Hogwarts

2.5K 150 146
                                    

4 ay sonra...

Kahvaltımızı yaptıktan sonra bavullarımızı salona indirdik ve şimdi ise James ile karşılıklı oturuyorduk.Bu beş ay içerisinde öğrenmem gereken büyüleri öğrensemde iksir yapmamıştım.Size birşey itiraf edeyim mi?James Potter iksir konusunda rezaletti.Keza Sirius Black'inde ondan aşağı kalır yanı yoktu.Anne ve babam sürekli bakanlığın verdiği görevlere gittiği için onlara sorma fırsatım olmamıştı

"Test edelim seni.Bakalım sana ne öğretebilmişim...Accio büyüsü nedir?"

"Çağırma büyüsü."

"Aqua erecto?"

"Asanın kaynar su göndermesini sağlar."

"Pekiiiiiiğ....Troll nedir?

"Troll muazzam güce sahip olsada aptal büyülü varlıktır.Troller, taksonomik Troglodytarum cinsinde gruplandırılır.İlkel büyülere sahipti, ancak bunu nasıl uygulayacaklarını bilmiyorlar.Yetişkin bir trol 4 metre boyunda etoburdur."

2 gün sonra...

Heyecanla üzerimi değiştirdim.Eşyalarıma küçültme büyüsü yaptıktan sonra sandığının içerisine genişletme büyüsü yapıp eşyalarımı içine yerleştirdim.White kafese koyup sandığa hafifletme büyüsü yapıp aşağı indim.

Hogwarts'dan devam....

Dumbledore oturduğu yerden kalktı.

"Bazı aksilikler yüzünden 3 yıldan başlayacak öğrencimiz var.Birinci sınıflardan önce seçimi yapılacak."

Diyip oturdu.Mcgonagall'a işaret verdi.

"Potter Euphemia Jenny"

Adımın okunmasıyla salondaki herkes*çapulcular hariç* fısıldaşmaya başladı.Sandalyeye oturduğumda Mcgonagall şapkayı kafama koydu.

Seçmen şapka
Bir Slytherin kadar kurnaz ve sinsi.Bir Ravenclaw'dan daha zeki, Hufflepuff kadar adaletli.Gryffindorlardan bir farkın var.Sende o saçma cesaret yok,sende Godric Gryffindor cesareti var.Eğer kurucular şu anda yaşıyor olsaydı senin için kavga ederlerdi.Sendeki güçleri dikkatli kullanmalısın.Hiç şüphesiz sen dönemine özel değil büyücü dünyasının sekizinci güçlü ve zeki cadısısın.Sen kurucular tarafından seçilmiş kişisin.Gücünü,zekânı ve güzelliğini kıskananlar olacağı için çok düşmanın olacak.Seni nereye yerleştireceğime karar veremiyorum."

Diyip sustu.Profesörler dahil salondaki herkes şaşkınlıkla bakıyordu.Aradan birkaç dakika geçtikten sonra gerçekten sıkılmaya başladım.

"Şapka lütfen bir karar ver artık.Salondaki herkes aç ve şuan senin sayende bir sürü düşman edindim bile.Beni sen en iyisi Gryffindor'a yerleştir"

Seçmen şapka
"Tamam sen nasıl istersen...GRYFFİNDOR!"

Gryffindor masası alkışlarken hala şaşkın bir şekilde bana bakıyorlardı.Kızıl saçlı bir kızın yanına oturdum.

"Merhaba ben Lily Evans.Potter ile akraba mısın?"

"Bende Jenny Euphemia.James'ı kastediyorsan o benim ikizim.Umarım iyi anlaşırız"

Diyip gülümsedim.Oda bana güldü ve'umarım' dedi.Diğer bir kız yanıma gelip

"Merhaba ben Alice Prewett.Vay be binamıza şapka kilitleyen geldi."

Heyecanla sordum.
"Kaç dakika?"

"6 dakika 45 saniye.Şapkanın senin hakkında dedikleri doğruysa şimdiden sana bulaşacak insanlara acıyorum."

-The Marauders-.J.E.P.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin