-1-

13.7K 490 1.4K
                                    

Yeni bir hikayeden merhaba...

İlk öncelikle kitapta bazı yerlerde fazla küfür vardır. Tamamen eğlenip gülmek amacıyla yazdığım bir texting olacak, çok fazla mantık aramayınız. Ek olarak bazı yerler cringe olabilir yavrum, ona göre akmslaşalxödkxkf. Boşverin okumayın ajdödpdöflfm

Bakın önceden uyarımı yapıyorum. Başlamadan önce bir daha düşün.

🤍 Başladığın tarih 🤍


°°°°

"Okuldaki erkekler insan değil, yemeyi unutup dolabın bir köşesinde çürüyen muz amk."

Tuğçe iki saattir aynı şeyi tekrarlıyordu. Okulda hiç yakışıklı erkeğin olmadığını, hepsinin orangutana benzediğini, hayvanca davranışlar sergileyip fare görmüş kedi misali kızların peşinden koşturan maymunları andırdığını söylüyordu.

E birnevi doğruydu da...

Dış görünüşü kenara bırakıp iç güzelliğine baksak da kurtarmıyordu çünkü içleri de pisti. Kızları sadece eğlence olarak gören beyinsizler topluluğuydu.

Üç yıldır ne sevgilisi ne de flörtü olmayan Tuğçe de, bu durum kafa yapmıştı. Kendisinin mükemmel olduğunu ama çevre şartları gereği iyi birisini bulamadığı için aşk denen o kuşun bir türlü kendisine konmadığını söylüyordu.

Beni aniden kolumdan tutup sarsmıştı.

"Arya çok sıkıldım."

Elini kolumdan atıp ona döndüm. "Ne yapabilirim kanka ?"

Gerçekten şu son günlerde üstümde bir yorgunluk vardı. Hiçbir şey yapasım gelmiyor, öylece boş boş etrafa bakınıyordum.

Pardon, benim her günüm böyle geçiyordu.

Dışarıdan gülümsüyor olabilirdim ama içimde Müslüm Gürses konser veriyordu.

Derin bir iç çekip ofladım. Yani açıkçası aşka fazla inanmıyordum. Tuğçe'nin laflarını geçiştirip dinliyormuş gibi yapıyordum.
Saçma sevgilerdense yalnızlığı tercih ederdim. İnsanların "ciddi ilişki" dedikleri, şarjımdan daha kısa sürede bitiyordu.

Yerde olan bakışlarımı tekrar dürtülmemle Tuğçe'ye çevirdim. 'Ne var ?' dercesine salladığım kafama karşılık gözleriyle arkamı göstermişti.

"Seninki geliyor." dediğinde bu kişinin Ege olduğunu anlamam kısa sürmüştü.

Çocuk vaktinin her anını benimle uğraşarak geçiriyordu.

Tamam insanda bağımlılık yaptığımı biliyorum ama sıktın be kardeşim.

Sıkıntıyla arkama dönerken Ege saçımı çekip kaçmıştı.

Neden tüm mallar beni buluyordu ?

Bu durum artık çok sinirimi bozmaya başladığı için dayanamayıp masadan ayaklandım.

"Tuğçe'cim ben Ege'yi silkmeye gidiyorum. Çok fazla uzun sürmez, beni bekle."

Gülerek 'tamam' dercesine başını sallamıştı. Benimle dalga geçmek için eline yine malzeme geçmişti ama şu an bunu düşünecek zaman değildi.

Daha fazla vakit kaybetmeden Ege'yi kaçırmamaya çalışıp onun arkasından koşmaya başladım.

Önüme çıkan insanları ittirerek ona ulaşmaya çalışıyordum ama benim üç adımım onun bir adımına eşit olduğu için aramızdaki fark daha da artıyordu.

Merdivenlere geldiğim sırada basamakları hızlı hızlı çıkarken Ege'nin nerede olduğuna bakmak için kafamı kaldırmamla ne olduğunu anlayamadan ayağım takılmıştı.

Düşmemek amacıyla elime gelen ilk şeyi sımsıkı tutup çekmiştim.

Düşmemeyi başarmıştım ama ters giden bir şeyler vardı.

Kapattığım gözlerimi açtığımda tanımadığım bir erkeğin pantolonunu tuttuğumu fark etmiştim.

Ve şu an siyah boxerı ile karşı karşıyayım.

Etraftaki insanların etrafımızda toplanıp deli gibi gülmesi eşliğinde tiz bir çığlık koparıp ondan uzaklaşmıştım. Karşımdaki çocuk ise hemen pantolonunu çekmişti.

Hayır anlamıyorum, kemeri ne diye takmazsınız ? Süs olsun diye mi icat edilmiş ?

Utançtan kıpkırmızı olmuş halde ne yapacağımı bilmiyordum.

"Çok özür dilerim, yanlışlıkla oldu." diye fısıldayıp insanların arasından koşarak ayrılmıştım. Arkamdan konuşulan dedikoduları ve yapılan dalgaları duyabiliyordum.

Kendimi tuvalete atıp dört dönmeye başladım.

Ne yaptım ben ? Ne yaptım ben ?

Rezillik, koca bir rezillik...

Çok utanç verici...

Ben yaşadığım olaydan sonra delirirken tuvaletin kapısı açılmış ve Tuğçe içeriye anırarak girmişti.

"Ya Tuğçe gülme, zaten çok kötüyüm."

Karnını tutarak daha da gülmeye başladı. Yüzümü ellerimle kapattım, yerin dibine girmek istiyordum. Çocuğun yüz ifadesi gözümün önüne geldikçe daha da iğrenç hissediyordum.

"Bu arada çocuk okula yeni gelmiş. Adı Kuzey'miş."

Yüzünü bir daha gözümün önüne getirdim. Güzel bir yüz hattı ve gözleri vardı.

"Kanka..." dedim. Boğazım düğümlenmiş gibiydi.

"Ben galiba bu çocuğa aşık oldum."

Tuğçe yüzünü buruşturarak bana baktı. "Boxer etkisidir."

°°°°°°

İlk bölümümüzden selamlar aomsodmdkd

Nasıl buldunuz ? wksmlwösdmdkd

"Oha","ne ara aq", "hızınız 102 yavaş amk" dediğinizi duyar gibiyim. Ama bu sefer farklı bir şey yapmak istedim. Allah aşkına diğer textinglerde yok 2 yıl sevmiş, yok 4 yıl sevmiş hiç inandırıcı gelmiyor. Bizimkisi de böyle ✌️

İlk karşılaşma hakkındaki düşünceler ?

Bu textingde her iki bölümde bir instagram yeri yapacağım. Diğer Corona Textingimden biraz farklı olacak. Umarım bunu da onu sevdiğiniz gibi seversiniz 🤍

Okumasını istediğiniz arkadaşlarınızı buraya etiketleyebilirsiniz 🤍

Diğer bölümde görüşmek üzere hepinizi öptüm 💜

Gold Sapık || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin