13. «Αναδρομή...»

188 19 64
                                    

Νάνσυ

«Πάρε.» λέω και πετάω με δύναμη ένα μαξιλάρι στον καναπέ. Δεν έχω ούτε δύναμη, ούτε όρεξη να τσακωθώ άλλο μαζί του.

«Ρε αγάπη μου, άκουσε με!» προσπαθεί να με πλησιάσει και να με τραβήξει από το χέρι, μα δεν τον αφήνω.

Καταλαβαίνω την στεναχώρια του μέσα από την φωνή του, ωστόσο είχε χρόνο για να μου μιλήσει και δεν το έκανε.

Τώρα, δεν έχω εγώ λόγο να τον ακούσω. Τελείωσε η περίοδος χάριτος.

«Είχες την ευκαιρία σου Ορφέα. Κοιμήσου τώρα.» απαντάω κοφτά και χωρίς να του ρίξω άλλη ματιά, φεύγω  από το σαλόνι.

Τα νεύρα μου δεν είναι καθόλου καλά για να διαχειριστώ το οτιδήποτε τώρα.

Θα το συζητήσουμε αύριο, που δεν θα έχω τόσα νεύρα. Πιστεύω ότι αν κάνεις συζητήσεις εν βρασμώ, θα πεις πράγματα που δεν θέλεις και αυτό δεν έχει κανένα νόημα!

Ξαπλώνω στο κρεβάτι και κοιτάζω το ταβάνι σκεπτόμενη το πως καταντήσαμε!
Περίμενα σαν τρελή να έρθει στην Αθήνα και τώρα δεν μιλιόμαστε.

Προσπαθώ να καταλάβω γιατί δεν μου λέει από πού την ξέρει και εκνευρίζομαι όχι με το γεγονός πως είναι γνωστή του, αλλά με το ότι μου αποκρύπτει την πληροφορία.

Τι πιστεύει δηλαδή; Πως αν μου πει την αλήθεια, θα τον παρατήσω; Οτιδήποτε και να είχε μαζί της, οποιαδήποτε 'σχέση' και αν έχουν, δεν θα τον άφηνα!

Απλά ήθελα να ξέρω γαμώτο! Η στάση του μου δείχνει ότι δεν με εμπιστεύεται και αυτό είναι πάρα πολύ άσχημο!

Τι έχω κάνει και δεν με εμπιστεύεται;

Όταν τον πρωτογνώρισα, δεν μπορούσα να τον εμπιστευτώ και του είχα εξηγήσει πως συμβαίνει επειδή εξαιτίας διαφόρων λόγων έπαψα να έχω αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και στους άλλους! 

Τότε μου είχε πει πως το μόνο που δεν πρέπει να φοβάμαι μαζί του, είναι αυτό! Ότι μπορώ να τον εμπιστεύομαι και να είμαι σίγουρη για εκείνον!

Και τώρα, πάει και αυτό.
Ίσως είμαι υπερβολική, αλλά τον αγαπάω τόσο πολύ που ακόμα και το παραμικρό μου φαίνεται βουνό!

Γιατί να μην με εμπιστευτεί γαμώτο;

Ο χτύπος της πόρτας με βγάζει από τη σκέψη μου και εκνευρίζομαι.

Τι δεν καταλαβαίνει από το ότι δεν θέλω να μιλήσουμε; Προφανώς δεν του απαντάω, παρόλα αυτά εκείνος ανοίγει την πόρτα και μπαίνει μέσα κλείνοντας την πίσω του.

Νύχτες ΚαλοκαιρινέςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant