Jsi skvělá

183 9 3
                                    

Malej je už v nemocnici měsíc. Pěkně roste a za necelý 3 tejdny budou s Mery moct domů. Mezi Davidem a Mery už je to v pohodě, ale Luky je na Davida furt naštvanej. Davidovi se nakonec ukázala bipolárka.. Hned jak se mu to zjistilo se začal léčit jak Mery slíbil.
David přemýšlel i ve škole. Nakonec ho to trklo.. Sice si vůbec nebyl jistej, jestli mu to vyjde, ale musel to zkusit.
Luky byl na tréninku a David mířil za Mery a Filípkem do nemocnice.
Mery byla u malýho.
D: ,,Ahoj, můžu?"
M: ,,Ahoj, jasně."
David vešel dovnitř.
M: ,,Hele Filí kdo přišel. Tatínek."
Malej na něho mžoural očíčkama.
D: ,,Ahoj Filípku." dal mu pusu na hlavičku a potom hned Mery.
M: ,,Tak co Luky?"
D: ,,Furt stejný."
M: ,,Je paličák po tobě."
D: ,,Já vim. Tady jsem ti donesl něco malýho." vytáhl z poza zad puget.
M: ,,Ty jsou krásný, děkuju." usmála se a vzala si je.
D: ,,Mery?"
M: ,,Ano?"
D: ,,Já nevim jak bych ti tohle trápení vynahradil a pořád mě to hrozně mrzí, ale bohužel to už nevratím... Ale vim to, že chci aby jsme byli i s Lukym rodina, aby jsme byli úplná rodina a..." vytáhl krabičku a klekl si. ,,Vvezmeš si mě?"
Mery se rozbrečela.
M: ,,Ty vole." zasmála se.
D: ,,Co?"
M: ,,Promiň. Ano, ano vezmu."
David jí nandal prstýnek a stoupl si. David Mery pevně objal.
D: ,,Miluju tě."
M: ,,Já tebe taky."
Párkrát se políbili.
M: ,,Luky ti s tim pomáhal?"
D: ,,Ne ne.. Spíš jen naznačoval."
M: ,,Jo to mi taky říkal, že ti dával náznaky, ale že si to spíš nepobral."
D: ,,Nepobíral no, ale pak když opakoval často rodinu a přeříkával se, tak už mi to potom došlo."
M: ,,Jak se přeříkával?"
D: ,,Když mluvil o tobě, tak vždycky chtěl říct máma a ne Mery. Jenže se v půlce seknul a řekl Mery. Má k tobě hodně blízko."
M: ,,Taky jsem si toho všimla.. Jenže já nechci mu brát pravou mámu i přes to, že nežije. Jeho máma je jen jedna a určitě by z toho neměla radost."
D: ,,Ale Luky určitě jo.. Jednou mi řekl, že ho bila a pokud nechodil na čorky, že fostal dvojnásob."
M: ,,Ona ho nutila krást?"
D: ,,Jo, všechny peníze co jsem mu posílal si vzala ona."
M: ,,To je hrozný.. Chudák."
D: ,,To jo.. Myslím si, že si pro něho máma ty."
M: ,,Když já nevím.."
D: ,,Zkusím se ho nějak zeptat nebo naznačit."
M: ,,Dobře."
D: ,,A ty by si s tim souhlasila?"
M: ,,Aby mi říkal mami?"
D: ,,No."
M: ,,Jestli bude chtít."
David se usmál a objal jí.
D: ,,Jsi skvělá." dal jí pusu do vlasů.

Život s teenagaremKde žijí příběhy. Začni objevovat