Tim si jako chtěl říct co?

151 7 1
                                    

Dary došli na pokoj.
D: ,,Tak co se děje?"
M: ,,Měl by si něco vědět."
D: ,,No a co?" vyděsil se trošku David.
M: ,,Jsem těhotná."
D: ,,Cože?" zasmál se.
M: ,,No, jsem ve 4 týdnu."
D: ,,Cooo? Vždyť to ani nejde poznat, ale bylo mi divný, že to bříško máš trošku větší.. Nikdy sis postavu nehlídala a teď ses prohlížela každou chvilku."
M: ,,Nezlobíš se?"
D: ,,Na co? Nebo za co?"
M: ,,Že jsem ti o tom neřekla dřív. Bála jsem se, že něco tomu miminku je, že právě už to jde malinko vidět a u mě furt nic. Špatně mi nebylo a když jsem šla na běžnou prohlídku, tak mi to doktorka řekla. Nevěděla jsem jak na to budeš reagovat a hlavně Luky. Filípek je ještě malinkej a teď budeme mít další miminko."
D: ,,Si aspoň prodloužíš mateřskou ne?😂" smál se a objal jí. ,,Miluju tě."
M: ,,Já tebe taky."
D: ,,Ale říkal jsem si, že si nějaká přejedená🤣."
M: ,,Si sprostej, Dádouši😂." plácla ho po rameni.
D: ,,No coo. Na tobě to jde vidět skoro hned, ale že jsi ve 4 týdnu by mě fakt nenapadlo."
M: ,,To mě taky ne. Já se docela dost obávám reakce Lukyho."
D: ,,Ten to zvládne. Sice chvilku bude remcat, ale pak bude rád a doufám, že za sestřičku." pohladil Mery po bříšku. ,,I když já umim jenom kluky😅."
M: ,,To se uvidí, jestli to bude další kluk, tak mě odvezou do Bohnic."
D: ,,Ale neodvezou. S Lukynem ti budeme pomáhat jak s Filípkem, tak i s dalším miminkem."
M: ,,Jooo jenom aby to nedopadlo tak, že ty s Filípkem usneš na gauči u telky a já s Lukym budeme uklízet, prát, vařit, žehlit..."
D: ,,Ale neee. Teď to bude náročnější, ale my to zvládneme a Lukyna zapřáhnu do první lajny."
M: ,,Lásko.. Luky mi pomáhá už jakou dobu, takže v první řadě zapřáhni sebe 😂."
D: ,,No jooo... To bude něco. Ve škole haranti uřvaný.." Ani to nedořekl a dostal pohlavek.
M: ,,Tim si jako chtěl říct co?" měla Mery ruce do kříže a koukala se na něho přísně a s úsměvem.
D: ,,Ehm...tim jsem chtěl říct tooo, žeee budu rád až přijdu domu a budu mít klid s našema hodnýma dětičkama víš?😂 Si nečekala co? Jsem to ale kujón😏."
M: ,,No jasný🤣." smála se Mery.
D: ,,Hele co mám." vytáhl malý bodýčku z tašky.

M: ,,Jezisinky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

M: ,,Jezisinky. Proč dvě?"
D: ,,Pro Fildu a to malý ne?"
M: ,,Jo aby se nehádali?"
D: ,,Přesně tak." smál se.

Myslíte si, že s tim bude Luky v pohodě nebo moc ne?

Život s teenagaremKde žijí příběhy. Začni objevovat