Mery se šla kouknout jestli Luky s Áďou spí. Potichu otevřela dveře a nakoukla dovnitř. Oba dva spali úplně stejně jako když ona spí s Davidem. Luky ležel na zádech, měl okolo Áďi ruku a Áďa mu ležela na hrudníku.
Opatrně a potichu zase ty dveře zavřela a šla zase zpátky do ložnice, kde si už David hrál s Filípkem.
D: ,,Filouši, nešťouchej mě do očí a nedávej mi prstíky do nosu, ty čuňátko mrňavý😂."
M: ,,Co tady vyvádíte klucí?"
D: ,,Hele Filí kdo přišel. Maminka je tuu."
Filípek se k ní doplazil a Mery si ho vzala do náruče.
M: ,,No pocem bobísku můj." sedla si s nim do postele k Davidovi.
D: ,,Co ty dva?"
M: ,,Spí jak zabitý."
D: ,,No to je dobře, aspoň bude klid."
M: ,,Ty si fakt hroznej Dádouši😂."
D: ,,No co je?" pokrčil ramenama. ,,Ty ho jdeš krmit?" zeptal se, když viděl, že si malýho pokládá a dává si nahoru triko.
M: ,,Ne Daví, tebe😂. Samozřejmě, že jo."
D: ,,Ty si zase vtipná... Počkej dneska, ty nevstaneš ani za tejden."
M: ,,Jasně😂."
Dneska Darouši odjíždějí na svatební cestu. Malýho nechávají u Míši, sama jim to nabídla. Mery nejdřív protestovala, ale když ani David ani ona nemají rodiče a nemůžou ho dát k nim, tak nakonec byla Mery ráda, že bude v dobrých rukou.
Letí do Paříže. Ví to zatim jenom David, pro Mery to je překvapení a furt neví kam letí. David jí to neřekne do doby než budou na letišti a Mery potom uvidí kam letí.
David vstal a nachystal Mery snídani mezitim co kojila malýho. Potom ho přebalila, převlíkla a šla s nim do kuchyně za Davidem.
D: ,,Tak se najez, já se o něho postarám, viď Filí." bral si ho od Mery a začal s nim dělat kraviny.
M: ,,Nedělej s nim debility, teď je najezenej, tak ať se nepozvrací."
D: ,,Ale pros..." ani to nedořekl a malej si ublinknul na Davida.
M: ,,Dádyne!" koukla se na něho naštvaně. ,,Já se z tebe fakt zbláznim!!!" utřela to na zemi a sedla si ke snídani.
D: ,,A jéje, mamča je v ráži, tak tě radši půjdeme převlíknou." podíval se i na sebe. ,,Jo a sebe taky."
David malýho převlíknul a šel zpátky do kuchyně.
D: ,,Už jsme zase čistý klucí, viď." dal mu pusu na tvářičku.
M: ,,No, ten táta pěkně zlobí, Filípku, asi má po hehe."
D: ,,To maminka říká jen tak Filí, aby tátu zastrašila."
M: ,,Ne, maminka to myslí smrtelně vážně, protože je tatínek paličák a nedá si říct." vzala si makýho k sobě, otočila se brala ze stolu nádobí po snídani. Davidovi to nedalo a plácnul jí fakt pořádně po zadku. Mery se rychle otočila se slovy.
M: ,,Jáu! Davide, já tě fakt..." naznačila, že mu dá facana.
Malej ten zase opět mohl potrhat smíchy.
M: ,,Jasně Filí, pořádně se tatínkovi směj."
D: ,,Marušáku!" přišel k ní zezadu, chytl jí za zadek, přitiskl jí na linku a začal jí líbat na krk, kde jí udělal i pár cucfleků.Vyruší je Luky nebo to "dotáhnou do konce"?
ČTEŠ
Život s teenagarem
Short StoryDavid Hofbauer a Marie Černá jsou parneři, kteří dostanou do péče Davidova syna Lukáše, který je momentálně v pubertálním věku. Jak všichni 3 zvládnou soužití pod jednou střechou a jak spolu budou "válčit"?