Αν ο φόβος ήταν η κλειδαριά από ένα σεντούκι, θα περνάτε τον ρίσκο να τη σπάγατε για να δείτε τι κρύβει μέσα;
~Τι φοβάμαι τελικά;~
Ανοίγω την πόρτα και πέφτω πάνω στον Μάξιμο, εσύ μου έλειπες τώρα.
Σάστισα για μερικά δευτερόλεπτα, δεν μιλάμε απλά κοιταζόμαστε...είμαι πολύ θυμωμένη με την πράξη του αλλά αυτά που άκουσα από τον Μάρκο, μου έχουν αντικαταστήσει αυτό το συναίσθημά, δεν ξέρω τι νιώθω, αλλά είναι πολύ περίεργο. Η τόσο κοντινή επαφή έκανε την καρδιά μου να χτυπάει σαν τρελή, βάζω στοίχημα πως την ακούει, δεν την σχολιάζει και αυτό είναι καλό.
Έκανε ένα βήμα δεξιά αφήνοντας μου χώρο να περάσω, έχει μια σοβαρή έκφραση που δεν άλλαξε λεπτό. Μπήκε στο γραφείο, έκλεισε την πόρτα και απλά έφυγα.
Το παραδέχομαι, σκέφτηκα να κρυφακούσω, να σιγουρευτώ ότι όσα μου έλεγε ήταν αλήθεια, να δω τι άλλο μου κρύβει...Άλλα φοβήθηκα ότι δεν θα μπορούσα να αντέξω την αλήθεια, είμαι ήδη αρκετά σοκαρισμένη.
Πάω στο δωμάτιο μου, φόρεσα πιτζάμες, μπήκα μέσα από το πάπλωμα και έκλεισα το φως ελπίζοντας να χαθώ στο τίποτα...αλλά οι σκέψεις μου πάντα είχαν κάτι να μου πουν.
Δεν μπορώ να δεχτώ τα λόγια του, ειδικά όσα αφορούν εμένα και τον Μάξιμο. Δεν θα συνεχίσω να τα σκαλίζω, δεν είναι δικό μου πρόβλημα, μείνε μακριά από το μυαλό μου, μην μου δημιουργήσεις άλλο πρόβλημα, δεν έχω χώρο για άλλες πληγές.
Πλευρά Μάξιμου
Έχω μάθει να κλειδώνω τα συναισθήματα μου, την βλέπω μπροστά μου και απλά κάνω αυτό που πρέπει, την αγνοώ. Τέλος τα παιχνίδια, αρχίζω να πιστεύω πως ξέχασα τους κανόνες.
Ξεφύσησα ελπίζοντας να καθαρίσω το μυαλό μου, μπαίνω μέσα στο γραφείο και βλέπω τον Μάρκο όρθιο με γυρισμένη την πλάτη προς τον τοίχο.
''Ήρθες;'' Γύρισε και κάθισε στην καρέκλα του.
''Πριν φύγω μου είπες πως ήθελες να μου μιλήσεις'' Απαντάω το ίδιο σοβαρά, δεν τον φοβάμαι τον Μάρκο, τον σέβομαι και δεν θέλω να τον απογοητεύσω.
''Κάτσε'' Έχει πάρει ήδη αυτό το ύφος που ήλπιζα να μην δω.
''Άμα θέλω να κάτσω θα το κάνω Μάρκο...τι θες να μου πεις;''
''Κατάλαβες τι έκανες; Το μέρος; Πόσος κόσμος σε είδε; Ποιον χτύπησες; Για πιο λόγο έπραξες έτσι;'' Αυτό ακριβώς εννοούσα.
YOU ARE READING
Λίγο φως...
RomanceΈνιωσα ένα χέρι στο λαιμό μου και ένα ξένο σώμα κολλημένο πάνω μου ενώ το δικό μου είχε γίνει ένα με τον τοίχο . ''Άκου να δεις ''ΡΕΓΓΙΝΑ'' εδώ είναι το μαγαζί μου και δεν επιτρέπω σε κανέναν να μου μιλάει έτσι, την επόμενη φορά δεν θα προλάβεις ο...