Kde si byl?!

165 9 2
                                    

Bylo něco kolem půl 11 a Luky nikde. David se mu pokoušel dovolat, ale nic. Nezvedal to.
D: ,,Já se fakt z něho zbláznim! To dělá určitě schválně.."
M: ,,Dělá, protože vidí, že se hned naštveš a to on chce. Chce aby tě naštval."
D: ,,Jenže on vždycky řekne něco čim mě vytočí a musim mu ukázat kam už nemůže, kde jsou hranice.."
Najednou zachrastily klíče v zámku.
D: ,,No konečně." vyšel z ložnice a šel rovnou do chodby.
D: ,,Kde si byl?! Víš kolik je hodin?! Bál jsem se o tebe!"
L: ,,Jáj, byl jsem venku s jednoun holkou, pak jsme šli k ní domu.."
D: ,,Volal jsem ti!"
L: ,,Aha a?"
D: ,,Jaký a?! Koukej se začít chovat Lukáši! Neštvi mě, fakt!"
L: ,,Ty mě nemáš co vychovát.. Celejch 14 let si se neukázal a teď děláš jako kdyby za mě a vůči mě měl nějakou zodpovědnost a starost.."
D: ,,Jenže já je mám.. Já se s tebou vídat chtěl, ale tvoje máma mi to zakazovala..."
L: ,,No jasně, prostě si se na mě vysral a radši sis našel někoho jinýho. Někoho, kdo ti do postele hned, bez nějaký tvojí snahy co?" zvýšil hlas.
D: ,,Co si to dovoluješ?!" křičel na něho.
Zrovna přišla i Mery.
M: ,,Neřvěte tu po sobě, vzbudíte celej panelák."
L: ,,Si ho sklidni. Já jsem na nikoho neřval, on je jak pominutej a v jednom kuse na mě ječí jak hysterka..."
D: ,,Protože si nezvladatelnej, sprostej a neskutečně drzej! Proto na tebe řvu."
L: ,,Ty si nebyl jinej, tak mi přestaň něco vyčítat🙄.."
D: ,,Brzdi Lukáši! Já jsem to chtěl napravit, teda to, co máma překazila."
L: ,,Mámu sem netahej! Ty si zdrhnul jak srab a našel sis jí. Mámu si poslal do píči a nechal si nás samotný. Žádný dárky na Vánoce, žádný dárky k narozeninám. Prostě nic, byl jsem pro tebe vzduch!"
D: ,,Přestaň bejt sprostej!!! Máma tam akorát poslala mě. Kdo myslíš, že ti kupoval ty stavebnice, ty dráhy, telefon, tablet, telku? No kdo?"
L: ,,To byla mámá!"
D: ,,Ne, to jsem byl já! Posílal jsem peníze mámě, aby ti to mohla koupit."
L: ,,Kecáš! Teď se to snažíš zachránit, ale nezachráníš.."
D: ,,Fajn, jak chceš. Mazej do pokoje spát."
L: ,,No jo." Luky šel do pokoje.
M: ,,Nemusel si na něho bejt tak přísnej."
D: ,,Ty si na něho moc hodná Mery, když on se bude chovat jako hajzl, tak já taky." sebral z botníku Lukyho klíče.
M: ,,Co chceš dělat?"
D: ,,No.. Za prvý, bude chodit do školy a ze školy se mnou a za druhý, ven chodit nebude, aspoň ne teď. Bude ti pomáhat."
M: ,,To nemusí, zvládnu to sama."
D: ,,Ale bude." objal jí a dal jí pusu. ,,Hele mám takovej dost šílenej nápad."
M: ,,Jakej."
D: ,,Myslim si, že Lukáš až moc rozmazlenej, tak co kdybysme mu pořídili sourozence?" usmál se kulišácky.
M: ,,Ty by si chtěl? Ale sám víš, že je malá pravděpodobnost."
D: ,,Vím, ale chci to zkusit."
M: ,,Tak jo, moc ráda. A když nám to nepůjde?"
D: ,,Tak tě i tak budu milovat, jako teď." políbil jí a rukou jí sjel na zadek.

Jak bude reagovat Luky na to, že David chce s Mery mrňouska? Pokud se jim ovšem podaří🤫🤔.

Život s teenagaremKde žijí příběhy. Začni objevovat