S tátou si to vyříkáme

173 9 2
                                    

Přesuneme se tak o dva měsíce dopředu. Luky se k Mery začal chovat hezky a mají spolu hezkej vztah. Za to s Davidem je to horší a horší.. David na něho pořád řve a skoro všechno mu zakazuje..
Zrovna Luky dorazil domu z venku. David seděl s Mery u televize a koukali se na ní.
Luky vleze do obýváku.
D: ,,Víš kolik je hodin?!"
L: ,,Půl 8?"
D: ,,Skvělý, hodiny umíš. Měl si doma bejt snad v 7 ne?"
L: ,,Ježiš, tak jsem se spozdil noa? Jestli tě někdo nasral ve škole, tak ai to laskavě nevybíjej na mě. Furt máš se mnou nějakej problém, ty vole🙄."
D: ,,Jaký ty vole?!" zařve David.
M: ,,Davide, klid." chytla ho za ruku.
D: ,,Jak klid?! Ty nevidíš jak se chová???"
M: ,,Vidim, ale ty kdyby si na něho furt v jednom kuse neřval, tak by byl v klidu.. Řvu na něho? Ne a ani nemusim. Hele Davide, Luky má pravdu, jestli tě někdo naštval, tak si to na něm a ani na mě nevybíjej.."
D: ,,Faajn, tohle nemá cenu, čau." šel do předsíně a obouval se.
M: ,,Kam jdeš?"
D: ,,Na pivo.." vzal si klíče, peněženku a vyšel ven.
Mery si povzdechla a vrátila se zpátky na gauč.
Luky asi po 10 mi utách vyšel.
L: ,,Je něco k jídlu?"
M: ,,Čína z oběda, chceš?"
L: ,,Jo dám si."
Mery se zvedla a ohřejvala mu to.
L: ,,Vy jste se pohádali?"
M: ,,Jo."
L: ,,Kvůli mně?"
M: ,,Ne, to se stane, že se občas chytneme, není to tvoje chyba.. Asi toho má táta moc." usmála se na něho. ,,Tak na a jez." podala mu jídlo
L: ,,Děkuju." usmál se. ,,A myslíš, že by si mi mohla pomoct s něčím?"
M: ,,No a s čím?" zeptala se překvapeně, protože od ní nikdy nic nechtěl.
L: ,,Já nerozumim matice, vysvětlíš mi to?"
M: ,,Jooo Luky, mě taky matika nešla. Ale zkusíme to jo? Teď se najez, ať ti to nevystydne."
L: ,,Dobře." usmál se.
Luky se najedl.
Mery mu pomáhala s matikou, oba dva to dali raz dva.
L: ,,Hele Mery?"
M: ,,No?"
L: ,,Víš, že si fajn ženská? Ne fakt.. Mrzí mě to jak jsem se k tobě choval."
M: ,,Ty si taky fajn kluk. Už to neřeš ju?" pohladila ho po vlasech.
L: ,,Děkuju.. Ale slib mi, že se to mezi váma urovná."
M: ,,Určitě časem jo. Tak si to zbal a jdi do postele. S tátou si to vyříkáme a bude to dobrý."
L: ,,Tak jo a děkuju ještě jednou."
Luky se vysprchoval a zalezl si do pokoje. Mery se taky vysprchovala a zalezla si do ložnice, kde si četla knížku a čekala na Davida.

Zdá se, že vztah Lukyho a Mery je za dobře, ale jak to bude mezi Davidem a Mery a Lukym a Davidem?

Život s teenagaremKde žijí příběhy. Začni objevovat