Taehyungov pohľad ~
_____________________Vstal som okolo ôsmej ráno a išiel sa pozrieť do Jiminovej izby či už je hore a čo robí, ale ako som otvoril dvere uvidel som Jimina ako krásne spí vyzeral ako anjelik. Nechcel som ho budiť.
Zišiel som dole po schodoch a namieril s si to do kuchyne kde sa mi dostala výrazná vôňa do nosa....toasty... mňam.
,, Dobré ráno" slušne som sa pozdravil a sadol si za stôl.
,, Dobré" odzdravila sa a milo usmiala.
Položila predo mňa tanier s dvoma toastami ale hneď nato jej úsmev sklesol.,,Tae? Ehm...noo... musím sa s tebou porozprávať..." Povedala vážnym hlasom ja som jej prikývol na znak že môže rozprávať ďalej. Zahryzol som si do toasta a počúval ju.
,, Vieš teraz pôjdem na tri dni preč na liečenie...noo som chorá a nechcem to povedať Jiminovi aby sa o mňa zbytočne nebál. Dúfam že ma chápeš." Mala smútok v očiach ale aj cez to sa na mňa usmiala a ja som jej ho opätoval naspäť.
,,Aha..a je to niečo vážne ?"opýtal som sa zo strachom síce aj keď som ju až tak nepoznal, ale milo sa ku mne správala. ,,A čo mám potom povedať Jiminovi ?"
,,No zatiaľ neviem nič približnejšie o tej chorobe, ale tam sa mi to pokúsia zistiť. A Jiminovi poviem že som išla na služobnú cestu. Viem že by som mu nemala klamať, ale aj keď to tak nevyzerá tak naposledy keď som išla do nemocnice sa o mňa veľmi bál a nechcem ho zbytočne stresovať."
,, Áno chápem vás nebojte nepoviem mu to." Milo som sa na ňu usmial a ona mi zas úsmev opätovala.
Pokračoval som v jedení keď v tom som počul kroky, obzrel som sa a oproti mňa si sadol unavený Jimin.
Bol taký krásny a sexy keď mal strapaté vlasy.
YOU ARE READING
I NEED YOU. [Taemin]
FanfictionJimin má problémy s užívaním drog. Jeho mama zavolá Taehyunga aby naňho dával pozor. Jimin bude Taeho doslova neznášať, až potom na jeden deň... jeden deň ktorý zmení všetko, zmení Jimina. ________________