Zobudil som sa a zas vedľa mňa Tae nebol a....ja som proste....chcel som hneď zrána počuť jeho hlas, cítiť jeho teplo a zobudiť sa v jeho objatí.... smutne som si povzdychol. Vstal som z postele s myšlienkou, že sa pozriem kde je Tae a vybral sa do kuchyne odkiaľ som počul nejaké zvuky.Úplne som sa zarazil, keď som videl ako Tae robí palacinky. Mňam! Ja som na ne úplne zabudol.
,, Ahoj Jiminie." Hneď ako si ma všimol sa mi pozdravil, ja som mu pozdrav opätoval a pristúpil k nemu bližšie. ,, Ako si sa vyspal?" Opýtal sa pomedzi to ako obracal palacinky.
,, Vyspal by som sa aj lepšie kebyže sa ráno zobudím vedľa teba." Sčervenal som, ale snažil som sa tváriť čo najviac seriózne, a tak som si založil ruky na hrudi.
,, Nehnevaj sa toľko...iba som ti chcel spraviť na raňajky tie palacinky." Nevinne sa na mňa usmial. Chytil som sa za bradu a tváril sa že rozmýšľam.
,, Hmm...a budú aj so šľahačkou?."
,, Budú." Usmial sa, ale skôr to vyzeralo ako úškrn.
,, Aj s čokoládou ?" Stále som sa držal za bradu a tentokrát som privrel obidve oči a pozoroval ho. Muselo to vyzerať komicky.
,, Samozrejme." Uchechtol sa.
,, Dobre. Odpúšťam ti." Pozasmial som sa, mávol nad tým rukou, išiel si sadnúť ku stolu a čakal na palacinky.
Konečne boli hotové. Tae prišiel k stolu s dvoma taniermi, jeden položil predo mňa na stôl a druhý si zobral k sebe. Ani som nečakal a hneď sa do toho pustil. Mňam bol som v siedmom nebi, tá chuť sa mi normálne rozplývala na jazyku.
,, Mňam, tie palacinky sú výborné!" Povedal som asi po pravej, potom som zjedol ešte dve. ,, Tae! Ja ťa milujem!" Povedal som pobavene, no prišlo mi to divné, keďže sa celý čas na mňa pozeral ako jem, keď som videl že sa svojich palaciniek ani nedotkol.
Stále sa na mňa uprene pozeral a udržiaval som s ním očný kontakt, utápal som sa v jeho kakaových očiach, boli nádherné, no ani to slovo ich zďaleka nevystihuje. Začal som sa červenať a tak som to už nevydržal a ako prvý uhol pohľadom. Tae sa začal bez dôvodne usmievať, očami behal po mojej tvári akoby ma vidí poslednýkrát a snaží si zapamätať každý detail na mojej tvári.
Začalo mi to byť trošku nepríjemné, tak som sa mu poďakoval za raňajky, postavil sa, zobral tanier a namieril si to k drezu.
Kútikom oka som videl ako sa Tae postavil a kráča ku mne aj s tanierom plným palaciniek. Položil ho na linku a otočil sa na mňa.
,, Máš na perách ešte čokoládu." Zasmial sa a pomaly sa približoval ku mne. Natiahol som ruku a chystal sa si utrieť ústa.
,, Počkaj..." Povedal kľudným hlasom a chytil moje zápästie skôr ako som si ju stihol zotrieť a to mi zabránilo v ďalšom pohybe.
Následne ma pritlačil o linku o ktorú sa oprel rukami vedľa mojich bokov. Svoj pohľad presunul na moje pery. Začal sa pomaly približovať, jednou rukou ma chytil dvoma prstami za bradu a následne nasal moju spodnú peru.
Sal ju a oblizoval s nej čokoládu. Ja som len stál a na nič sa nezmohol. Po chvíli sa odo mňa odlepil a s túžbou ale zároveň aj neistotou, a strachom že ho odmietnem mi pozeral do očí.
Bol som ako omámený, srdce mi bilo ako ešte nikdy a v bruchu mal príjemné šteklenie. Na chvíľu som mal pocit, že omdliem. Bože, Tae! Vidíš čo so mnou robíš ?! Prečo si tak neskutočne sexy?!Neváhal som a hneď spojil naše pery...
Asi ho to zaskočilo, lebo od začiatku nespolupracoval, až som sa začínal báť, že mu to nie je príjemné, no vo chvíli, kedy som sa chcel odtiahnuť začal Tae spolupracovať. Uľavilo sa mi ,ruky som si obmotal okolo jeho krku a prsty vplietol do jeho hebkých vlasov. On si obmotal ruky okolo môjho pása.Jeho mäkké vankúšiky sa dotýkali tých mojich. Mal tak neuveriteľne sladké pery...jemne s nimi pohyboval proti tým mojím, no to skončilo hneď, keď sa odo mňa odtiahol pre nedostatok kyslíka. Zadýchane sme si pozerali do tváre a ja som sa roztápal pod jeho pohľadom.
_____________________________
(◕ᴗ◕✿)
Omg ľudia ďakujeem, ďakujem, ďakujeeeem za 600 reads a 80 vote.
Ďakujem som neskutočne šťastná, keď som videla tých 600 reads a 80 vote nevedela som čo od radosti robiť 😂♥️
I purple you 💜
YOU ARE READING
I NEED YOU. [Taemin]
FanfictionJimin má problémy s užívaním drog. Jeho mama zavolá Taehyunga aby naňho dával pozor. Jimin bude Taeho doslova neznášať, až potom na jeden deň... jeden deň ktorý zmení všetko, zmení Jimina. ________________