Miriba ne zamandır bölüm atmıyorum aslında fazla olmadı ama yine de hızlı bölüm atan biri olduğum için fazla oldu dksksk.
Neyse bolca yorum ve oylarını istiyorum umarım beğenirsiniz! ❣️
Fukuyo gruba katılmıştı artık. Herkes onu güler yüzle kaşılasa da Bakugounun içindeki şüphe yüzünden Bakugou ona yaklaşmamaya karar vermişti.
Şimdi ise yeni üyeleriyle beraber bir konser vericeklerdi. Konser gerçekten fazla insanla kaplıydı ve özellikle kızlarla.
Fukuyonun gerçekten güzel bir sesi vardı ama bu adam sadece rap için doğmuş gibiydi. Konserdeki kızların çığlıkları ona ilham oluyordu ve rock söylemeyi de denemişti. Ve bunda da gayet iyiydi. Ama sadece bunlarda iyiydi başka tür bir şarkı söylendiğinde gerçekten tonlamaları yapamıyor ve sadece susmak zorunda kalıyordu.
Konserin sonlarına doğru Fukuyo sahne arkasına geçmiş ve Todorokiyi sahneye çıkarmak için debelenmişti. Ve istediğine ulaşmıştı da. Zorla da olsa Todorokiyi sahneye çıkarmış ve ona söylemesi için bir şarkı kulağına fısıldamış, sahnenin önüne geçmişti.
"Şimdi birde senin sesini duyalım Todoroki!" Todoroki ona kızararak ve şaşkınlıkla bakarken arkadan müzik çalmaya başlamıştı bile.
Todoroki bu kadar kişinin önüne çıkmış olduğu için ne yapması gerektiğini bilmiyordu.
İçinden 'pekala yapabilirim!' diye geçirdi ve önce boğazını temizleyerek söze başladı.
İstediğinizi düşünebilirsiniz ben bulamadım :/
Şarkıyı bitirdikten sonra kızların çığlıklarıyla korkarak arkaya doğru ilerkemişti ki ayağı kabloya takılmıştı. Tam düşecekken Fukuyo onu belinden kavrayarak yakalamıştı. Hızlıca ayağa kaldırmış ve yine önce korkan sonra ise seslice çığlık atan kızların sesiyle ikisi birden gülmeye başlamıştı. Diğerleri ise Todoroki'nin eşsiz sesiyle dona kalmışlardı.
Konser bittikten sonra Todoroki Bakugou'yla eve gitmek için Bakugounun giyinmesini bekliyordu. Bu arada ise Fukuyo ile birlikte konser hakkında konuşuyorlardı. Bir süre sonra Bakugou giyinme kabininden çıkmıştı. Todoroki onu gördüğü anda gülümsemesi büyümüştü.
"Ahh sonunda Bakugou-san!" Bakugou buna sadece hafifçe gülümseyerek cevap vermişti. Fukuyo görünce gülümsemesi silinmiş ve Todorokiyi koluna alarak arabaya sürüklemişti. Todoroki ise Fukuyo'ya el sallıyordu.
§§§
Eve geldiklerinde Bakugou kendini hızlıca koltuğa atmıştı ve vücudunu serbest bırakmıştı. Todoroki hafifçe gülmüş ve yemek için birşeyler getirmeye gitmişti.
Geldiğinde Bakugou'yu televizyondaki reklamları izlerken bulmuştu. Gerçekten çok yorulmuş olmalıydı.
Koltuğa yüz üstü yatmış olan Bakugouyu birşeyler yemesi için dürten Todoroki sonuç alamayınca "Off" lamış ve Bakugou yavaşça kaldırmaya çalışmıştı. Ama işe yaramıyordu, kendini koltuğa yapıştırmış gibiydi.
Mecburen ağzına o koyacaktı.
"Bakugou-san ağzını aç!" Bakugou yavaşça ağzını açmıştı todoroki ise ona yedirmeye başlamıştı.
"Bu kadar güzel şarkı söyleyebildiğini bilmiyordum." Todoroki omuz silkti.
"O kadar da iyi değilim."
"Hayır gerçekten çok güzeldi!" Todoroki gülümsedi ve Bakugounun ağzına kaşığı tıktı.
"Teşekkür ederim."
Yemeği bitirdikten sonra Todoroki Bakugou'yu odasına götürmek için debeleniyordu ki hiç işe yaramıyordu. Ve burda bırakmaya karar verdi.
Üstüne bir battaniye getirmeye gitti. Ve geri geldiğinde bakugou çoktan derin bir uykuya dalmıştı. O da battaniyeyi üstüne çekti ve yavaşça uyurkenki sakin yüzüne baktı.
Gerçekten çok huzurlu görünüyordu. Onu orda sabah kadar izlemek istese de yapamazdı. Bu yüzden yanağına bir öpücük kondurup üstünü iyice örttü ve ışığı kapatıp odasına yöneldi.
Evit yazdım kdkdmd. Şu şarkı kısmını bulamadım hangisi seçeyim diye siz nasıl isterseniz öyle hayal edin o yüzden dksmms. Çok güzel olandı ama napayım dkkdkd.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı özellikle yorum yapmayı unutmayın! ❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ˡᵒᵛᵉ ⁱˢ ʰᵉʳᵉ? ❥︎ ~BakuTodo~
Hayran KurguBir hiç gibi yaşayan bir çocuk ve neredeyse ölmek üzere. Peki ona kim veya kimler yardım edecek? Uke =Todoroki Tᴀᴍᴀᴍʟᴀɴᴅɪ