Savaş

1.1K 80 26
                                    

Yazarın ağzından↓

Zaman su gibi akıp giderken Hogwarts öğrencileri düello kulübü sayesinde daha güçlü ve stratejik düşünür olmuşlar.Euphemia ise Dumbledore'dan asasız ve sözsüz büyülerde kendini geliştirmiş antik lanetlerde çalışmıştı.Remus o sıralarda Daisy'e aşık olmuştu ve bu nedenle Helia ile ayrılmıştı.Regulus da Riley'e çıkma teklifi edip sevgili olmuştu.Bellatrix Euphie sayesinde aydınlık tarafa geçmişti tabiki en etkili etkende aşık olduğu Alphonse ile aynı safta savaşmak istemesiydi.Marlene her geçen daha da kızı kıskanmış ve nefret etmişti.Öyle ki bir ders çıkışında Euphie merdivenlerden itmişti.Euphie son anda korkuluktan tutunup dengesini sağlamasıyla planı suya düşmüştü.Okula sürekli baskınlar olması durumun ciddiyetini gösteriyordu.Savaş günü gelip çatmış profesör ve öğrenciler koruma büyülerini yapıp herşeyin başlamasını beklediler.Koruma büyüsü bozulduğu andan itibaren savaş başlamıştı.Ölümyiyenler okul bahçesine doluşup öğrenciler ve profesörlerle düelloya başladılar.Zaman geçtikçe karşı tarafın ölü sayısı artınca Voldemort kızın karşısına çıktı.Amansız ve kimsenin dışarıdan müdahale edemeyeceği bir düelloya tutuştular.Öyleki kız büyü atarken saçları havalanmış kırmızının en koyu tonuna bürünmüştü.Voldemort ise hırslanıp kıza sertçe karşılık verirken etrafında kızıl ve mavi kıvılcımlar çıkıyordu.

Euphemia'nın ağzından↓

"Expelliarmus!"

Hızla asamı ona doğrultup

"Protego!Avises Avifors Avilers!"

son attığım büyü ona çarptığında sinirle bağırdı.Pardon böğürdü.

"Crucio!"

Hazırlıksız yakalandığında büyü bana çarpmış çığlık atmamak için dişlerimi sıktım.Kendimi hızla toparlayıp

"Absorbe Protegum!Magicum Penetrum!"

"Protego!Descendio!"

Büyünün gelmesine izin verip vücudumu kaplayan bir kalkan olduğunu düşündüm.Ateş beni yakmıyordu sadece üzerimdeymiş gibi gösteriyordu.Sanki eşya atarcasına ateşi vücudumdan yere attım.Sinirlerimiz git gide artıyor düello harlanıyordu.İkimizde aynı anda

"Avada kedavra!"

Asalarımız birbirine kilitlenmiş ölümyiyenlerde dahil herkes durmuş çekişmeli düelloyu izliyordu.Yeşil ışık tam ortada buluştuğunda ruhlar çığlık atarak etrafımızı sardı.En sonunda büyüler patlamış ve ben yere serilirken Voldemort iğrenç bir kahkaha atmıştı.Son duyduğum sözler aydınlık tarafın içini yakmıştı.

"Jenny Euphemia Potter öldü!"

Yazarın ağzından↓

Sirius,Remus,Regulus,Potter ailesi...yani kısacası aydınlık taraf yerde cansız gözlerle yatan kıza kimisi feryat figan ağlayarak kimisi de olayın şoku ile tepkisizce  bakmıştı.Özellikle kızın ailesi,sevgilisi,Remus ve Regulus hıçkıra hıçkıra ağlayordu.Ölümyiyenler aydınlık tarafın asalarını alıp yıkık dökük olan şatonun içine tıkmıştı.Voldemort kürsüye geçmiş zevkle düşman tarafa

"Artık sizi kimse elimden alamaz"

Demişti.Sirius ve James astronomi kulesine gidip mermere oturmuştu.Kısa zaman zarfında çökmüş olan ikili son olarak düşündükleri sigaralarını yakıp ağzına yerleştirdi.Sirius dumanı içine çekip dışarıya verdi.

-The Marauders-.J.E.P.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin