Medyaya ölün bitin şdödğfmdşdm
Sabahın erken saatlerinde Todoroki kahvaltı hazırlamak için mutfağa yönelmişti. Bu gün sıra ondaydı, ve ilk kez güzel ve deliksiz bir uyku çekmişti.
Evde ekmek olmadığını fark edince (evet zengin evi olabilir ama bu benim hayal gücümün eseri o yüzden yok ve kaos lazım azcık hikaye çok soft gidiyor kksksks) dışarı ekmek almaya çıkmıştı.
Bir süre sonra Bakugou uyanmış ve aşağı inmişti. Bu gün sıra todoroki deydi sonuçta, mutfağa inmiş ama onu görmemişti. Odasına çıkmış ama orda da göremeyince telefonuna mesaj atmaya karar vermişti.
-Nerdesin? Evde değildin.
Kısa bir süre sonra cevap gelmişti.
-Evde ekmek yoktu bende almaya çıktım gitmişken istediğim bir kaç şey var dı onları da alıyım dedim biraz gecikebilirim.
-Peki.
Telefonu kapatmış ve televizyon izlemek için odaya gitmişti. Kendisini hiç aç hissetmiyordu. Sanki birşey, yemesine engel oluyor gibiydi. Bunu unutmaya çalıştı ve televizyona odaklandı...
Yaklaşık yarım saat geçmesine rağmen Todoroki hala ortalıkta yoktu. Bu Bakugouyu telaşlandırsa da beklemenin en iyi karar olduğunu düşündü ve telefonu alıp bir mesaj daha attı.
-Bişey olmadı değil mi? Yaklaşık yarım saattir ortalıkta yoksun.
Mesaj görülmüştü ama 5 dakika geçmesine rağmen cevap gelmemişti. Bakugou gittikçe endişeleniyordu. Ve onu aramaya karar vermişti.
Yaklaşık 20 kere aramasına rağmen cevap gelmemişti! Gerçekten endişe vericiydi, Todoraki hiç böyle yapmazdı.
5 dakika kadar bekleyip dışarı çıktı hızlıca.
Yakınlarındaki süper markete girip bakmıştı ama orda yoktu. Yakınlardaki diğer marketlere de bakmıştı ama yarısı henüz açılmamış yarısı da bomboştu.
Biraz daha uzaklaşınca son bir market gördü ve oraya girdi. Kapısı açıktı ama ne masa başında uyuklayan eleman vardı ne de temizlikçi. Gerçekten bomboştu.
Bütün marketi aradı ve kimseyi bulamadı. Biraz daha sonlara doğru gittikten sonra sesler duymaya başladı. O tarafa gitti ve daha fazla gitti...
Bu Todorakinin sesiydi ve çığlıkları!
"Hayır, bırakın beni! İlkimin sizin tarafınızdan olmasını istemiyorum!"
"Hah baksana ilkini alıyormuşuz küçük kuşun haha... Beni iyi dinle, senin gibi çok kişiyi gördüm ve hepsini öldüresiye siktim! Sende bunlardan herhangi birisi olucaksın!"
Bakugou duydukları karşısında şok olmuş duruyordu bi anda todorokinin yüksek çığlığıyla yerinden zıplamış ve kendine gelmişti.
Kapıyı açmaya çalışmıştı, tabii ki kapı kilitliydi. Biraz üsteledi ve kapının kilidini eline aldığı herhangi birşeyle kırdı. Başarmıştı, kapı açılmıştı!
İçeri hızlıca girmiş ve ve todorokinin bacaklarını açmaya çalışan adama bir tekme savurmuştu. Adama biraz gerilemiş ve karnına aldığı tekmeyle yere düşmüştü. Todoroki yi kendini düzeltmeye çalışırken bakugoyla tutunuyordu.
Adam kısa süre sonra kalkmıştı ve bakugouya yumruk atmak için kolunu ona doğru ittirmişti. Ama Bakugou kafasını eğmiş ve kılpayı kurtulmuştu. Ayağa kalkmış ve ona saldıran 2 kişiye bakmıştı.
Gerçekten güçlülerdi ama bakugou bununla ilgilenmiyordu. Onlar Todorakiye zarar vermeye çalışmışlardı. Onu orda o kadar zorlamalarına rağmen her defasında yiyeceği dayakları bile bile sex yapmaktan kaçan kişiyi şimdi bunlar mı sikecekti?! Tabii ki hayır!
Yanına koşan iki geniş omuzlu kişiye baktı ve ilk yanına gelenin orta kısmını bir tekme attı. İlk adam büyük bir bağrışmayla yere düşmüş ve yere kapaklanmıştı. Büyük ihtimalle bayılmıştı. Çünkü gerçekten acıtmıştı. Diğer adamsa önce ona bakakaldı sonra saldırmak için koştuğunda bakugou diğer bacağıyla aynı güçlükle bir tekme yerleştirdi onunda aynı yerine. İki elini de vurduğu yere götürmüş gözlerini sımsıkı kapatmış olan adam yere düşmüş ve bağırmaya başlamıştı "Bu da ne böyle?! Kahretsin! Nasıl böyle bişey yaparsın bana, sana bunu ödeteceğim!" diyerek kıvranıyordu.
Diğer büyük adamsa ve büyük ihtimalle onların başı ise önce şaşkın sonra ise kızgınlıkla Bakugoya koşmuştu. Bakugou kendine doğru gelen kendinden kat ve kat büyük olan adamdan tırssa sa göstermemeye çalışıyordu. Ona da aynı hamleyi yaptı ve diğerlerine vurduğunda daha büyük bir güçle tekmeyi bastı. Adamın sesi inlcelip vurulan yeri tutarken yavaşça yere düştü. Bakugou bir tane de karnına vurdu ve hala olayın şokuyla kalkmaya çalışan todororkinin yanına gitti.
Büyük ihtimalle onu incitmişlerdi. Ama bunları evde konuşmak gerekiyordu, bu yüzden Todorakiyi kucağına alıp hızlıca eve gitmişti...
Eve vardıklarında Todoroki'ye herşeyi anlatması için önce bir bardak su getirmişti sonra ise yanına oturmuş saçlarını okşamıştı.
Bir süre sonra sonunda konuşmaya başlamıştı
"Ben ekmek almak için çıkmıştım ve biraz daha bakınmaya karar vermiştim. Sonra ise bişeyler daha aldım, ve eve doğru gelicektim. Sonra sen mesaj attın... Bende cevap verdim ve çabuk olmak için ara sokağı kullanmaya başladım... Ama eve doğru gelirken arkamdan biri ağzımı tutmuş ve beni geriye çekmişti. Beni bi' yerin deposuna kapattılar!" gözleri dolmaya başlamıştı, Bakugou Todorakinin kafasını göğsüne dayamış saçlarını okşamıştı.
" Sonra... " ağlamaya başlamıştı, gerçekten korkmuştu. Ama kim olsa kormazdı ki?
Bakugou onu sakinleştirmeye çalışırken" Şşhh tamam"diyrodu. Ellerini Todorokinin beline bağlamış ve kendine yaklaştırmıştı. Todoroki seslice ağlarken bakugou onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
Todorokinin kafası Bakugounun göğsüne dayalıyken ağlamaları yavaş yavaş duruyordu. O kadar ağlamıştı ki bakugounun t-şörtü ıslanmıştı. Ama bu önemli değildi. Kafasını ve saçlarını okşarken Todorakinin yavaş yavaş gözleri kapanmaya başlamıştı. Biraz uyumasına izin vermiş ve gözünün önünde durması için koltuğa yatırmıştı onu yavaşça. Üstüne battaniye sermiş ve ona kahvaltı hazırlamıştı...
Yetmeyeceğini bile bile, ama yine de hazırlamıştı...
Evet yazdım vuhuu skksks hemde bayağı yazdım ilham geldi herhalde skskks.
YORUMLARIM az ve gerçekte üzülüyorum yorum yapın ve oy verin bebikler >3<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ˡᵒᵛᵉ ⁱˢ ʰᵉʳᵉ? ❥︎ ~BakuTodo~
FanfictionBir hiç gibi yaşayan bir çocuk ve neredeyse ölmek üzere. Peki ona kim veya kimler yardım edecek? Uke =Todoroki Tᴀᴍᴀᴍʟᴀɴᴅɪ