One

1.7K 105 156
                                    

Bilgi: Bazı kısımlarda Todoroki, "Todoraki" şeklinde yazılmıştır. Bu tamamen klavyeden kaynaklı bir sorundur maruz görün. Eğer çok takılıyorsunuz okumayın.

Bir hiç gibi yaşayan çocuk, şimdi satılmayı bekliyor (şey diycem şimdi cahıllığımı ve üşengeçliğimi maruz görün ldlelele erkeklerin satıldıkları yerin veya işte neresiyle ismini bilen yorumlarda yazabilir mi, bunu daha sonrdana kullanacağım için soruyorum skskksks.) acaba onu hangi pislik ve adi alıcaktı? . Babası onu reddetmiş ve onu oruspuların satıldığı yere satmıştı.

Şimdi ise satılmayı bekliyordu. Bu cılız ama çok narin ve güzel çocuk fazla para edicekti. Herkes onun için paralarını vermeye hazırdı. Ama hepsi onu sadece kullanmak istiyordu.

Daha önce hiç sex yapmamış bu çocuk şimdi fena halde yaralancaktı. Ona kimse dokunmamış veya kimse onunla yatmamıştı. Daha önce öpüşmemişti bile. Ama şimdi kötülüğün pençesindeydi.

Herkes onu satın almak için fiyatı arttırıyordu. En son yaşlı bir adam çok büyük bir miktarda para vermişti 5 milyon yen (355. 525) vermeyi kabul etmişti. Başka kimse onun üstüne çıkamamıştı.

Derken bir adam 15 milyon yen ( yaklaşı 1 milyon falan ediyor) vermiş ve o küçük çocuğu satın almıştı. Yüzünde maske olan ama oldukça genç görünen sarı saçlı bir adamdı. Yaklaşık 20 yaşlarında görünüyordu.

Parayı görevliye vermiş ve küçük çocuğu o kafesten çıkarmak için ona elini uzatmıştı. İlk başta korkan çocuk yavaşça elini uzatmış ve adamın hızlıca onu kendine çekişini izleyerek ona tutunmuştu.

Genç adam kulağına "Seni incitmeyeceğim." diye fısıldamıştı. Çocuk tepki verememişti. Şu an da yediği dayaklardan ayakta bile duramıyordu. Genç adam onu kucağına almış ve ordan uzaklaşmışlardı.

Birinci bölümü erken bitirdim ama yeni bölümü çabuk atarım dksksk. Neyse umarım beğenmişsinizdir bu seriyi gördüğüm bir fotoğraftan esinlenerek yaptım.

Oy verin ve yorum yapın bebişler >3< jdjksmdmd

ˡᵒᵛᵉ ⁱˢ ʰᵉʳᵉ? ❥︎ ~BakuTodo~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin