"Postoje samo hibridovi.Točnije hibrid, ti tribridovi kako god ne. Nemoguće da jedno supernaturalno biće bude sve troje priroda to ne može podnijeti. Hibrid može biti smo jedna osoba, do sad je bar zabilježeno tako."- Yoongi je objasnio
"Čekaj koliko vi imate godina imate. Jel vampiri mogu radjati ne razumijem."- pitala sam ih.
"Pa ovako Jin ima 228, Namjoon i Hobi 226. Yoongi 227. Tae i Jimin 225 i Jungkook 223."- Somi je odgovorila. "Ja imam 230."
"Vampiri ne mogu imati djecu ."- Jungkook je dodao.
"Kako ste onda vi ne razunijem."
"Oh gospode pomozi da je ne ubijem. Postavljaš previše pitanja."- Jimin je rekao pa nastavio. "Vampiri ne mogu imati djecu. Pretvore se kada umru sa vampirskom krvlju zar nisi gledala Vampirske dnevnike."
"Cijela obitelj su vam vampiri."- pitala sam. jimin je samo izašao pa je Hobi nastavio.
"Da, s obzirom da smo rod. Jimin se prvi preobratio i jednog dana je izbgubio kontrolu ubio je jako puno ljudi i zbog te ljutnje došao je kući žedan za krvlju i na obiteljskom ručku ubijemo svakog od naših roditelja. Ali su imali u sebi njegovu krv pa se preživjeli."
"Oh Bože."- nisam vjerovala da je Jimin ubio svoju cijelu obitelj."A vi kako ste se vi preobrazili."
"Nakon što se Jimin preobrazio i nas su preobrazili. Točnije Somi nas je preobrazila. I to slučajno. Umrli smo u ratu s njenom krvlju u sustavu. I evo nas danas ovdje."- zavrišio je Hobi.
"Kako to da niste ljuti na JImin. ubio vam je cijelu obitelj?"
"Dovoljno je on na sebe ljut."- Namjoon.
Pogledala sam Jimina koji je u kuhinji bio sa Somi za šankom i pio viski. Da li to njega boli? Boli ga što je vampir ili što je ubio svoju obitelj.
"Što ćete sad sa mnom?"- pitala sam bojažljivo.
"Da se mene pita, davno bi ti bila u grobu."- došao je Jimin i stavio čašu na stol pa sjeo na kauč.
"Jel možeš smiriti svoju želju da me ubiješ."
Samo je podigao obrvama.
"Moramo te držati 24h kako bi vampirki otvor izašao iz tebe."- Jin
"Kakav otrov?"
"Vampiri u zubima imaju otrov koji omogućuje da ne možeš iskontrolirati nekoga. To je doslovno vampirski spas od vampira. Da bi ti izašlo iz organizma kako bi te natjerali da ovo zaboraviš. Ali to ne može svaki vampir."
"Tko onda može."
"Može vampir probati ali mu može spržiti mozak. Hibrid može to bez problema."
"Gdje ćete naći tog hibrida?"- pitala sam.
"Gledaš u jednog."- Jimin je dodao.
Ma ti mene zezaš.
"Š-Šta?"
"Jimin je i vampir i vukodlak što ga čini najjačin bićem na zemlji."- Jungkook
"Točno."- Jimin.
Sad mi je život totalno gotov.
"On će me prije ubiti nego izbrisati sjećanje. Ne molim vas nemojte mi to raditi."
On se na to samo slatko nasmio.
"Da sam te htio ubiti ubio bi te još u dance room."
"Jimin dosta. Da nisi izgubio kontrolu ništa se od ovoga ne bi desilo."- Yoongi se proderao.
"Brate ne razumiješ. njezin miris doslovno me ubija i sad osjećam ga. "- Jimin je takodjer podigao ton. " Misliš da sam htio da se ovo desi. Dobro znaš sa najbolje od sviju vas držim kontrolu. Kad ti kažem nešto za njezin miris je što me izludjuje kao da ga se ne mogu nasitit."
"Somi jel ti to možeš objasniti."- Tae je pitao.
"Ne znam ni ja. Nikad nisam ovo čula. Jimin je prvi i jedini hibrid koji može brisati osjećanja kad poželi, ali taj dio sa mirisom mi nikako nije jasan."
"Jel bolno kad se brišu sjećanja."- pitala sam Jimina.
"Ne znam hoćeš da saznaš."
"OK. OK smirimo se. Y/N šta ti želiš."- Namjoon me pitao.
"Koga briga šta ona hoće. Obrisat ću joj sjećanja i to je to. Kakve želje?"- Jimin se brzo ubacio.
"Molim vas nemojte mi ništa brisati. Čuvat ću vam tajnu i držati ću se podalje od vas molim vas."- uplašeno sam rekla.
"Ja se slažem sa njom. Ne znamo kakve posljedice može imati na nju. Može nakon odredjenog vremena poludit a cura je stvarno super."- Jungkook.
"I mi se slažemo."- ostali su rekli.
"Jeste ludi? Znamo je jedva dan i vi joj već vjerujete. Ovo je moja greška i obrisat ću joj sjećanja i to je to."
"Jimin molim te ne radi ništa. Obećavam ako išta kažem možeš od mene raditi šta hoćeš, ubi me popij svu krv iz mene bilo šta. Obećavam neću ni riječ reći."- rekla sam gledajući u njega dok sam plakala.
Gledali smo se par sekundi dok je on razmišljao.
"Kažeš li ikome riječ o meni i mojoj obitelji budi sigurna gledat ćeš dok ti ubijam sve do zadnjeg člana porodica i ostavit ću te da živiš tako sama."- zaprijetio mi je.
"OBEĆAVAM NEĆU."- sretno sam rekla i zahvalila mu se.
"Jimin uradio si dobru stvar."- rekao je Namjoon dok je Jimin još uvijek ljutit pogled imao.
"Y/N hajte odvest ću te kući."- Jungkook je rekao.
"Sjedi ja ću."- Jimin je rekao dok je još gledao u mene.
Otišli smo do garaže gdje smo sjeli u auto i polako krenuli. Bila je tišina u auta pa sam progovorila. "Jimin obećavam neću nikog ništa reći."
Nije me ni pogledao već samo rekao :"Jesu li ti sve rekli?" Klimnula sam glavom. Jimin je imao nekako slomljenu facu na licu.
"Zašto me tako gledaš?"- pitao je.
"Izvini."
"Ne trebaš me se bojati sve dok se držiš dalje od mene. Neću ti ništa kao što sam obećao."
"Ne znam zašto ali vjerujem ti. Samo obećaj da više nećeš me ujesti."
"HAHAHAHAHAHAHA ujesti. Neću obećajem, ako ti obećaš da nećeš presluškivati moje razgovore."- nasmio se i pokazao savršene zube. Nisam primjetila da ima jako lijep osmijeh.
"Hej taj dio je bio slučajno."- nasmijala sam se.
"Žao mi je što sam te tako napao ali izgubio sam kontrolu drugi put se neće desiti."
"Uredu je vjerujem ti."
"Evo stigli smo."
"Hvala puno na prijevozu. Jako mi je žao zbog svega ovoga mislim da si dobra osoba samo imaš tu zaštitinu masku."
Podsmijehnuo se i ja sam izašla. Spustio je prozor : "Nikakvu ja masku ne nosit to je kakav sam ja. Pazi se koje si obećanje dala." Podigao je prozor i brzo otišao. Stajala sam i gledala kako odlazi. I ja budala, mali raazgovor sa njim i mislim da je drugačiji.
Park Jimin bilo mi je drago....
YOU ARE READING
Devil's son
Romance"Tvoj miris me ubija." Ubijaš ti mene. "Spavaj sa mnom."- laganim zavodljivim glasom je rekao u moje uho. Čuvši tu rečenicu došla sam sebi, laktom sam ga udarila i odmakela od sebe.