❥ c h a p t e r 28

598 58 35
                                    

⌜ ❝ I must have really lost my mind, I'm not sure ❞ ⌟

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


⌜ ❝ I must have really lost my mind,
I'm not sure ❞ ⌟






hari ni , tiba masanya waktu peperiksaan mereka . peperiksaan bagi senior semua , jisung melihat kertas soalannya , dia senyum apabila apa yang di belajar dari jihyun ada masuk . tak tahu kenapa dia tersenyum , mungkin hal dia hendak buat setelah peperiksaan ini berakhir tidak lama lagi .

waktu makin lama makin hampir ke penamat , memasing memandang ke arah jam di dinding . tak lama lagi , mereka bakal bukan pelajar tapi kedewas berusia dua puluh tahun . jam menunjukkan pukul 3 petang , akhirnya kertas bakal di kutip oleh pengawas .

" sila letakkan kertas jawapan belah kanan untuk kami senang mengutipnya " arah pengawas tersebut lalu mulai mengutip , minho memandang jiwoo sebaris dengannya lalu menunjuk ibu jarinya . menandakan jiwoo sudah buat terbaik sepanjang peperiksaan berjalan .

" takut pula nak dapat result " kata jihyun setelah keluar dari dewan peperiksaan , jiwoo mengurut belakang jihyun . " kau dah berusaha sepanjang kita jadi junior dengan senior . sekarang ni kita boleh dah menumpu ke kolej pula " kata jiwoo , minho dan chan berjalan ke arah mereka berdua .

" jom pergi lotte world " ajak chan , mereka bertiga bersetuju . yang lain ? mereka bakal ikut , kalau dipisahkan tidak boleh . nanti mula memasing bakal mengejek .

di lotte world , jeongin dan hyunjin berlari masuk ke dalam diikuti mereka di belakang . melepaskan segala stress di sini sahaja mereka boleh , tiba jeongin menunjuk kedai tidak jauh dari mereka . kedai hadiah yang maksudkan , mereka masuk bersama sambil menyuaikan diri mereka dengan cekak haiwan .

jiwoo mengambil cekak seolah devil berwarna merah , minho datang ke arahnya lalu memandangnya . " comel " kata minho tiba sahaja , jiwoo memandang minho dengan mata bulat . " apa awak cakap ? " soal jiwoo , minho menggeleng kepalanya lalu mengambil cekak sama seperti jiwoo .

" dah sesama comel " kata minho , jiwoo buat muka . dia memuji dirinya comel gais . " jihyun ni comel " kata jisung lalu meletakkan cekak berbentuk katak , jihyun menampak lengan jisung . seolah berkata dirinya seekor katak .

" ah appeo , betullah comel " kata jisung , jihyun buat muka . " comel , ambil gambar " kata jisung lalu mengeluarkan telefonnya , jihyun terus membuat gaya nya . jisung tersenyum apabila gambar jihyun berjaya di ambil . " dah jom kita main , mainan sana " ajak seungmin , hannah di sebelah pula mengangguk setuju .

" hannah , nak apa - apa tak ? " soal seungmin bila mereka berdua berjalan bersama , hannah mengeleng kepalanya . " jom naik rollercoaster ! " ajak jiwoo , maka jisung dan minho mula berhenti membuatkan memasing memandang mereka berdua . " korang kenapa ? " soal jihyun bila melihat mereka mula pucat .

𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐚𝐲  [ 𝐥𝐞𝐞 𝐦𝐢𝐧𝐡𝐨 ]Where stories live. Discover now