İyi okumalar
(İstanbul- İstanbul hava limanı)
Uzun zaman sonra doğup büyüdüğün sevdiklerini kaybettiğim şehre gelmek Ceren'i üzüntüye soksada bunu Cemre'ye belli etmek istemiyordu.
"Eee napıyoruz uçak yarın. Nerede kalmayı planlıyordun." Ceren arkadaşına dönüp burukça gülümsedi;
"Evimde." Cemre şaşkınlıkla arkadaşına bakarken ağzından çıkan şey sadece bir soru kalıbıydı;
"Emin misin?" Ceren kafasını sallamakla yetindi.
"O zaman ben otele geçiyorum."
"Tamam. Haberleşiriz." Ceren ve Cemre iki farklı taksiye binip yola çıktılar.
****
Ceren 5 dakika önce taksiden inmiş apartmanı izliyordu. Ne hayalleri vardı. Düşünceli halinden kafasını hızlıca sallayarak çıktı. Hemen ardından kendini giriş kattaki bolkandan izleyen Selma ablaya bakıp el salladı.
Yaşlı kadın oturduğu tabureden kalkmış en son 5 sene önce gördüğü genç kadına bakıyordu.
"Nasılsın Selma teyzem." Yaşlı kadın tontiş yanaklarıyla gülümserken Ceren'e cevap verdi;
"İyiyim kuzum, ne zaman döndün sen. Hiç haberde vermedin bilseydim sana hazırlık yapardım."
"Daha bir kaç saat önce döndüm. Yarın Gökçeada'ya gidicem, temelli yerleşicem oraya. Beklerim senide." Yaşlı kadın gururla bakarken Cerene konuştu;
"Aferim sana toplamışsın kendini hayat devam ediyor farkına varmışsın." Cerenin gözleri hüzüne teslim olurken kafasını salladı acı bir şekilde
"Vardım. Neyse ben eve çıkıyorum. Yarın sana veda etmeden gitmem merak etme."
"Hele bir git." Ceren kadının bu hallerine gülerken çantaya attığı anahtarı çıkartıp dış kapıdan içeri girdi. İki kat çıktıktan sonra kendi evine varabilmişti. Kapıyı açtığında sanki hüzün vurmuştu yüzüne bavulunu içeri alıp kapıyı kapattı. Ardından yavaş yavaş ilerlemeye başladı.
İlk gördüğü oda Salondu. Gözünden ilk düşen göz yaşını silmiş ve göz pınarlarını hızlıca silip kuruttu. Ardından mutfağa geçmişti. Gözünde canlanan ilk anı Cenk'e hamile olduğunu söylediği andı.
"Hoş geldin hayatım." Cenk sevinçle karısına gülümserken konuştu
"Hoş buldum aşkım. Bir şey mi oldu heyecanlı gözüküyorsun."
"Cenk benim sana bir şey söylemem gerek."
"Neymiş." dedi Cenk tezgahta su dolu bardağı eline alıp kafasına dikerken
"Hamileyim" Cenk ağzında ki suyu püskürtürken Ceren gözlerindeki bariz heyecanla ona bakıyordu.
"Ben baba, baba ben olucam. Ben baba olucam."
Ceren gözyaşlarını silse de arkasından hemen yenisi geliyordu, en sonunda pes edip yatak odasına adımladı. Gözünde canlanan ilk anı gözlerini kapatmasına neden olurken kulaklarında sesler yankılanmaya başladı.
"Ya Cenk hahaha."
---
"Günaydın aşkım. Beni mi izliyordun sen."
"sen yanımda böyle melek gibi uyurken içimden uyumak gelmedi."
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut'un Hikayesi
FanficHer şeyi yalnıs anlayıp oğlunu annesinden kaçıran bir baba 5 yıl sonra o annenin karşısına çıkacağını nerden bilebirdi ki? Başlama tarihi;28 Eylül 2020 Final tarihi;22 Ocak 2021