2.

553 38 1
                                    

Taehyungov pohľad.~
_______________________

Som sirota mám 24 rokov a bývam v malom dome a stratil som prácu takže som si musel rýchlo niečo nájsť. Hľadal som na internete a narazil som na jednu pani ktorá potrebuje postrážiť jej syna kým ona bude pracovať a bolo to za slušnú sumu tak som to prijal.

Dohodli sme si stretnutie hneď v ten deň. Keď som bol pred ich domom tak som si chvíľu nebol istý či som tu správne, ten dom bol obrovský a nádherný.  Tak som zazvonil na dvere. Po chvíľke mi otvoril krásny a nízky chlapec snažil som sa tváriť nezaujato lebo sa na mňa mračil ale bol nádherný...Myslel som si že sa budem starať o nejaké batoľa ale toto bolo 1000krát lepšie.

Jeho asi mama ma pozvala dnu a išli sme sa najesť jedlo bolo výborné. Hneď ako sme sa najedli zobral som si kufor a Jimin mi išiel ukázať izbu a ja som sa snažil si zapamätať čo najviac vecí ktoré mi rozprával.

Ked sme prišli pred izbu a Jimin otvoril dvere tak som mal pocit že sa mi to sníva, tá izba bola neskutočne krásna modrá s čierno bielym nábytokom. Hneď ako som sa stihol otočiť Jimin bol preč, tak som vošiel dovnútra a začal sa vybaľovať trvalo mi to približne 2hodiny lebo asi polovicu vecí som musel znova skladať a dávať do skrine. Keď som sa vybalil hodil som sa na posteľ dosť ma to unavilo. Ďalšie dve hodiny som strávil rozmýšľaním aký je Jimin krásny, roztomilý a pekný....

Pozerel som sa na hodiny a bolo 22:15 snažil som sa nemyslieť na Jimina tak som hľadal nejakú činnosť pri ktorej by som naňho nemyslel. Prechádzal som sa po izbe a v poličke som našiel nejaké knihy, rád čítam tak som jednu zobral ľahol si na posteľ.

Jiminov pohľad ~
____________________

Už štyri hodiny som počúval pesničky tak som sa zodvihol z postele že sa idem osprchovať a hneď ako som položil mobil mi prišla správa:

BUNNY 🐰
Jimin niečo sa mi podarilo zohnať
prídi k obchodu do 10min.

                                                    CHIMCHIM
Ok:)

Obliekol som si čierne roztrhané nohavice a čierne krátke tričko a  keďže už bolo leto tak som si mikinu nechal doma.
Nemôžem výjsť vchodovými dverami lebo by ma hneď videla mama. Medzi mojím a Tehyungovím oknom je rebrík ktorý vedie až na strechu a ním sa zvyknem vykrádať von, lebo keďže som na druhom poschodí iná šanca mi nezostáva, ale na druhej strane to má aj svoje výhody.

Zliezol som po rebríku tak aby si ma Tae nevšimol lebo by išiel hneď za mnou.

Vždy som chodil huliť s Jungkookom a keď niečo kúpil tak mi napísal a stretávali sme sa pri obchode v tmavej uličke kde kedysi boli potraviny, ale teraz tam už nikto nechodí.

Prišiel som k Jungkookovi a ten na mňa už netrpezlivo čakal. ,,No konečne!" Pozrel sa na mňa a začal sa hrabať vo vrecku, po chvíli vytiahol sáčok v ktorom bola mariška. Spravil dve cigarety a jednu dal mne.

,, Ešte že si ju doniesol lebo po dnešku mám dosť. Mama najala nejakého chlapaca aby na mňa dával pozor aby som nehulil. Očividne mu to nejde" zasmial som sa a pozrel na Jungkooka ktoryy vyzeral pobavene.

,,Nezávidím ti. Síce ja to nemám o nič lepšie Jin na mňa dáva v poslednej dobe tiež veľký pozor a už mi to poriadne lezie na nervy!" Hneď ako Jungkook dopovedal poklepkal som ho po pleci a Jungkook sa  pomaly sa otočil  a stál tam Jin, Jungkook sa zľakol a rozbehol sa že mu utečie, ale Jin bol rýchlejší a chytil ho za ruku.
Chcel som sa rozbehnúť za Jungkookom ale všetko okolo mňa sa začalo točiť. Oni tam stáli a Jin sa hneval na Jungkooka tak som sa k nim zatiaľ dotrepal.

,, Koľkokrát som ti hovoril že drogy sú smrť! Ja ti nebudem platiť pohreb tal skoro a nabudúce ťa už nezachránim! " Jungkook sa naňho pozeral s červenými očami. Jin mu zatiaľ zobral z vrecka zvyšnú marišku a zahodil ju do najbližšej kupy.

,,Jin, nie!" skrýkol Jungkook a chcel ho zastaviť ale zamotala sa mu hlava a spadol Jin jo zobral domov a keďže sme to mali po ceste tak s išiel s nimi. S Jungkookom sme boli dá sa povedať že susedia. Jin býva s Jungkookom, Yoongim, Hoseokom a Namjoonom o pár domov ďalej všetci sme boli kamaráti už od narodenia. Bývali ďaleko ale kvôli škole sa presťahovali sem a nebolo naokolo veľa bytoviek tak si kúpili spoločný dom a keď skončili školu tak tu ostali.

Keď Jin s Jungkookom odišli a ja som sa dotrepal k nášmu domu tak som sa snažil vyliezť po rebríku ale bolo to ťažké keďže sa mi točila hlava. Napokon som vyliezol a zastavil som sa medzi mojím a Tehyungovím oknom. Pozrel so sa do jeho izby a ležal na posteli bez trička a čítal knihu.

Božeee mal tak krásnu vyšportovanú postavu...tak nádherné telo...postavil sa z postele zobral si pyžamo vyšiel z izby a buchol dverami čo ma hneď prebralo z tranzu. Až potom som si to uvedomil. Bože Jimin načo si to myslel! To robí určite tá tráva! Alebo nie?
__________________

I NEED YOU. [Taemin]Onde histórias criam vida. Descubra agora