Opovaž se..

149 6 2
                                    

Luky byl v pokoji, Mery se koukala na pohádku a Filípek na ní spinkal. Když ale zachrastili klíče v zámku, tak se malej vzbudil.
M: ,,Kdo to přišel Filí?"
Filípek se zvedl a koukal se kdo přijde do obýváku. Stál na Mery a koukal se ke dveřím.
David vešel do obýváku.
D: ,,Ahoj Filípku." usmál se na něho David. ,,Ahoj, lásky moje." přišel k Mery, dal jí pusu a pohladil jí po bříšku.
M: ,,Ahoj taťko." usmála se Mery. ,,Dáš si oběd?"
D: ,,Ani ne, jedl jsem ve škole. Děkuju."
F: ,,Tata." natahoval k němu ručičky.
D: ,,Pocem Filí."
Malej začal hopsat po Mery.
D: ,,Neskákej po mamince, koďousku." posadil si ho na klín. ,,Tady má maminka miminko víš a musíš dávat na to miminko pozor." hladil Mery po bříšku. Malej z něho slezl a začal taky hladit Mery po bříšku.
D: ,,Tak je šikovnej Filípek." vzal si ho zpátky na klín. ,,Kde je Lukyn?"
M: ,,V pokoji, říkal mi, že se jde učit."
D: ,,Učit?" zakřenil se David.
M: ,,No jo a na stole máme 3 tisíce za ty rozbitý dveře a lavici."
D: ,,Takže ti to už řekl?"
M: ,,Jo."
D: ,,A co si s nim udělala?"
M: ,,Já?" zasmála se. ,,Já nic."
D: ,,Že bez keců ti dal 3 litry a ještě se učí, to je mi nějaký podezdřelý. Dneska chtěl jít ven, tak asi proto."
M: ,,Jo asi jo."
D: ,,No ale nepůjde nikam."
M: ,,Si řekl?"
D: ,,Jo." šel i s Filípkem v náručí k Lukymu do pokoje.
L: ,,Ne, nepustí mě.. Protože si za to můžu sám." slyšel z pokoje. ,,Jo máma by mi to asi dovolila, ale táta ne, promiň zlato. Uvidíme se zejtra ve škole jo? Pa, miluju tě."
David zaklepal.
L: ,,Jo."
David vešel i s malým do Lukyho pokoje.
F: ,,Mmmm." natahoval se k Lukymu.
David dal malýho na zem a ten se doplazil k Lukymu.
L: ,,Ty si chtěl za mnou?" vzal si ho na klín.
D: ,,To si dal ty 3 litry na stůl?"
L: ,,Jo.. Ehm, já vim, že jsem to přehnal. Promiň." koukl se na něho smutně. ,,Jen prostě jakmile mě někdo hecne, nemůžu přestat. A nechci, aby jsme na sebe furt štěkali. Chci taky s tebou někam zajít, třeba na hokej nebo fotbal, ale zároveň chci bejt i s Áďou."
D: ,,No teda, co ti Mery udělala, že si jak vyměněnej..."
L: ,,Nic.. Akorát mi asi promluvila do duše.. Ale zase to nebudeme přehánět, dokud zas něco nevyvedu jo?" smál se.
D: ,,Opovaž se.."
L: ,,Asi nemůžu s Áďou ven co?"
D: ,,Nee, dneska fakt ne.."
L: ,,Dobře, v pohodě. Tak já si budu hrát s Fildou." vstal od stolu a šel s nim na postel.
D: ,,Dobře." usmál se David a šel za Mery do obýváku.

Život s teenagaremKde žijí příběhy. Začni objevovat