M: ,,Přemýšlela jsem nad tím dost dlouho.. Luky potřebuje mít oba dva rodiče a tak mě napadlo, že bych si ho osvojila."
D: ,,To by si fakt udělala?"
M: ,,Jo, mámu pořádně neměl, tak se jí pokusim mu jí nějak částečně vynahradit. Teda pokud s tím samozřejmě budeš souhlasit."
David se na Mery překvapeně podíval.
D: ,,To myslíš vážně?"
M: ,,Jo." znejistila..
David se zastavil, pustil se jí i kočárku a pevně jí objal.
D: ,,Jsi úžasná." několikrát jí políbil.
M: ,,Takže souhlasíš?"
D: ,,Ano, samozřejmě."
M: ,,To jsem ráda." usmála se.
D: ,,Tak za necelých 14 dní budeme všichni Hofbauerovi, to za prvý a za druhý, konečně budeme rodina."
M: ,,Už se těším."
D: ,,To já taky, hlavně na tu svatební noc😏."
M: ,,Daví😂, myslíš taky na něco jinýho?"
D: ,,Si nemůžu pomoc no, když si tak sexy." plácnul ji po zadku.
M: ,,Daví, jsme venku, ne doma."
D: ,,Fakt jo? Toho jsem si nevšiml😂." smál se David. Mery mu chtěla něco říct, ale malej se zrovna probudil a začal si něco žvatlat.
M: ,,Copak broučínku." vzala si ho do náruče.
D: ,,Neni mu třeba vedro? Já bych mu tu mikinu sundal. Je 25° a nabalenej je jak na Sibiři."
M: ,,Aby nenastydl."
D: ,,V pětadvaceti stupních?" zasmál se David a vzal si malýho. ,,No maminka mrzne, ale že ti je horko, to jí nezajímá. Asi prej mrzneš taky." sundaval mu mikinku.
M: ,,Dádyne, neštvi mě😂." plácla ho po rameni a malej se začal smát.
D: ,,Ty Filipáši jeden." polochtal ho na nožičce.
M: ,,Neříkej mu tak, viď Filípku." pohladila ho po hlavičce.
D: ,,Ty se budeš tátovi posmívat jo? Ty loupežníku mrňavej." pusinkoval ho a lochtal ho na bříšku. Malej se řechtal o 106. Mery se musela usmát jak to Davidovi s malým jde. Potom David přestal a malej si na něho položil hlavičku.
M: ,,No jo, tatínkovo mazánek."
D: ,,To je jasný, chlapy musí držet po spolu, viď Filí."
Malej si hrál s tkaničkama co měl David na mikině a nevěnoval rodičům pozornost.
M: ,,To mám bejt na 3 chlapy sama jo?"
D: ,,Vypadá to tak.. Nebo se ještě můžeme pokusit o malou princeznu."
M: ,,Ty by si chtěl další dítě? Vždyť Filípek je ještě malinkej. A tohle všechno by si musel zažívat znova. Teda až na ten porod."
D: ,,Já vim.. Podstoupim to rád, vidim na tobě, že by si ještě chtěla princeznu a právě proto, aby si na nás 3 chlapáky nemusela bejt sama."
M: ,,Uvidíme jak se zadaří."
D: ,,Dobře." usmál se na ní a dali si pusu.Tak co? Budou mít ještě dalšího prcka nebo dva kluci stačí?🤔
ČTEŠ
Život s teenagarem
Truyện NgắnDavid Hofbauer a Marie Černá jsou parneři, kteří dostanou do péče Davidova syna Lukáše, který je momentálně v pubertálním věku. Jak všichni 3 zvládnou soužití pod jednou střechou a jak spolu budou "válčit"?