Nine

617 72 105
                                    

Evet öncelikle...

8

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

8. Bölümle 6. Bölüm arasındaki yorum farkı beni bitirdi ldldldl. Umarım bu bölüme de yorumlar bolca gelir şimdi uzatmadan devam edelim skksks.

Sabah kahvaltıdan sonra Fukuyo gidicekti, ve Todoraki kendinsine olan bu sıcak tavrı yüzünden ona kahvaltı hazırlamak için mutfağa gitmişti erkenden.

Kaminarinin evi 2 katlıydı ama evi küçüktü. Yine de çoğu evden büyüktü oldukça.

Todoroki kahvaltıyı hazırlamış, masaya dizmeye başlamıştı. Tabii yanına gelen Fukuyodan habersizdi.

"Todoraki n'apıyorsun?"

"Ahh! Akira-san, şey size kahvaltı hazırlamak istemiştim bu sabah gidiceğinizi söylediniz ve sizinle daha hiç görüşemedik bile. Hemen gitmek zorunda mısınız?"

"Ah üzgünüm Todoraki, kalmayı çok isterdim ama işlerim var. Yine de bana kahvaltı hazırlıyorsun bu beni çok mutlu etti." Büyükçe gülümsemişti. Buna karşı Todoraki de gülümsemiş ve işine dönmüştü.

"Sana yardım edeyim mi? Gerçi çoktan bitirmişsin ama en azından tabakları dizmene yardım ederim."

"Şey olur sanırım"

Beraber masayı hazırlamış kaminari çağırmışlardı. Kahvaltıdan sonra Fukuyo gidicekti...

Ve kahvaltı bitmişti. Todoraki ve Kaminari Fukuyo'yu ağırlamak adına kapıya kadar eşlik etmişlerdi.

O gittikten sonra kaminari "E o zaman burda boş boş oturmayalım diğerlerinin yanına gidelim hm?" Todoroki hızlıca kafasını salladı.

Diğerleriyle bayağı muhabbet etmişlerdi ama sonunda Todoroki başını kaminarinin omzuna dayamış, gözlerimi dinlendiriyorum ayağına uyumuştu.

Bu yüzden Kaminari onu erkenden eve götürmüş ve yatağına yatırmıştı.

Şimdi düşününce Bakugounun tavrı onu ürkütüyordu. Sohbet boyunca nerdeyse tek kelime etmemiş huyzuzca diğerlerini dinlemişti. Todoraki uyumaya başladıktan sonra sinirlenip kalkmıştı.

Aslında dışardan biri onu bu şekilde görse kızdığını düşünmezdi ama onlar kaç yıllık arkadaşlardı, bunu anlayabiliyordu.

Ona bu konu hakkında mesaj atıcaktı ama Bakugou tabii ki birşey yok diye geçiştiricekti. Bu yüzden sormadı. Ve uyumaya karar verdi.

~~~

Yine bir sabah Noeminin isteği üzerine herkes ofise çağırılmıştı. Herkes apar topar çağırıldığından üstlerine hemencecik birşeyler geçirmişlerdi. Ama yine de bunlar bile hepsini yakışıklı gösteriyordu.

Noemi konuşmaya başladığında herkes pür dikkat onu izliyordu "Evet sizi bu kadar önemli ne olabilir diye düşündüren konuya geliyim. İçeri gel." kapının açılmasıyla Todorakinin şaşırma ıs bir olmuştu "Evet bu Akira, bundan sonra bizimle çalışıcak. Sorusu olan var mı?"

Kimseden ses çıkmamıştı "İyi tamam o zama-"

"Benim sorum var." herkes anında Bakugoya bakarken devam etmişti "Neden bizimle çalışıyor ve ne iş yapıcak?"

"Ahh cidden size boşuna aptal demiyorum... Sizinle birlikte İdollük için sınava girmişti ve başarıyla geçti. Kendisi Denkinin arakadaşı olduğu için Denki benden onun da menajerliğini yapmamı istedi bend e kabul ettim ona iyi davransan iyi edersin!"

"Tamam be! Anladık herhalde!"

"İyi o zaman başka sorusu olan yoksa onunla iyi geçinmeye bakın." herkes kafasını sallamış tı ve bir süre ilk tanışmayı yaşamışlardı.

Evet yarın atar ım dedim ve attım vuhu kdmdldm.

Umarım beğenmışsınızdır, bolca yorum bekliyorum sınır katmıycam bu sefer ama yine de yorum atın oy vermeyi de unutmayın :3

ˡᵒᵛᵉ ⁱˢ ʰᵉʳᵉ? ❥︎ ~BakuTodo~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin