Prestal som so sledovaním tých dvoch a už nejakú chvíľu sa rozprával s Hobim a Joonom.
Objavil sa aj Jungkook, ktorý po našom rozhovore niekde zmizol a už po pár minútach nás zavolal Jin na hotový ramen. Teraz už pekne sedím za stolom a myslím si že ma aj chuť na ten ramen celkom prešla, ale aby sa nepovedalo pár lyžičiek som zjedol. Samozrejme to Taemu neuniklo.
,, Jiminie, prečo neješ ?" Naklonil sa ku mne Tae, ktorý sedel hneď vedľa mňa a povedal to tichšie aby to ostatný nemuseli počuť.
Iba som mu na to mykol plecami a ďalej sa prehraboval v jedle. Tae mi na to neodpovedal. Chytil ma za boky a posadil ma na jeho stehná tak, aby som bol chrbtom k nemu ale zároveň aby mi videl do tváre.
,, Notaak, aaaaa." Položil mi vidličku pre ústa a čakal kým otvorím ústa, no ja som sa len pozeral na zmätené pohľady Hobiho a Namjoona, zatiaľ čo ostatní vyzerali akokeby to bola normálna vec. No, až na Jungkooka, ten po mne hádzal úchylné pohľady, čo mi bolo aj celkom do smiechu, pretože vyzeral vtipne.
Asi po minúte čakania som otvoril ústa a tak mi Tae vložil do úst jednu vidličku vynikajúceho ramena. Samozrejme to takto pokračovalo až kým nebol môj tanier prázdny a potom Tae zjedol aj svoju porciu, zatiaľ čo ma mal stále na stehnách.
,, Čo budeme teraz robiť ?" Spýtal sa Namjoon hneď ako dojedol.
,, Čo tak pravda, odvaha ?" Uškrnul sa na mňa Jin, ktorý upratoval prázdne taniere.
,, Prosím už nie." Zamrnčal som, skĺzol nižšie na Taeho nohe a zakryl si rukami tvár. Bol som opretý chrbtom o Taeho hruď a snažil sa vyhýbať Jinovým úškľabkom.
,, Čo je ? Minule sa ti to nepáčilo ?" Zasmial sa Tae do môjho ucha a následne sa začali smiať všetci. Toto bolo trápne, najradšej by som sa zahrabal pod zem.
,, Toto je šikana!" Stále červený som si tentokrát zakryl tvár tričkom, to znamenalo, že sa mi kus vyhrnulo a už s cítil ako mi po ňom prechádza Taeho ruka. No, bolo to viac než príjemné...
,, Tak si pusťme film. Dlho som nevidel Spidermana!!" Povedal Hobi, založil si ruky na hrudi a hneď na to sa rozbehol do obývačky zapnúť telku. My ostatní sme len nad tým prekrútili očami, ale bol som aspoň rád, že už není reč o mne.
_____
Všetci sme už sedeli v obývačke, presnejšie ja s Taem na zemi opretý o gauč a sledovali Spidermana, ktorého vybral samozrejme Hoseok.
Prešla už polka filmu, ktorému som ani nevenoval pozornosť, pretože som sa sústredil na Taeho telo, ktoré ma hrialo keď som bol na ňom celý nalepený. Takto som aspoň dával Yoongimu najavo že Tae je môj! Ináč proti nemu nič nemám (◕ᴗ◕✿). (😂)
Nezaregistroval som, že kedy som zaspal, no iba som cítil ako si mnou niečo trasie.
"Jiminie." Cítil som pri svojom uchu niečí dych, ale bol som príliš unavený na to aby som otvoril oči.
,,Hhhmh." Iba som sa viac pomrvil a hlavu zvŕtal do...vlastne ani neviem kde, ale bolo tu teplo.
,, Jiminie vstávaj. Poď ideme do izby." Teraz som bol viac pri vedomí, podľa hlasu tušil že je to Tae. Cítil som motýlie bozky na mojom krku a pritisol sa k nim. Počul som len slabé uchechtnutie.
,, Hm. Mne sa nechcee." Konečne som otvoril oči, vyhľadal si Taeho pery a prisal sa na ne. Síce to bol krátky bozk, ale neodolal som. Mám rád Taeho pery, rád sa s ním bozkávam. Vlastne... milujem na ňom všetko a všetko s ním robím rád.
Pevne som ho objal a Tae sa začal odsúvať preč. Natiahol som ruku aby som ho nahmatal no nebol nikdea veľa som toho nevidel keďže bola tma. Uľavilo sa mi keď som cítil ako ma chytil pod chrbtom, vyzdvihol ma a niesol ako nevestu, zrejme do našej izby.
Keď ma položil na posteľ ľahol si ku mne, hlavu si položil na moju hruď a ruku dal okolo môjho pása. Nejaký prítulný, mal som túto jeho stránku rád, keď iba tak prišiel ku mne a začal ma objímať.
Aaaaa!! Mal som čo robiť aby som nevypýskol, bol tak zlatý!!
Rukou som ho škrabkal vo vlasoch, viac sa k nemu a začal som spolu s ním zaspávať.
________________________________
Ahojte, tak ďalšia kapitolka je tuu💜💜 a vydala som nový oneshot a postupne tam budem pridávať ďalšie (samozrejme je ma nejaký napadne (čo neviem či bude často 😂) tak by som bola rada keby ste mu dali šancu a išli si ho prečítať💜💜💜
A o pár kapitol tento príbeh už končí 💜💜 a dala by som tu na výber z dvoch, že ktorý by ste chceli radšej, bola by som rada aby vás volilo čo najviac🥺💜
(Iba upozorňujem, že tento prvý príbeh není môj iba ho budem písať a možno kus upravím.) Vymyslela ho _shiny_star_ môžte sa ísť pozrieť na jej profil bude písať úžasné príbehy.
AleboBola by som rada za čo najviac hlasov😊
- Purple youu💜
YOU ARE READING
I NEED YOU. [Taemin]
FanfictionJimin má problémy s užívaním drog. Jeho mama zavolá Taehyunga aby naňho dával pozor. Jimin bude Taeho doslova neznášať, až potom na jeden deň... jeden deň ktorý zmení všetko, zmení Jimina. ________________