O günden sonra ağrı kesici ve uyku iksiri almaya başladım.Git gide daha çok kilo almış yanaklarım sincap gibi olmuştu.Karnım daha da şişmiş cüppemin içinde kendisini belli ediyordu.Artık oturup kalkmakta zorlandığım için Sirius bir an olsun yanımdan ayrılmadı.James ve Lils'in düğününü bizim bahçede yapmaya karar vermiştik.Ve benim görevim ise süslemeleri kontrol etmek.Herşeyin tam olduğundan emin olduğumda kırmızı elbisemi giydim ve saçımı açık bıraktım.
"SİRİUS! AYAKKABI GİYMEMDE YARDIM EDER MİSİN?"
Biraz bekledikten sonra yavaş adımlarla yanıma gelip spor ayakkabılarımı giydirip bağcıklarını bağladı.Ayağa kalkıp ellerimden tutup kaldırdı beni.Bir elimi belime koyup diğer kolumla da Sirius'un koluna girdim.Beni baştan aşağı süzdükten sonra yanağımdan öptü.
"Hadi aşağıya inelim.Lils'ler hazır mı?""Hazırlar birazdan tören başlar"
Yavaş adımlarla odadan çıkıp merdivenlerden dikkatlice indik.Salona geçtiğimizde Remus ve Regulus bize gülümsüyordu.Bende onlara gülümseyip
"Hadi yerlerimize geçelim birazdan tören başlayacak!"
Davetliler arasından geçip en öndeki yerlerimize oturduk.Sirius'un elini tuttum oda ellerimizi birleştirip gülümsedi.Konuşmalar kesildiğinde bahçe girişine baktım.Lily melek gibi olmuş babasının kollarında yavaş adımlarla mihraba doğru ilerliyordu.Gözleri beni bulduğunda gülümsedim.Gözle görülür şekilde rahatlamış o da bana gülümsedi.James Lils yolun yarısına geldiğinde koluna girmiş bu sefer mihraba birlikte ilerlemişlerdi.
"Siz James Fleamont Potter.İyi günde ve kötü günde hastalıkta ve sağlıkta Lily Evans'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
Gülümseyerek gözlerine baktı.
"Ediyorum"
Sancım geldiğinde kısık sesli inlemiş Sirius'un elini sıkmıştım.O da bana bakıp
"İyi misin?"
Nefes alıp rahatlatmak için gülümsedim.
"İyiyiz.Küçük bir sancı sadece.Geçer birazdan."
Onaylaylayıp Jameslara döndü.Sancılarım yavaş yavaş sıklaşıyor sakinleşmek için nefes alıp veriyordum.
"Siz Lily Evans..İyi günde ve kötü günde hastalıkta ve sağlıkta James Fleamont Potter'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
"Ediyorum"
"Bende sizi eş olarak ilan ediyorum gelini öpebilirsiniz"
James Lily'i kendisine çekip öptüğünde suyum gelmişti.Telaşla Sirius'u sarstım.
"S-sirius?"
"Efendim meleğim?"
"AHH!Suyum geldi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-The Marauders-.J.E.P.
Fiksi Penggemar"Bir Potter kızı ve Black oğlanı ile olan size göre kısa ama benim için uzun olan serime hoşgeldin Başlangıç tarihi:5 Eylül 2020 Bitiş tarihi:1 Ekim 2020 *\COULD YOUR ATTENTİON PLEASE/* İLK H...