CHAPTER 4: Sramota

498 17 3
                                    

Tjedan je dana prošlo otkako sam saznala Jiminovu tajnu. Nisam ga srela niti na hodnicima niti je bio na satu. Vjerovatno nije ni išao u školu. Misli mi je zaustavila Tara koja je sjela do mene i rekla :" Uskoro će school dance compatition jeste spemne Sara Y/N?"

"Kakav dance compatiton?"- pitala sam zbunjeno.

"Naša škola svake godine održava dance natjecanje gdje dance class pokazuje svoje znanje i najboljih 5 dobiju putovanje u neki grad."

"Oh. Stvarno?"- pitala sam.

"Da, da. Ove godine ćemo ja i ti pobjediti jel tako?"- pitala me Sara. 

Nasmijala sam se . Jako bi voljela pobjeditit na tom natjecanju. Cijela kantina je počela šapitati, podigla sam glavu kako bi viidjela šta je dešava. Bio je Jimin naravno. Sa njim je bila neka cura koja je bila nevjerovatno lijepa. Imala je dugu brown kosu. Jimin je prošao do svoje ekipe gdje se pozdravio sa njima. Počeli su se smijati i zezati svi. Zanimalo me dali ta Jiminova cura zna njegovu tajnu. Koristi li nju kako bi se hranio? Čekaj šta mene to briga. Sve dok mene ne jede dobro je.

"Wow vidi ti to. Park Jimin s još jednom curom u nizu."- Lina je rekla.

"Tko je ona? Znamo li je?"- Sara je pitala.

"To je Gigi. Ide sa mnom i Linom na glumu. Jako talentirana i prelijepa cura."- Tara je objasnila.

"Džaba joj to sve kad je baciti za dva dana. Zašto si to dozvoljava?"- Lina.

"Zar nije očito pala je na njegov izgled i njegovu jeftinu priču."- dodala sam.

"Svi dobro znaju da Jimin s curom ne može biti duže od 3 dana. 4 ako je raspoložen. Dobije šta želi, pa mu dosadi pa ide dalje."- Tara 

"Muško govno ništa drugo."- ljuto sam rekla.

Otkud njemu pravo da to radi. Nisu mu žene igračka. Jako sam bila na način kako se odnosi prema curama. Nema nitko pravo da to radi.

Došao je i sljedeći sat. Povijest. Iskreno jedan od mojih omiljih predmeta. Volim učiti o ljudskoj povijesti- kako su ljudi proživljavali život bez tehnologije isvega što danas postoji. Ušao je profesor i raspoložen pozdravio učenike.

"Zar moje oči to vide Park Jimina na satu i  to na vrijeme."- profesor je rekao gledajući u Jimina i odmah su se svi okrenuli.

"Postoji prvi put za sve gospodine Lins."

"Iskreno drago mi je što te vidim. Oke  idemo lagano početi sa lekcijom. Današnja lekcija su Ljudska prava. Pa otvorite knjigu, stranica 45."

Profesor je vodio lekciju na jako lijep način. Govorio je o pravima svih. Počevši od robova, muškaraca velikana, djece, žena. " Mislite li imaju li žene danas prava kao muškarci? Jenna hoćeš reći svoje mišljenje?"

"Pa ja mislim da nemaju. Jer još uvijek postoji ta neka vodjenost muškarca. Muškarci nekako još uvijek podcjenjuju žene i ženinu moć."

Jimin se jako nasmio na odgovor koji je Jenna dala. "Jimin imaš nešto reći?"- profesor je rekao.

"Kakvu ženinu moć? Muškarci su krivi što žene to svoju "moć" prodavaju na jednu noć. Daj baš."

Nisam mogla višem trpjeti pa sam ustala rekla mi u facu sve. 

"A šta ti misliš ko si ti? Misliš ako ti tata drži pola grada da si nešto bolji od drugih. Te žene koji prodavaju "svoju moć " za jednu noć nije opravadanje da toliko blatiš žene. Da nemaš toliko pare i taj svoj neki izgled misliš da bi ijedna htjela te pogledati? Uostalo žena koja s tobom provede noć je baš zato jer joj se svidjaš a ne kako bi je ti sutra mogao baciti. Ne budi toliko govno za promjenu."

Jiminova faca nije ništa govorila. Imao je hladan pogled ko i inače i samo rekao :" Je li tebi krivo što ti nisi na mjestu tih djevojaka možda."- mirno je rekao, pa došao do mene. Bio je jako blizu i gledali smo se jako duboko u oči.

"Š-Šta?". - rekla sam nervozno jer je bio jako blizu mene.

"Čula si pitanje."

"Odmakni se od mene."

"Iskoristi tu ženinu moć da me odmakni."

"Jimin neugodno mi je."

"Hajte pokaži se. Pokaži se da nisi kao pola ove škole i da nemaš drugačije mišljenje o meni kao i druge cure ovdje. Dokaži da ne želiš biti jedna od onih cura koje žele biti vidjene sa mnom."

Pogledala sam ga u oči i jako ne nervoznom činio. Cijeli razred je gledao u nas kao da je neka predstava odvija.

"Odmakni se."- tiho sam rekla. 

"HAJDE VIŠE. DA VIDIMO KOLIKO ŽENA IMA MOĆ. "- proderao se pa nastavio. "Ne govori stvari koje ne možeš uraditi. Ne govori stvari koje nisi u stanju izvesti."

Odmakeo se od mene i pogledao u profesora i rekao :" Odredjene imaju tu neku noć., Žene koje su spremne prijeći preko muškaraca. Žene kojima se ja bavim nisu dovoljno jake da predju preko mene. Rijetke žene imaju uzdignutu glavu. Takva žena je žena s kojom se ja nikad  ne bih igrao- Kad znaš da žena sebe ne cijeni zašto bih ja."- vratio se na svoje mjesto.

"Jimin dobro si rekao. Slažem se da žene nemaju prava kao muškarci, ali ako žena sama sebe ne poštuje i diže tu svoju moć onda kako očekuju da je bilo koji muškarac poštuje."- profesor je rekao.

"Zato kad vas žena zavodi ni jednu ne možete odbiti jer ste napaljena stoka."- rekla sam i pokupila svoje stvari i izašla iz učionice.

Toliko sam bila ljuta da sam se počela trest. Prvo što nitko od njih ne cijeni ženu kao osobu, već ženu kao objekt. Drugo što me Jimin onoliko osramotio. Dobro zna da ga se bojim, da nije vampir odmakela bih ga davno. On kao vampir je 400 puta jači i još me može ubiti u pogledu.  Da ne zaboravimo da me je ugrizao.

Gledala sam se u wc i pisala duboko kako bi se smirila. Zvono se oglasilo pa je nakon nekoliko minuta u wc ušla jedna djevojka koja je bila na povijesti sa mnom.

"Hej htjela sam ti samo reći svaka čast. Iskreno uz tebe sam skroz i jako cijenim to što si pokušala suprostaviti Jiminu. Bar si pokušala ako ništa."- rekla je ta cura.

"Hvala ti puno. Samo što se nisam mi pokušala suprostaviti Jiminu. "

"Jesi jesi. Divim ti se. I znam da Jimin nije Jimin odgurnula bi ga davno od sebe. Znam da Jimin ima nešto to što jednastvno ne možeš opisat. "

"Da slažem se. Ima nešto u njemu što te tjera da ludiš. Samo što nikad ne bi išla u krevet sa njim to sigurno."

"Ispast ću glupa ali predobar je."

"Čekaj, ne, ti si sa njim već ..."

"Da."- stidljivo će.

"Molim?"

"Bilo je to prije dva mjeseca. Na zabavi. Prišao mi je i pili smo i zadnje čega se sjećam ja gola u krevetu sa njim. Naravno nije me sutradan u školi primjetio. Toliko sam glupa da sam se zaljubila u njega na osnovu jednu noći."

"Ne ne nisi glupa. Dodji."- zagrlila sam je.

Devil's sonWhere stories live. Discover now