18.bölüm(Bir birini seven iki kalp)♥️

381 25 44
                                    

Multimedyaya bakmaya unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Multimedyaya bakmaya unutmayın

"Ceren."

Ceren önce Ateşe baktı. Cemre'nin as önceki halinin ne olduğunu şimdi anlamıştı.

"Geçmiş olsun Utku.." Utku gülümserken, Ateş pencerenin önüne geçmişti. Ceren az önce Ateş'in oturduğu sandelyeye otururken, Cemre'de hemen arkasına geçip Utkuya geçmiş olsun demişti.

"Nasılsın?" Utku'nun gülümsemesi genişlerken, konuştu:

"Seni gördüm ya daha iyiyim." Ceren ufak bir tebessüm ederken,  Ateş pencerenin önünden, içeriye dönerken,  Ceren tekrar konuşmaya başladı:

"Tedaviyi,  reddetmişsin. Neden istemiyorsun.."  Utku yüzündeki gülümsemeyi silmeden  Ceren'in elini kavradı.

"Olur mu öyle şey Ceren, neden istemeyim. Sadece şimdi hazır hissetmiyorum kendimi.."  Ceren Utku'nun tuttuğu elinin üstüne elini koyarken tebessümü yüzünde biraz genişledi. 

"Ama neden?" Utku sadece kafasını salladı ve konuştu:

"Bizi Ceren'le yalnız bırakır mısınız?"  Herkes çıkarken, Ceren'de oturduğu sandelyeyi biraz daha Utku'ya yaklaştırdı. 

"Utku neden istemiyorsun yürümek, neden beni istedin yanında terapiye başlamak için.." 

Utku öylece bakarken, Ceren ellerini çekmişti. 

"İhtimal istiyorum, beni sevebilme ihtimalini merak ediyorum.."  Ceren Utku'nun hüzün dolu gözlerini bakarken, kendi gözlerine de hüzün dolmasına izin verdi. 

"Ben... Utku, olmaz sana söyledim.  Hem hani sana anlattığım oğlum var ya yaşıyor. Ben buraya seni merak ettiğim için geldim.. Ama oğlumun yanına dönmem gerek.  Buraya sadece seni merak ettiğim için geldim.." 

Utku gözünden düşen yaşı silerken, anlayışla başını salladı. 

"Peki Ceren.." Ceren elini Utku'nun eline koyarken, konuştu:

"Başlayacaksın dimi tedaviye.." 

"Başlıycam.." Ceren dolan gözlerine inat gülümserken,

"Söz mü.." 

"Söz.." Ceren gururla kafasını sallarken, az önce düşen göz yaşını sildi:

"Oğlunun adı ne?"

"Umut.." 

"Güzel isimmiş, babasının yanında mı şimdi.." Ceren cevap vermek yerine sadece kafasını salladı. 

"Evlendiniz mi peki.." 

"Hayır..  Sadece Umut için bir araya geliyoruz, o kadar.."  Utku Ceren'in elini destek verircesine sıkarken, sanki sevdiği kadın ile değil de yakın bir arkadaşına destek oluyormuş gibi hissediyordu kendini:

Umut'un HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin