10.Εκτος ελέγχου.

787 65 5
                                    


Χρειάζονται συγκεκριμένο χρόνο δυο άνθρωποι για να ερωτευτούν;

~Εκτός ελέγχου~

Πλευρά Μάξιμου

Βγαίνω από το γραφείο να πάρω ένα μπουκάλι ουίσκι, νιώθω τα νευρά να μου  θολώνουν το μυαλό, κάποιος τόλμησε να τα βάλει μαζί μου και σίγουρα δεν θα του βγει σε καλό. Νιώθω ήδη να χάνω τον έλεγχο του εαυτού μου και αυτό που βλέπω μπροστά μου δεν βοηθάει την κατάσταση, ίσως την χειροτερεύει.

Δεν το σκέφτηκα, έκανα το πρώτο πράγμα που πέρασε από το μυαλό μου, έβγαλα το όπλο και το τοποθέτησα στο κεφάλι του. Από που κι ως που φλερτάρει μαζί της; Τον προειδοποίησα μια φορά αλλά δεν αρκούσε.

Βλέπω τον ιδρώτα να κυλάει από το μέτωπο του, δεν τόλμησε να πει τίποτα, έτσι...να με φοβάσαι, αλλά αν νομίζεις ότι θα σε λυπηθώ είσαι γελασμένος. Πριν πατήσω την σκανδάλη την κοιτάω στα ματιά, πρώτη φορά την βλέπω τόσο τρομαγμένη και η αλήθεια είναι πως αυτό ήταν που με έκανε να μην κινηθώ για λίγα δευτερόλεπτα, αλλά δεν ήταν τόσο δυνατό ώστε να με σταματήσει.

''Μαξιμεεεε! Μην το κάνεις''

Γύρο μου ακούγονται πολλές φωνές, αλλά...η φωνή της ξεχωρίζει. Μόνο τα δικά της λογία εισχωρούν στα αυτιά  μου, βγάζω το όπλο από το κεφάλι του. Προσπαθώ αλλά δεν γίνετε, δεν φεύγει αυτή η εικόνα από το μυαλό μου ή ίσως να ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Σημαδεύω τα χεριά του, σε λίγα δευτερόλεπτα όπως ακριβώς του είχα πει, ακούστηκε ο πυροβολισμός, τώρα γαμημένε να σε δω με τι θα την αγγίζεις.

Ακούω κραυγές, κόσμος τρέχει τρομαγμένος προς την έξοδο του μαγαζιού.

''Τι έκανες!;''

Βλέπω τον Μάρκο να με κοιτάει με ένα αυστηρό ύφος, κατάλαβα ότι για ακόμα μια φορά έχασα  τον έλεγχο, για ακόμα μια φορά δεν  μπόρεσα να συγκρατήσω τον εαυτό μου, νόμιζα πως τα είχα καταφέρει, έχω καιρό να βρεθώ σε μια τέτοια κατάσταση! 

Βάζω τα χεριά στο κεφάλι μου, τι είχα κάνει μόλις τώρα; Μάξιμε! Απέτυχες!

''Εξαφανίσου Μάξιμε, θα τα κανονίσω όλα εγώ...αλλά έχουμε πολλά να πούμε μετά''

Γιατί το έκανα αυτό; Τον πυροβόλησα...Γιατί; Την βλέπω να ουρλιάζει και να κλαίει για τον Γιάννη και οι τύψεις εξαφανίζονται, αυτό με κάνει να θέλω να τον σκοτώσω, αλλά δεν έχω λόγω.

Λίγο φως...Where stories live. Discover now