Tatil bitmiş evli bir kadın olmaya alıştım.Yemek yaparken bazen beni bilerekten sinir edip savaş çıkıyordu.Savaşın sonunda kahkahalarla gülüp birbirimize bakıyorduk.Lexi'den toplamasını istiyorduk.Düşündüğüm gibi sıkıcı geçmemişti yani.Son birkaç günden beri midem bulanıyor bazen de başım dönüyordu ama üşütmüşümdür diye düşündüm.Şimdi ise birlikte exprese binip Jamesların olduğu kompartımanın kapısını hızla açıp
"Bu ikiliyi özlediğinize eminim"
James'ın yanına oturup sarıldım.Başımı öpüp anlıma fiske attı.
"Alıştın mı evliliğe prenses?"
"Hem de çok çabuk!Her gün çok eğlenceli geçti."
"İyi o zaman.İkinizin adına mutlu oldum Bayan Black"
Gülümseyerek sırtını sıvazlayıp Remus'a döndüm.
"Daisy ile aranız nasıl Remus?*Regulus'a döner*Riley ile çıkıyor musun?"
Remus bu tavrıma gülümseyip yanaklarımı sıktı.
"Düğünde çıkma teklifi ettim.Kabul etti ve dans ettik.Hala iyi anlaşıyoruz."
"İyi.Ya sen?"
"Çıkıyoruz.Hatta ruh eşi çıktık."
Ellerimi çırpıp James'a sarıldım.
"James biraz uyusam sen kaldırır mısın başım ağrıyor"
"Tamam uyu kaldırırım seni."
...........................................................
Uyandığımda Lily'nin olduğu kompartımana gittim.Sarılıp karşısına oturdum.
"Lily sana birşey soracağım ama kesin değil"
"Sor"
"Son birkaç gündür midem bulanıyor bazen de bayılacakmış gibi oluyorum.İştahım da arttı.Acaba şey...ımmmm... hamile olabilir miyim?"
Ellerini ağzına kapatıp bağırdı.
"Merlinin boklu donu!Teyze oluyorum! Hogwarts'a gider gitmez Madama gidip öğrenicez tamam mı?"
Gülümseyip onayladım.Elim istemsizce karnıma gitti.Birkaç kez okşayıp çektim.Hogwartsa girip ziyafetten sonra Lily yanıma geldi.Elimden tutup kaldırdı.
"Biz Madama uğrayıp gelicez beyler."
Sirius bana döndü
"Birşey mi oldu?"
Olumsuzca kafamı salladım.
"Trende dedim ya başım ağrıyor diye.Hala geçmedi onun için iksir almaya gideceğiz."
Anladım der gibi baktıktan sonra gülümsedi.
"Çabuk dönün.Yoksa peşinizden gelirim"
Tamam diyip ortak salondan çıktıktan sonra koşmaya başladık.Hastane kanadına nefes nefese girdiğimde madam önümüzde belirdi.
"Madam ben hamile olabilirim kontrol edebilir misin?"
"Yatağa uzan geliyorum.Birde karnını aç."
Yatağa yatıp karnımı açtıktan sonra Lily'nin elini tuttum.Madam asasıyla geldi.Asasını karnıma hafifçe bastırdığında mor bir ışık çıktı.Gülümseyerek asasını çekti.Oturur pozisyona geçip göbeğimi kapattım.
"Anne oluyorsun tatlım.Kendine bundan sonra çok dikkat et çünkü artık iki canlısın."
İlk başta anlamasamda Lily bana sarıldığında anlamış ağlamıştım.Elimi karnıma koyup okşadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-The Marauders-.J.E.P.
Fiksi Penggemar"Bir Potter kızı ve Black oğlanı ile olan size göre kısa ama benim için uzun olan serime hoşgeldin Başlangıç tarihi:5 Eylül 2020 Bitiş tarihi:1 Ekim 2020 *\COULD YOUR ATTENTİON PLEASE/* İLK H...