To je stydlín

173 11 3
                                    

Mery je ve 4 měsíci, za necelej tejden má začínat 5. Dneska má kontrolu a chce zjistit co čekají. Klukům nic neřekla a nechala si to jako překvapení. David s Lukym už spolu vycházejí tak jako syn s tátou. David ho bere na hokej, občas na fotbal nebo basketbal. Lukyho zatím nejvíc zaujal basketbal a začal chodit i na tréninky, chodí tam sice jen dva měsíce, ale je nadmíru spokojenej a moc ho to baví. Dary jsou rádi, že se sklidnil a vybije se aspoň takhle a nemá sílu na "zlobení" ve škole... No i když občas taky si do někoho rejpne nebo udělá nějakej problém, ale ne v takovým rozsahu jako tomu bylo předtim. Luky s Mery má už dobrej vztah a na sourozence se začíná docela i těšit. David chce kluka, Luky taky chce, aby měl bráchu a Mery si přeje holčičku, aby nebyla na 3 kluky sama.
David s Lukym byli ve škole, Mery dneska měla volno, ale kolem 11 se vydala na urgent.
E: ,,Jee Mery, co ty tady?"
M: ,,Jdu na kontrolu a zjistit co čekáme."
E: ,,Jo taak. A co myslíš ty?"
M: ,,Já doufám v holčičku, protože 3 kluky, by mi asi hráblo."
E: ,,Ale tak Luky už je v pohodě ne? Nebo začíná zlobit David😏😂."
M: ,,Ty si pitomá😂. Ne, oba dva jsou v pohodě."
E: ,,No tak třeba bude mrňous taky kluk, ale po tobě."
M: ,,Nooo, uvidíme. Já si přeju holčičku."
E: ,,A jméno?"
M: ,,Pro holčičku máme Emmu a pro chlapečka Filípek."
E: ,,Nooo, krásný jména.. Tak jsem zvědavá jestli to bude další chlapák nebo princezna."
M: ,,Snad princezna." zasmála se Mery. ,,No nic, už musím jít, tak zatim pa."
E: ,,Ahoj."
Mery přišla a chvilku seděla, než mohla do ordinace.
K(rejčí): ,,Zdravím Mery, tak pojďte."
M: ,,Dobrý."
K: ,,Dneska preventivní?"
M: ,,Jo jo."
Mery si tam lehla.
K: ,,Noo, všechno v pořádku." usmál se.
M: ,,A vidíte co to bude?"
K: ,,Nooo, asi se stydí.. Nejde to vidět."
M: ,,To je stydlín."
K: ,,Tak zkusíme to třeba za 10 minut, třeba se otočí a ukáže se nám."
M: ,,Dobře." zasmála se. ,,Nebo mám zkusit dřepy?"
K: ,,Noo tak zkuste."
Mery je udělala.
K: ,,No tak pojďte. Uvidíme."
Mery znova lehla.
Krejčí chvilku přejížděl UZ.
M: ,,Tak co? Už se ukázal nebo ukázala?"
K: ,,No vypadá to, že jo."
M: ,,A co teda čekáme?"
K: ,,Čekáte..."

Tak koho budou mít? Fildu nebo Emičku😏

Život s teenagaremKde žijí příběhy. Začni objevovat