Cap. I - Introducere

1.2K 58 4
                                    

Numele meu este Hinata, o simplă fată mediocră dintr-un liceul mediocru. Am 16 ani , părul albastru-violet, ochii de o culoare mai rară aş putea spune si....îmi place de Naruto ._.

Naruto este un băiat din clasă cu mine , este desigur cel mai popular si draguț băiat, el si Sasuke, iar dintre fete sunt Sakura si Ino, iar eu...sunt o simpla colegă a lor, rareori daca isi aminteşte cineva numele meu.Ştiu, stupid..

*Driiing*

S-a sunat de oră, m-am dus sa mă aşez în bancă ,cu toate ca nimeni nu s-a aşezat încă. Imediat dupa ce m-am aşezat am vazut că, Karin si prietenele ei se îndreaptă spre mine (Karin este cea mai nesuferita fata de la noi din clasa,nimeni nu o suportă, are noroc dacă găseşte pe cineva să poarte o conversație cu ea mai mult de 5 minute)

Karin -Hei, Hi.....a spus lungind cele 2 silabe cât se poate de mult

Eu -Hinata!

Karin -Desigur, Hinata, auzi, nu vrei tu sa faci curat după ore?Noi avem o gramadă de treaba si nu putem sta să pierdem timpul cu curățenia.

Hinata: -Dar rândul meu a trecut, acum e rândul vo....

Karin -Deci aşa rămâne! Mulțumim Hinaba, a spun fără să ma lase macar sa-mi termin propoziția

Hinata -E Hinata, nu "Hinaba",am spus in şoaptă

*După ore*

Si iaraşi raman singurş sa fac curat ...m-am saturat de chestia asta.Mereu sunt eu cea luată de fraieră şi pusă să fac curat non-stop.

Aud un zgomot si văd ca cineva intra pe usa, era Sasuke

Sasuke - ...

Hinata - ...

M-a ocolit si s-a dus spre banca lui ,uitându-se in pupitru.A pipăit înăuntru până a dat de ce căuta. Şi-a luat penarul şi apoi s-a îndreptat usor spre ieşire, trecând fix pe langa urechea mea.

Sasuke -Mersi *in şoapta*

Huh?!?Mi s-a parut mie sau tocmai l-am auzit pe Sasuke zicându-mi "mersi"?!?!?

Nu, nu are cum, cred ca mi s-a părut...

După ce am terminat de facut curatenie si am plecat acasă moartă de oboseală...

NaruHina story Please love me (Te rog iubeste-ma)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum