Hoşgeldiniz!

1.1K 73 13
                                    

Euphie'nin ağzından...

Bugün arkadaşlarım bize gelecekti bu yüzden mutfakta kendi tariflerimi yapıyordum.Pasta kekini fırına verip tarçınlı kurabiye yapmaya başladım.Yoğurup şekil vermeye başladığımda arkamdan birisi sarıldı.Dönüp baktığımda James olduğunu gördüm.

"Ne istiyorsun söyle."

"Pekmezli turta yap,Sirius ve ben seviyoruz."

"Remus ne sever?"

"Çikolatalı bütün tatlıları"

"Tamam o zaman pasta çikolatalı olacak.Sizde masayı kurun bir saate gelirler.Lütfen odanı toplamış ol"

"Merak etme topladım.Kolay gelsin."

Diyip gitti.Kurabiyelerin hepsini şekil verdikten sonra fırına koyup çikolatalı krema yapmaya başladım.Bitirdiğimde fırın eldivenini takıp keki çıkartıp tezgaha koydum.Keki soğumaya bırakıp pekmezli turtayı yaptım.Ellerimi yıkayıp anlıma yapışan saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırıp sandalyeye oturdum.Kafamı geriye atıp sesli şekilde nefes verdim.Birkaç dakika daha oturduktan sonra keki ortadan kesip kremayı sürdüm ve muzları ekledim.Tam dışını da kremayla kaplayacakken birisi burnuma krema sürdü.Başımı kaldırıp baktığımda Riley ve Daisy olduğunu gördüğümde kahkaha attım.İlk Riley sonra Daisy sarıldı.

"Alphonse nerde?"

Kapıdan kafasını uzatmış bana gülüyordu.

"Buradayım prenses.Bakıyorum da yine döktürmüşsün."

Kıkırdayıp elimle yanıma çağırdım.Geldiğinde sırtına atladığımda bacaklarımdan tuttu.

"Kızlar siz pastayı tamamlayın.Birlikte evde küçük bir tur atacağız."

'Tamam' dediklerinde

"Tam gaz evin salonuna gidiyoruz kaptan.Koş!"

Birlikte kahkahalar atıp koşuyordu.James'ın yanından geçerken aguamenti attığımda Alphonse daha da hızlandı.James bizi kovalarken Alphonse ayağı halıya takıldığında yuvarlanıp yere düştük.
Yerde hala gülüyorduk.

"Hiç değişmemişsin Alphonse.Umarım hala tarçınlı kurabiye seviyorsundur."

"Elbette seviyorum!Sen bir tanesin Jenny."

Yerden kalkıp elimi ona uzattım.O da tutup yerden kalkınca dev gibi olduğunu anladım.Somurtup karnını cimcikledim.

"Sırık gibi olmuşsun.Niye ben kısayım ki."

Gülüp salona geçtik.Sirius'u koltukta oturmuş bana kızgın bir şekilde bakıyordu.Yanına oturup yanağından öptüm.

"Kızlar hazırladığım şeyleri getirir misiniz?"

Diye Sirius'a dönüp sarıldım.

"James pekmezli turta sevdiğini söyledi umarım yersin"

"Sen yaptıysan yerim"

Kızlar ellerindeki tabaklara gelirken Remus gelmişti.Kızlara baktığında anlık durduğunu gördüm.Kalkıp kızlara yardım etmeye gittim.Bardakları ve içecekleri alıp masaya koyduğunda diğerlerini masaya çağırdım.Yemekleri yedikten sonra boğazımı yalandan temizleyip dikkatleri üzerime çektim.

"Riley,Daisy ve Alphonse.Ben Siriusla evlenme kararı aldım ama ilk önce nişanlanmamız gerek.Nişanı üç gün sonra arkadaşlarımızla beraber evin bahçesinde yapmayı düşünüyoruz.Tabi sizede uygunsa?"

Riley ve Daisy heyecan ve mutluluktan birbirine sarıldı Alphonse ise gülerek tebrik etti.

"Elbette uygun!Bu sizin gününüz olacak.Yarın Hogsmade gidelim ve güzel bir elbise alalım.Atıştırmalıkları ev cininiz varsa o halleder.Erkek tarafı da davetleri halletsin."

-The Marauders-.J.E.P.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin