Eleven

595 58 113
                                    

Önceki bölümümün okuduğunuzdan emin olun! :)

"Bakugou-san lü-lütfen dur.. D-dur lütfen!"

Flash back uwu

Todoroki ve Fukuyo yine neşeyle konuşuyorlardı. Kaminari ve kirishima ise ayrı bir yerde konuşuyorlardı. Bakugou ise yanlız başına telefonuyla ilgileniyordu. Arada bir Todorokiye baksada hemen gözlerini başka tarafa çekiyordu.

"Woaahh Akira-san lise hayatında bu kadar yetenekli olduğunu bilmiyordum! Gerçekten muhteşemsin!"

"Ahh abartma Shoto." Shoto... Bu Bakugouyu sinirlendirmişti. Todorokiye o bile daha ismiyle hitap etmiyordu! Bu kişi nasıl öyle hitap edebilirdi ki?!

Sinirden telefonu kırmıştı Bakugou! Ve anında herkes ona bakakalmıştı.

"Ahh yok birşey sadece fanlardan birinin yaptığı saçma bişeye sinirlendim."Bakugou yalanda berbattı ama bu sefer işe yaramış gibi görünüyordu. Ve Todoroki ve Fukuyo konuşmaya devam etmişti.

"Akira-san saha önce hiç sevgiliniz oldu mu?" Bakugou anında oraya baktı.

"Ahh evet oldu. Hemde birçok kez."

"Ohh bu gerçekten ilginç. Peki kriterlerin neler?" Bakugou bu sorunun ardından gerçekten sinirlenmiş ve de anında ayağa kalkmıştı.

"Benim bir arkadaşıma uğramam gerek. Todoroki sen eve gidebilirsin, beni beklelem uyu."

"Ahh aslında yanlız kalmak istemiyorsan benimle kala-"

"Hayır gerek yok! Eve git sen."

"Oh peki." Todoraki hızlıca kafasını sallamıştı ve arkasına bile bakmayarak ilerlemişti bakugou..

Todoroki eve gelmişti ve sabahın aksine hiçte mutlu değildi. Bakugouyu daha önce hiç o şekile bağırırken görmemişti. Normalde kaminari ve kirishimaya bağrırıdı evet ama daha önce bu şekilde hiç bağırmamıştı. Kendini koltuğa attı ve gözlerini tavana dikti.

"Belki de bana kızmıştır? Ama ben ne yaptım ki? Hiçbir şey yapmadım... Ya da Akira-san'a mı kızdı acaba? Ama bunun içinde bir sebep yok! Off!"Todoraki içinden Bakugounun neye kızdığını düşünürken saat 11 olmuştu bile.

Normalde bu saatte kendini yatağa atıp direk uykuya dalardı ama şimdi endişeliydi. Ya Bakugounun başına birşey gelseydi?! Ama hayır böyle düşünmemeliydi!

Yaklaşık bir buçuk saat sonra sonunda kapı çalmıştı! Ve todoroki hızlıca kapıyı açmaya gitmişti.

"Waoohh sonunda Bakugou-san! Gerçekten endişelendim."

"Beninbeklememeni söylemiştim sana."

"Ahh Bakugou-san beni bekleme diyorsunuz ama kapıyı çalıyorsunuz."

"Ahh... Her neyse." Bakugou Todoroki'in üstüne düşmüştü. Ve sarhoştu hemde çok fena! Todoroki onu kaldırmaya çalışırken bir yandan da nefes almaya çalışıyordu. Bakugou ona göre ağırdı. Onu biraz yana atmış ve kapıyı ayağı ile kapatmıştı. Bakugouyu kaldırmış ve zorluca kapıyı kilitlemişti.

Şimdi ise onu merdivenlerden çıkarmaya çalışıyordu. Ve bu çok zordu...

Sonunda Bakugou'nun odasına varmışlardı. Onu hızlıca yatağa bırakmış ve uzanan bedenin yanına oturmuştu.

"Bakugou-san neden içtiniz? Ya size birşey olsaydı!? Çok fazla içmişsiniz!"

"hımm..."

"Ahh peki bana söyliycek misiniz neden aniden çıktınız?"

"Imm...Hmm"

"Ben çok endişelendim ve şimdi siz umursamıyorsunuz bile!"

"Demek endişelendin?"

"Evet hemde çok!"

"Peki sana endişelenmek neymiş göstericem!" Bakugou Todorokiyi omuzlarından çekerek yatağa fırlatmıştı! Ve üstüne çıkmış ona kısık gözlerle bakıyordu.

"Bakugou-san ne yapıyorsunuz?!"

"Sana endişelenmek ne demek gösteriyorum!"

"N-ne-" Todoroki daha cümlesini bitiremeden Bakugou onun kemerini çıkarmış ve pantolonunu hızlıca çekmişti! Hızlıca pantolonunu çıkarmış ve elini Todoroki'nin penisine götürmüştü

"Bakugou-san ne yapıyorsunuz!?"

"Bunu zaten söylemiştim." Bakugou sırıtarak todorakinin gömleğinin düğmelerini hışımla çekmiş ve korpatmıştı. Ve kafasını omzuna gömmüş, boynunu ısırmıştı. Todoroki acıyla bağırarak Bakugouyu omuzlarından tutarak itmişti.

Ağlamya başlamış olan todoroki sinir ve korkuyla Bakugoya bakıyordu. Bakugou ona gülümsemiş ve elini alt tarafa götürmüştü! Todoraki kızararak onu itmeye çalışıyordu. Ama işe yaramıyordu.

Bakugou elini Todoroki'nin penisinde gezdiriyordu ve şimdi de bacaklarını kaldırmış, kalkmış olan penisini ucunu deliğinin başına getirmişti! Todoroki'nin gözleri bi anda büyümüştü. Bunu Bakugoyla yapmak istemiyor değildi evet ama bu şekilde istemiyordu!

"Hayır hayır lütfen yapma! Bakugou-san lütfen!"

Bakugou onu dinlemiyordu! Penisini ileri götürüyordu. Ve daha da gidiyordu.

"Bakugou-s- ahh! Lütfen ıhmm..!"

Bakugou Todorokiyi dinlemiyor daha da derine giriyordu.

Biraz daha devam ettikten sonra  Todoroki boşalmıştı, bakugou da onun içine boşalmıştı! Todoroki sonunda bitti derken Bakugou Todorokiyi çevirmiş ve penisini hızlıca içeri sokmuştu!

" Bakugou-san lü-lütfen dur... Du-dur lütfen!"

Ama Bakugou durmuyordu defalarca hem Todorokiyi boşaltmıştı hemde kendi boşalmıştı Todoroki'nin içine...

Uuu yazdım eferin baa mfmfmd.

Önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun (!) :)

Umarım beğenmışsınızdır!

Oy vermeyi ve  yorum yapmayı unutmayın! ❣️
Yorum yapın mk sıkılıyom gerekli gereksiz yapın! Dkdldkdld.

ˡᵒᵛᵉ ⁱˢ ʰᵉʳᵉ? ❥︎ ~BakuTodo~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin