❥ c h a p t e r 23

416 50 29
                                    

❝ hai gais  ,  nak bagitahu awal awal .  part ni banyak merapu 😔 jadi enjoy merapu saya ye HEHE ❞

  part ni banyak merapu 😔 jadi enjoy merapu saya ye HEHE ❞

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




❝ another day ❥ leeminho







" aku nak berhenti jadi orang suruhan kau , aku tak nak jadi jahat " kata seungmin lalu berjalan keluar dari rooftop , sunhwa menahan seungmin dari turun . " kau kata tak suka jiwoo , kenapa kau nak berhenti ? " soal sunhwa , seungmin menarik nafas berat .

" aku tak rasa jiwoo ada masalah dengan aku , aku yang banyak fikir buruk pasal dia . aku patut fikir buruk pasal kau sebab kau paling jahat bukan jiwoo " kata seungmin lalu menolak sunhwa ke tepi , sunhwa menjerit nama seungmin tapi langsung seungmin tidak memandangnya .

sampai di kelas , seungmin duduk di tempatnya . memandang tempat duduk hannah , begnya ada tapi tuannya tiada . " cari hannah ke tu ? " soal jisung , dari tadi memerhati seungmin memandang lama di tempat duduk hannah . " aniy " kata seungmin lalu keluar buku latihannya .

" seungmin, hannah " kata jisung sambil menunjuk ke arah luar kelas , seungmin memandang . " kantoi suka hannah " , seungmin menunjuk penumbuknya pada jisung . " jangan sampai penumbuk ni sampai ke muka kau "

" wuuuuuu tacodnya " , jisung mula ketawa bila seungmin membuat muka menyampahnya . " seungmin , hannah betul - betul datang " kata jisung lalu berjalan ke tempatnya semula . " eih dia ni " seungmin memandang hannah sudah berada di tempat duduknya .

" kau kenapa ? " soal hannah bila melihat seungmin tiba sahaja memarahinya . " tak ada apalah " kata seungmin lalu sambung memandang buku latihannya .

rehat sahaja , sunhwa menunggu seungmin di luar kelas . seungmin terlihat sudah mengeluh , dia sebenarnya tidak mahu masuk campur sudah . " kenapa sunhwa tu , tak habis rancangan jahat dia ? " soal hannah bila muka sedari kedatang sunhwa .

" aku bagitahu dua yang aku tak nak masuk campur " kata seungmin , hannah memandang seungmin . " seriuslah ? " seungmin mengangguk kepalanya . " biar aku uruskan dia " kata hannah , lalu keluar dari kelas . sunhwa yang baru hendak masuk hannah terlebih dahulu menolak dia keluar dari kelas.

" kau memang tak ada adabkan ? kalau orang tak nak janganlah paksa , kalau nak buat dosa . buat sengsorang jangan ajak orang lain , kalau aku nampak kau datang kelas sini lagi memang kau , aku campak kau kat bawah sana " kata hannah , sunhwa berdecit .

" fikir aku takut ke ? kau kena tahu seungmin pun bersubahat jangan sampai aku bawa dia ke pengetua juga "

" bawa - bawa , aku tahu kau tak ada bukti sebab kau bodoh . patutnya orang rekod apa korang cakap , haih duduk kelas pandai otak bodoh " sunhwa sudah ketap giginya . geram jangan katalah , nak sahaja dia hantuk hannah tu kalau hantuk dia yang bersalah sebab saksi semua nampak .

𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐚𝐲  [ 𝐥𝐞𝐞 𝐦𝐢𝐧𝐡𝐨 ]Where stories live. Discover now