Tatil bitene kadar Sirius resmen el üstünde tutuyordu beni.Geceleri aşermem ve ara sıra gelen ağrılarım nedeniyle masaj yapıyordu.Her ne kadar hoşuma gitsede birşey yaptırmadığı için canım çok sıkılıyordu.James ve Lils bizi arada bir ziyaret edip nasıl olduğumuza bakıyorlardı.Şimdi ise bavuluma giysilerimi yerleştiriyorum.Bu sırada ise Sirius eşyalarımı yerleştiriyordu.Oflayıp yanaklarımı şişirdim.
"Sirius?"
"Efendim meleğim?"
"Galiba ben kilo aldım."
"Normal çünkü hamilesin."
"İlerleyen zamanlarda görücem seni.Kilolu olursam beni yinede sever misin?"
Elindeki eşyayı bırakıp sarıldı.Elini karnıma koyup okşadı.
"İstersen kilolu ol istersen zayıf.Ben seni her halinle seviyorum."
Kıkırdayıp elimi elinin üzerine koyarak şişmeye başlamış karnımda birleştirdik.
"Kendilerini iyice belli etmeye başladı baksana"
Gülümseyip dudağımdan öptü ve alınlarımızı birleştirdi.
"Sizi çok seviyorum meleklerim.İyiki hayatımdasınız."
Gülümseyerek
"Sende iyiki bizim hayatımızdasın."
Diyince gözlerim doldu.O da hemen eliyle gözlerimi sildi.
"Hadi bavulunu çabuk hazırlayalım da sana çikolatalı süt ve ne istersen onu yapalım tamam mı?"
"Şeyyyyy....ımmmm....Elmalı turta yapalım mı?"
Dedim utanarak.Sirius da bu halime gülüp tekrar sarıldı.
"Siz nasıl isterseniz."
Yanağımdan öpüp eşyaları yerleştirmeye devam etti.Snow'u alıp salona geçtim.
"Snow?"
"Efendim Euphie?"
"Bebeklerim doğduğunda onları da sevip korur musun?"
"Elbette yaparım.Onlar senin bir parçan.Sevip korumamak için nedenim yok"
"Olurda ölürsem Sirius ve bebeklerimi koru.Bebeklerim Hogwarts'a gittiklerinde bile koruyacaksın tamam mı?"
"Tamam"
Konuşmamızı bitirdiğimde gözlerim doldu ve ağzımdan sesli şekilde hıçkırık kaçtı.Sirius duyar duymaz koşarak yanıma geldi.
"Noldu bebeğim?Ağrın mı var yoksa aşeriyor musun?"
Olumsuzca kafamı salladım ve ağzımdan bir hıçkırık daha kaçtı.
"Sirius ya onların büyümesini göremeden ölürsem?Ya onlara iyi bir anne olamazsam?Çok korkuyorum Siri."
İç çekip sarıldı.Saçlarımdan öptü.
"Onları beraber büyüteceğiz.Sen dünyadaki en iyi,saf yürekli ve merhametli annesi olacaksın.Doğmamalarına rağmen onlar için endişelenip korkuyorsun.Bu da seni en iyi anne yapar"
Burnunu çekip güldüm.
"Offf şu lanet hormonlar dengemi bozuyor!Şimdiden çekeceğin şeyler için üzgünüm birtanem."
Kıkırdadı.Elimden tutup mutfağa götürdü.
"Şimdi...Yemek yapma zamanı..Senden sadece malzemeleri istiyeyince vereceksin tamam mı?Yoksa seni bir daha mutfağa sokmam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-The Marauders-.J.E.P.
Fanfiction"Bir Potter kızı ve Black oğlanı ile olan size göre kısa ama benim için uzun olan serime hoşgeldin Başlangıç tarihi:5 Eylül 2020 Bitiş tarihi:1 Ekim 2020 *\COULD YOUR ATTENTİON PLEASE/* İLK H...