4. «Χρυσαλλίδα.»

409 22 31
                                    

Η ευτυχία είναι σαν τον χειμωνΈκλεισα τα μάτια μου και γύρισα λίγο καιρό πριν, που ήμουν στο δωμάτιο μου στην Αθήνα και ανυπομονούσα να βρεθώ στο νησί μου για να απολαύσω στιγμές ηρεμίας, χαλάρωσης και να πάρω δύναμη για την απαιτητική χρονιά που έρχεται.

Η ζωή όμως, για ακόμη μια φορά, με διέψευσε πανηγυρικά. Έχασα το στοίχημα με τον εαυτό μου και εγγυώμαι πως αν γύριζα τον χρόνο πίσω, θα το έχανα ξανά και με μεγάλη ευχαρίστηση.

Έγιναν όλα αλλιώς, όλα διαφορετικά και εκτός πλάνου. Καμία ομοιότητα με τις αρχικές μου σκέψεις για τις ημέρες αυτές. Εν τέλει, παρά την απέχθεια μου για κάθε είδους αλλαγή σε γενικά πλαίσια, στη συγκεκριμένη περίπτωση αισθάνομαι και ευγνώμων.

Καλοκαιρινοί έρωτες. Άκουγα κόσμο γύρω μου να μιλά συνέχεια για κάτι τέτοιο και οκολογώ πως ζήλευα. Ζήλευα τα συναισθήματα που άκουγα ότι αναπτύσσονται, την ανεμελιά, το πόσο όμορφα πέργανε ο καιρός σύμφωνα με διηγήσεις. 

Συχνά, σκεφτόμουν πως θα ήταν αν ζούσα κάτι τέτοιο. Όλη την μέρα στην παραλία, να ακούγεται μουσική, να κάθομαι στην αγκαλιά του αγαπημένου μου και να μου φιλάει τα μαλλιά κοιτάζοντας το απέραντο γαλάζιο με το ελαφρύ αεράκι να ανεμίζει τα μαλλιά μου. Να με ενοχλούν μες την μούρη μου και να γελάω με τον εκνευρισμό μου. Να είμαι ευτυχισμένη.

Εξάλλου, το καλοκαίρι μοιάζει με την ανάγκη της φυγής από τα καθημερινά και βαρετά συμβάντα της πληκτικής ρουτίνας.

Ειδικά οι νύχτες...οι νύχτες οι καλοκαιρινές έχουν άλλη μαγεία. Όχι ότι τον χειμώνα δεν μπορείς να ζήσεις τον απόλυτο έρωτα, ωστόσο, ας πούμε ότι το καλοκαίρι όλα μοιάζουν να συμβαίνουν τη σωστή στιγμή.

Τον καλοκαιρινό τον έρωτα, θα τον ζήσεις στην παραλία, στο μπαρ, στο σοκάκι, στο παγκάκι, οπουδήποτε μπορέσεις να σταθείς για λίγο προσπαθώντας να τιθασεύσεις την καρδιά σου.

Τι κι αν στο τέλος συμβεί κάτι στην ζωή και χαθεί; Θα σ'έχει γεμίσει με τόσα συναισθήματα, ικανά να αναπληρώσουν το κάθε κενό αφήνοντας κάποιο ανεξίτηλο σημάδι που θα υπενθυμίζει ότι το καλοκαίρι όλα είναι πιθανά.

Μετά από τόσες σκέψεις, δεν πίστευα ότι θα κατάφερνα να βρω έναν άνθρωπο που θα με κάνει ευτυχισμένη με τόσο απλά πράγματα όπως το να μου φτιάχνει πρωινό και εγώ να τον κοιτάζω απ'τον καναπέ.

Φοράει απλά μια φόρμα αφήνοντας το υπόλοιπο σώμα του ακάλυπτο και φαίνεται ο πιο όμορφος άνδρας του κόσμου στα μάτια μου. Έτσι απλά, χωρίς να κάνει κάτι . 

Νύχτες ΚαλοκαιρινέςWhere stories live. Discover now