa kalmıştı...

Evit selamlar ödödöd. Sizce nasıldı? Bence kaos gerek ama yine de bi size sorayım dedim. Hemen affetsin mi yoksam yok? Mxmdmdmd.

Neyse umarım beğenmışsınızdır! ❣️

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! Oy sınırı vermiycem ama yorun sınırı katıyorum: 90 yorum gelirse yb atarım ama sizden herşey beklendiği için 90 yorumdan bir gün sonra atarım diye düşünüyorum ksksksk. :3



ˡᵒᵛᵉ ⁱˢ ʰᵉʳᵉ? ❥︎ ~BakuTodo~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin