Οι κανόνες δημιουργήθηκαν για να σπάνε και εγώ μόλις έκανα την υπέρβαση.
~Σπάω έναν κανόνα ζωής~
~flashback Ρενέ~
Περπατάει προς το μέρος μου. Γιατί να είσαι τόσο όμορφος; και αυτό το χαμόγελο...είναι σιγουρά το ατού του, μόλις το βλέπεις κολλάει στα χείλη σου, μεταδίδετε σαν ιός, στην περίπτωση μου χολέρα.
''Γειαααα'' Στρογγυλοκάθεται στην καρέκλα αλλά δεν μου μεταφέρει την ενέργεια που έχω συνηθίσει από εκείνον.
''Γεια''
"Κλείνεις;" Το μαγαζί είχε ήδη κλείσει και πάντα στο τέλος μένω μονή μου, κάθομαι για να βγάλω το Ζ(ισολογισμός της ημέρας) και να μετρήσω τα λεφτά στο ταμείο. Δεν είναι στα κέφια του, αν ήταν άλλος δεν θα το σκεφτόμουν καθόλου να τον διώξω, αλλά...δεν μπορώ να του αρνηθώ.
"Ναι...αλλά άμα θες μπορώ να σου φέρω ένα ποτό, βλέπω ότι το χρειάζεσαι"
''Η αλήθεια είναι πως ναι...θα με συνοδέψεις;'' Στο άκουσμα της πρότασης του, μου πήρε κάτι δευτερόλεπτα να συνειδητοποιήσω τι μου πρότεινε, προσπαθώ να συγκρατηθώ από το να μην ουρλιάξω.
Εννοείτε θα τον συνοδεύσω, πως μπορώ να χάσω αυτή την ευκαιρία αλώστε; Μου αρέσει, μου αρέσει πολύ...Αλλά δεν έχω ελπίδες μαζί του. Δεν έχω σκεφτεί ποτέ τον εαυτό μου να κάνω κίνηση, είναι ένα άπιαστο όνειρο, σαν ένα ακριβό φόρεμα σε μια βιτρίνα...το θαυμάζεις...Το φαντασιώνεσαι να το φοράς, αλλά μονό αυτό έχεις την δυνατότητα να κάνεις. Θες να το αγοράσεις αλλά ξέρεις ότι δεν μπορείς. Ο Πάρης ενίοτε έβγαινε με πολύ όμορφες κοπέλες, συγκρίνοντας με μαζί τους, θα ήμουν σίγουρα το φόρεμα κρυμμένο στις αποθήκες.
''Βεβαίως, το γνωστό;'' Τόλμησα να πω, προδίδοντας ότι ξέρω.
''Βάλε μου ότι πιείς'' Έβαλα δυο τζιν τόνικ, το ένα το έδωσα σε εκείνον και το άλλο το κράτησα για μένα, ήμουν μέσα από την μπάρα και αυτός έξω. Με κοίταζε στα ματιά...πρώτη φορά τα αντικρίζω από τόσο κοντά, κάτι που μου προκαλούσε αμηχανία, ένιωσα τα μαγουλά μου να βράζουν και γύρισα το βλέμμα μου αλλού.
''Ρενέ τι γνώμη έχεις για μένα;'' Μένω έκπληκτη, το μόνο που δεν περίμενα να ακούσω από το στόμα του είναι αυτό.
''Τι εννοείς;'' Πίνω μια γουλιά από το ποτό μου, θέλοντας να συνέλθω...σίγουρα δεν άκουσα καλά.
YOU ARE READING
Λίγο φως...
RomanceΈνιωσα ένα χέρι στο λαιμό μου και ένα ξένο σώμα κολλημένο πάνω μου ενώ το δικό μου είχε γίνει ένα με τον τοίχο . ''Άκου να δεις ''ΡΕΓΓΙΝΑ'' εδώ είναι το μαγαζί μου και δεν επιτρέπω σε κανέναν να μου μιλάει έτσι, την επόμενη φορά δεν θα προλάβεις ο...