Με τον τρόμο να διαγράφεται ξεκάθαρα στα μάτια του, ο Ορφέας αφήνει σιγά σιγά το κινητό του στο τραπέζι και μας κοιτάει όλους έναν προς έναν.
«Τι ήταν τώρα αυτό;» αναρωτιέται με τρεμάμενη και ψιθυριστή φωνή ενώ ξεκουράζει την πλάτη του στον καναπέ πίσω του.
Πλέον, 8 ζευγάρια μάτια είναι καρφωμένα πάνω στη συσκευή που βρίσκεται ακουμπισμένη στο τραπεζάκι περιμένοντας να την ξαναχρησιμοποιήσει κάποιος.
Κοιτάζουμε το κινητό, σαν να πρόκειται να μας μιλήσει και να μας δώσει εξήγηση. Να λύσει το μυστήριο του τι ήταν αυτός ο ήχος, από που προήλθε και κυρίως που είναι ο Στέφανος.
Σε αντίστοιχη περίπτωση, θα περίμενε κανείς να επικρατεί ένας χαμός στο σπίτι. Να ακούγονται φωνές, να υπάρχει πανικός και βεβιασμένες κινήσεις...αλλά όχι!
Το σοκ μας είναι μεγαλύτερο από την ανάγκη μας να φωνάξουμε και να ξεκινήσουμε να πανικοβαλλόμαστε, υποθέτω.
Ή μάλλον, ο φόβος μας.Τρέμω στην ιδέα ότι μπορεί να έπαθε κάτι ο κολλητός μου. Αν κινδυνεύει; Αν είναι σε άσχημη κατάσταση σωματικά; Αν έχει πληγωθεί σωματικά;
Η Αφροδίτη, κόντρα σε όλες τις προβλέψεις, είναι η πρώτη που ενεργοποιείται. Αφήνει πίσω της φόβους και ενδοιασμούς και με μια απότομη κίνηση, πετάει ένα από τα CD που κρατούσε και σηκώνεται όρθια.
«Παιδιά, πρέπει να κάνουμε κάτι.» λέει και ξεκινάει να κόβει βόλτες στο σαλόνι περνώντας το χέρι της μέσα απ'τα μαλλιά της.
Σιωπή και πάλι.
Κανείς δεν μιλάει.
Κανείς δεν τολμάει να μιλήσει.
Φόβος. Φόβος για το άγνωστο.
«Με αφήνετε να το πάρω πάνω μου;» ρωτάει ο Σταύρος σπάζοντας την σιωπή και μας κοιτάζει όλους έναν έναν.
«Τι εννοείς; Τι μπορείς να κάνεις;» σκανάρω το πρόσωπο του με το βλέμμα μου σε μια απέλπιδα προσπάθεια να τον καταλάβω μα δεν τα καταφέρνω. Είναι μυστηριώδης.
«Άσε το τι μπορώ να κάνω. Πείτε μου μόνο αν με αφήνετε να το κάνω.» λέει αποφασιστικά και πιάνει το κινητό του στο χέρι του χωρίς να περιμένει απάντηση. Είναι τόσο σίγουρος και αποφασισμένος που δεν θα κάνει πίσω.
«Ό,τι χρειάζεται αρκεί να τον βρούμε.» του απαντάει η κολλητή μου με μια ανάσα και κάθεται ξανά δίπλα μου.
VOUS LISEZ
Νύχτες Καλοκαιρινές
Roman d'amourΕίναι δυνατά όσα νιώθουν για να τους κρατήσουν μαζί; Θα κρατήσει ο έρωτας ή θα μείνει σαν μια ανάμνηση όπως εκείνες οι νύχτες στο νησί; Οι νύχτες καλοκαιρινές...