Trénink

161 9 4
                                    

David byl s Mery a Fildou na pokoji, Luky odešel na trénink. Chodila tam i jedna holka jménem Denisa. Lukymu se líbila, ale ona si Lukyho nikdy nevšímala.
Když šel, tak si nevšímal kam jde a strčil do jednoho kluka.
Vo(jta): ,,Čum na cestu pitomče!"
L: ,,Aby si se neposral."
Vojta na nic nečkal a jednu mu ubalil. Luky si to sami nenechal líbit a začali se prát. Luky seděl na Vojtovi a mlátil ho hlava nehlava. Ostatní se je pokoušeli od sebe oddělit, ale nešlo jim to.
De: ,,Notak Lukáši nech ho!"
L: ,,Nenechám! Neměl si začínat."
Pak přišel trenér a rozdělil je.
T: ,,Co to vyvádíte?!! Samozřejmě Hofbauer a Klimko, že?!"
Vo: ,,On si začal. Nic jsem mu neudělal.."
L: ,,Co lžeš! Že jo Deniso, že lže?"
De: ,,Nelže trenére, Lukáš ho napadl jako první."
L: ,,Ty si blbá, ty vole!"
T: ,,Lukáši!!" zařval na něho. ,,Mládeži dneska se trénink ruší, musim vzít Vojtu do nemocnice."
L: ,,Jeee, aby náhodou Vojtíšek neměl zlomenou pacinku nebo nosánek.. Zasloužil si to, hajzl!" zvedl se Luky, utřel si nos od krve a šel pryč.
T: ,,Kam jdeš?! S tebou jsem neskončil!"
L: ,,Domu! Já s váma se všema jo, hlavně s tebou Deniso." zabouchnul dveře, opláchnul se a převlíkl se. Basketbal ho moc bavil, byl z něho nadšenej a nechtěl s nim seknout, ale bude si muset najít novej klub, kam bude chodit trénovat.
T: ,,Hofbauer!" vlítl do šatny.
L: ,,Co ještě chcete?"
T: ,,Mluvit s nějakým zákoným zástupcem."
L: ,,Nepamatuju si číslo."
T: ,,Kde pracujou tvoji rodiče?"
L: ,,To si taky nepamatuju."
T: ,,Hofbauer!"
L: ,,Řvěte si na ty vaše hajzli, ale ne na mě."
T: ,,Stůj!" chytl ho za ruku.
L: ,,Nebo střelíte? Jděte s timhle doprdele." vysmeknul se mu a šel dál.
T: ,,Co dělají rodiče se tě ptám..."
L: ,,Už jsem vám řekl, že nevim. Jste hluchej nebo blbej?"
T: ,,Takhle mluvíš i doma s tátou nebo s mámou?"
L: ,,Ne, jenom se sráčema co si ve 22 letech potřebujou dokazovat, že jsou něco mnohem víc než já." odešel pryč z tělocvičny. Zase se mu spustila červená, ale už to nikde nestačí opláchnout si a tak jde normálně domu. Doufá, že doma David ještě nebude, jenže bohužel byl a ne sám. Přivezl i Mery a Filípka.
L: ,,Čaaau, jsem doma." odloží rychle tašku a než stihne zapadnout do koupelny vejde do předsíně Mery i s malým v náručí.
M: ,,Ahoj... Co se ti proboha stalo?!" zděsí se Mery.
L: ,,Nic, jen jsem omylem dostal loktem, to je dobrý."
M: ,,To neni dobrý, můžeš to mít zlomený. Pojď, já se ti na to kouknu."
Oba vešli do obýváku, Mery dala malýho Davidovi.
L: ,,Čau."
D: ,,Čau.. Co si dělal?"
L: ,,Při výskoku jsem si dal o loket jednoho kluka, to je dobrý." zalhal a schvalbsi ruce, který měl taky od krve a trošku odřený.

Přijdou na to, že to není tak jak Luky říká?

Život s teenagaremKde žijí příběhy. Začni objevovat