Fourteen

492 51 192
                                    

Todoroki fukuyonun evinde gayet normal bir şekilde uyuyordu. Ama şimdi ne olmuştu?

Yatağında kıvranıyordu. Kesinlikle bir kabus görürüyordu! Ve bu onu gerçekten üzmüş olacak ki gözlerinden yaşlar akıyor, suratı korkuyla değişiyordu.

Ama Fukuyo evde değildi! Şu an yanlızdı.

~~~

"Oğlum olduğun için kendimden utanıyorum! Seni terbiyesiz! Kardeşlerin gibi olamaz mıydın?! Gay bir oğlum olmasındansa senin gibi bir oğlum olmasın! Seni oruspuların satıldığı yere götüreceğim!"

"Hayır baba lütfen! Lütfen, ben sadece bir erkekten hoşlandım! Asla onunla yatmadım! Lütfen beni affet, lütfen! Bir daha hiç sözünden çıkmayacağım! Lütfen beni götürme!"

"Bana baba deme seni sürtük! Kalk gidiyoruz!"

"Hayır baba lütfen! Lütfen! Hayır..."

"Hayır lütfen! Hayır..! Hayııır!" Todoroki nefes nefese kalmıştı. Bu kabus, geçmişte olanlardı. Neden onları görmek zorunda kalmıştı ki? Bunları tekrar yaşamak zorunda kalmıştı, tekrar hatırlamak...

Nefeslerini düzene sokmaya çalışırken bi anda kapı hızlıca açılmış, merdivene sertçe ve hızlıca basan ayaklar odasına doğru gelmeye başlamıştı. Ve kapıyı açtı bir hışımla!

"Shouto!" bu Fukuyoydu!

"Shouto iyi misin!?" hızlıca koştu ve ona sarıldı.

"Yan komşum aradı, evden büyük bir bağırma duyduğunu söyledi, bende zaten eve geliyordum ve daha da hızlandım! İyi misin?!"

"Evet evet merak etme iyiyim. Sadece bir... Kabustu."

"Emin misin Shouto? Seni hastane'ye götürmeliyim!"

"Hayır hayır gerek yok. Yine de teşekkür ederim Akira-san."

"Ahh peki. Şimdi şu suyu iç."

"Peki."

"Ne gördün anlatmak ister misin" Todoraki biraz bekledi ve kafasına hayır anlamında salladı.

"Peki nasıl istersen. Balkona çıkalım mı? Yağmurdan sonra hava çok güzel oluyor, belki iyi gelir?"

"Tamam, olur." Fukuyo gülümsemiş ve Todorokiye kalkması için yardım etmişti.

"Haklısın Akira-san, hava çok güzel..."

Az yazdım ama bu gün başka bir seriye daha yb atıcam. Ama söylemiycem skskksks.

Neyse umarım beğenmışsınızdır! ❣️

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! :3

Yorum sınırı : 150 yorum

150 yorum tamamlanana kadar hiç bir yoruma cvp vermiycem. Eğer çok gerekliyse veririm! 150 yorumu yapın bakiyim jdksksks

ˡᵒᵛᵉ ⁱˢ ʰᵉʳᵉ? ❥︎ ~BakuTodo~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin