Four

820 82 53
                                    

Artık sormanın zamanı gelmişti!

Bakugou ve diğerlerine ne iş yaptıklarını ne zaman sorsa hep onu geçiştirmişlerdi. Bu onu sinir etse de her zaman susmayı kabul etmişti. Sonuçta hayatını kurtarmışlardı.

Ama artık sorması gerekiyordu!

Hepsini bir araya topladıltan sonra aynı soruyu tekrar sormuştu ve aynı şekilde yine geçiştirilmişti. Ama bu sefer aynısı olmayacaktı! Onlara söyleyene kadar debelenmişti Todoraki.

Sonunda kazanmıştı bu konuşmanın temel isteğini. Kirishima söze başladı "Biz İdol olarak çalışıyoruz ve ses sanatçısıyız?" sesindeki üzgünlük anlaşılıyordu. Todoroki önce büyük çaplı bir şaşırma yaşamış sonra ise söze başlayamamıştı. Tek kelime etmemişti.

Normalde de konuşmazdı pek ama şimdi farklıydı.

Bir süre sonra Todoraki görülmeyen yüzünü açığa çıkarmış ve gülümsemişti büyükçe.

Herkes şaşırırken "Teşekkür ederim." demişti ve yemek için aşağı inmişti.

Şu anda todoroki bakugounun evinde kalıyordu ama bazen diğerlerinin isteği üzerine kirishima veya kaminari de de kalıyordu. Bu bitik çocuk onların yanına yaşama arzusunu geri kazanmıştı.

Bir süre donakalan millet yavaşça teker teker gülümseyip aşağı inmişlerdi.

Yemekte sadece 4 kişi vardı. Sadece kirishima ve kaminari konuşuyordu. Todoroki her zaman ki gibi konuşmuyor onları dinleyerek mutlu oluyordu. Bakugou ise yemekte konuşmayı sevmezdi bu yüzden tek kelime etmedi.

Yemek bittikten sonra herkes kendi tabağını kaldırmıştı ve tağılmışlardı. Kirishima tabaklarla ilgileniyordu. Kaminari telefonuyla, todoraki duşa girmişti. Bakugou ise sadece oturuyordu.

Bir süre sonra Todoraki çıkmıştı kirishima ve kaminari ilk defa todorakiyi böyle görüyorlardı. Bu onları şaşkına çevirirken bakugou her zaman ki gibi gülümsemiş ve telefonu eline almıştı. O gerçekten güzeldi. Ordaki herkesin onu almak istemesine şaşmamalı.

Biraz daha oturup yavaşça uyumak için dağılmışlardı.

Kısa bitti çünkü bu bölümü bu şekilde bitirmek istiyordum skskksks. Neyse bolca yorum istiyorum oy vermeyi de unutmayın! :3

ˡᵒᵛᵉ ⁱˢ ʰᵉʳᵉ? ❥︎ ~BakuTodo~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin