Nech ho

188 9 0
                                    

Lukyho po operaci dali na pokoj. David byl u něho. Po asi 5 hodinách se Luky probral a tak ho extubovali.
D: ,,Proboha co si vyváděl?! Víš jakej jsme s Mery měli o tebe strach.."
M: ,,Daví v klidu, Luky musí odpočívat, vynadat mu můžeš až potom.. I když můžeš bejt rád, že žije."
D: ,,Hmm.. Nejradši bych ti jí švihnul." naznačil a Luky zavřel oči.
M: ,,Davide!" zarazila ho Mery. ,,Uklidni se.."
D: ,,Promiň, jsem ale nasranej a zároveň rád."
L: ,,Ta-ti promiň."
D: ,,To si vyřídíme potom. Dokážeš si představit jakej jsem o tebe měl strach?!"
L: ,,Ne-neuvědomil jsem si to."
D: ,,To vidim.. Mohl si zmrznou, teplota venku se pohybuje mezi -10°.. Ty si fakt pako!" chodil David po pokoji.
M: ,,Tak ho nech, byl tam dlouho, ale určitě si uvědomil co se mohlo stát nebo, že po druhý už by takový štěstí mít nemusel. Viď?"
D: ,,Po druhý už ani nebude!"
Luky chytl Mery za ruku.
Mery se na něho otočila.
L: ,,Mrzí mě... to, jak jsem se... k tobě choval. Pro-miň."
M: ,,Neřeš to, hlavní je, že si živej a zdravej v rámci možností.." pohladila ho po vlasech a usmála se na něho.
L: ,,Děkuju."
D: ,,Máš za co! Buď rád, že je Mery taková jaká je a že má s tebou svatou trpělivost.."
M: ,,Tak už ho Daví nech, uvědomuje si co udělal a omluvil se." koukla se na něho smutně.
D: ,,Tak fajn.."
L: ,,Dě-kuju."

Darouši byli u Lukyho až do večera. Potom se vydali procházkou domu.
D: ,,Doufám, že už bude v klidu."
M: ,,Určitě bude."
D: ,,Promiň mi za něj, jak se k tobě dřív choval."
M: ,,Už to neřeš, byl v novým prostředí, umřela mu máma.. Mě, když umřela máma, tak jsem taky byla na všechny protivná a hnusná.."
D: ,,To mě mrzí."
M: ,,Aspoň mám tátu a tebe. I když mi máma chybí."
D: ,,To mě taky.. Rozuměl jsem si s ní, mnohem víc než s tátou. Máma mě aspoň bránila před nim."
Mery nic neřekla a objala ho.
D: ,,No a co ten mrňous?"
M: ,,Co s nim?"
D: ,,Budeme se o něho snažit?😏"
M: ,,To bylo fakt nenápadný, Daví😂..."
D: ,,Co?"
M: ,,Určitě si se chtěl zeptat jestli dneska něco bude, že jo?"
D: ,,A bude?😏😘"
M: ,,Možná." usmála se.
D: ,,Ale o prcka se taky budeme snažit ne?"
M: ,,Jasně, necháme tomu volnej průběh a uvidíme."

1) Kdy se jim prcek povede? (Neberu odpověď "HNED NA POPRVÝ" - pro ty hňupy co neumí číst nebo jsou urejpaný😉)
2) Bude už Luky v klidu?

Život s teenagaremKde žijí příběhy. Začni objevovat